MAN NG363 Lion's City G - technika i eksploatacja
Sytuacja z oknami wygląda tak dlatego, że pewnie użyto sformułowania podobnego do tego, które znajduje się w specyfikacji przetargowej na obsługę setką autobusów 12-metrowych, a brzmi ono:
Jak widać, nie ma określonej dokładnej liczby okien, dlatego równie dobrze mogą być 2 lub 1.(...) wentylacja naturalna (poprzez przesuwne okna boczne, zalecana jak największa liczba równomiernie rozmieszczonych okien, część przesuwna powinna obejmować min. 30% jego wysokości) (...)
Powiem tak - mnie wystarczył jeden kurs na linii 195, na dworzu było około 6 stopni a w autobusie w środku panowała szklarnia - a co dopiero będzie się działo w Lato kiedy kierownictwo stwierdzi że na dworzu jest 21 stopni i nie trzeba włączać klimatyzacji. Cieszę się z tego że ITS na Ursynowie obsługuje TYLKO 4 brygady na linii 195.
Gwoli sprawiedliwości w SU15 z Woronicza, których w tej chwili na 195 jeździ najwięcej, wcale nie jest lepiej, bo te uchylne okna niewiele ochłody dają. Natomiast trzeba było poprosić kierowcę z ITS-u o otwarcie luków dachowych. To troszkę by sytuację polepszyło - z naciskiem na troszkę.
ZTM stwierdzi, ściśle rzecz ujmując, bo ZTM ma więcej płacić za włączenie klimatyzacji.Lukasz436 pisze:kiedy kierownictwo stwierdzi że na dworzu jest 21 stopni i nie trzeba włączać klimatyzacji.
No zaoferował 2 szyby przesuwane. A to raczej się gryzie ze słowem max Choć, wycwanili się w sumie ładnie.Flash8222 pisze:A co zaoferował ITS gwoli ścisłości?
No oczywiście, że tu jest gorzej, bo nie ma klimy.fraktal pisze:Gwoli sprawiedliwości w SU15 z Woronicza, których w tej chwili na 195 jeździ najwięcej, wcale nie jest lepiej, bo te uchylne okna niewiele ochłody dają.
Wolisz widać jednak SU15 bez klimyLukasz436 pisze:Cieszę się z tego że ITS na Ursynowie obsługuje TYLKO 4 brygady na linii 195.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
No właśnie...Dzisiaj zaobserwowałem w A 219 że ma tylko po jednym oknie otwieranym z dwóch stron w części A.Pozostałe nawet nie są uchylane... dlatego mimo wszystko wolę SU15...fraktal pisze:Jak widać, nie ma określonej dokładnej liczby okien, dlatego równie dobrze mogą być 2 lub 1.
185 - najlepsza linia w mieście!
Narazie się ciesz że tylko 4 spokojnie jeszcze pare dojdzie .Lukasz436 pisze:Cieszę się z tego że ITS na Ursynowie obsługuje TYLKO 4 brygady na linii 195.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Z SU15? Przecież, szczególnie na niektórych kursach (a nawet więcej: brygadach) te wozy są za krótkie na tę linię, tym bardziej, że chyba wszystkie panie nauczycielki z okolicznych podstawówek upatrzyły sobie tę linię (że niby jest luźniejsza niż 116, co jest nieprawdą, szczególnie na Bielanach i Żoliborzu od Przytyku do pl. Wilsona), więc wycieczki dość często zajmują co najmniej połowę miejsc w "piętnastkach", drugą połowę zajmują pasażerowie chcący się dostać do metra i nierzadko zdarza się, że przy al. Zjednoczenia albo Podczaszyńskiego ludzie ledwo się mogą wcisnąć do środka, poza tym we wtorki i w piątki oraz w niedziele linia ta również przeżywa oblężenie ze względu na bazar przy Wolumenie.Santos pisze:wogóle 195 powinno w całości być woroniczańskie...
[ Dodano: 2006-12-08, 16:38 ]
W A204 na przykład w przedniej części jest tylko jedno uchylne okno, natomiast w tylnej jedno odsuwane. Natomiast w A202 jest po jednym oknie odsuwanym w każdej części... W lato może być ciężko - to prawda, ale to wina ZTM-u, który na to pozwolił. Gdyby w specyfikacji przetargowej była określona choćby minimalna liczba okien, taka sytuacja nie mogłaby mieć miejsca, pod warunkiem, że byłaby ona rozsądna... Może kierowcy ITS-u będą włączać klimę częściej niż MZA...5556 pisze:Dzisiaj zaobserwowałem w A 219 że ma tylko po jednym oknie otwieranym z dwóch stron w części A.Pozostałe nawet nie są uchylane... dlatego mimo wszystko wolę SU15...
Poza tym, co zauważyłem dziś na wyświetlaczach ITS-u pojawiają się tylko nazwy przystanków, nie ma przebiegu trasy (tzn. spisu ulic, jak w MZA). Dobre i to... Przynajmniej w ITS-ie pracuje wielu dość sympatycznych kierowców - z tego, co zdążyłem zauważyć.
O tak, znam ten ból. Zdarza się, że w jednym busie jadą 2, a nawet 3 wycieczki, zupełnie od siebie niezależne. W połączeniu z moherowym tłumem z Wolumenu robi się zupełnie nieciekawiefraktal pisze:wszystkie panie nauczycielki z okolicznych podstawówek upatrzyły sobie tę linię
Pasażer linii M-1 114 156 195, a czasem 103 106 116 121 132 181 184
"Open the skies over me,
I am waiting patiently,
I'll wait for a sign."
"Open the skies over me,
I am waiting patiently,
I'll wait for a sign."
Dlaczego łapiesz się za głowę? Przecież to jest sam zysk A, że tłoczno no to cóż. Akurat wycieczki jeżdżą rano, więc nie jest tak źle. A linie typu 116,czy właśnie 195 należą z pewnością do "wycieczkowych".bła pisze:O tak, znam ten ból. Zdarza się, że w jednym busie jadą 2, a nawet 3 wycieczki, zupełnie od siebie niezależne.
Racją natomiast jest, że SU15 na 195 to trochę mało... EOT z mojej strony.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.