Modernizacja autobusĂłw

Moderatorzy: JacekM, Dantte

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 16 sty 2008, 10:48

solaris8315 pisze:Ja nie robiłem zdjęcia, ja je tylko dostałem. Ale coś mi się wydaje, że jednak namieszałem,
Jeszcze lepiej (-X
Pakuj teraz plecak i zasuwaj na R6 i dementuj plotke, jesli faktycznie takową puściłeś :D

5661
Posty: 25
Rejestracja: 27 sie 2007, 15:38
Lokalizacja: al.SOLIDARNOŚCI

Post autor: 5661 » 16 sty 2008, 10:50

ja widziałem 4590 w Piątek jak stał na Hali obok 4738 miał barwy stołeczne póżniej też go widziałem na 406 jak stał na krańcu St.Bemowo-no oczywiści miał barwy stołeczne...(Żółto-Czerwone)

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 16 sty 2008, 10:51

(-X (-X (-X Przewidzenia masz kolego . 4590 jest zwykłą modernizacją w zwykłych barwach z tyłkiem od nowych gniotów na 49xx . To samo spotkało nowo przybyłe wozy 4738 4781 4831 4868 .

Po za tym już koniec wszystkie modernizacje wróciły .
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 16 sty 2008, 10:52

Jeżeli tak, to przepraszam za zamęt, teraa dostałem drugiego MMS-a z przodu i z dworu i jest zolto-czerwona. Jednak światlo z hali wsio zepsuło :/ Jeszcze raz przeraszam.

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 16 sty 2008, 10:52

beni pisze:(-X (-X (-X Przewidzenia masz kolego . 4590 jest zwykłą modernizacją w zwykłych barwach z tyłkiem od nowych gniotów na 49xx . To samo spotkało nowo przybyłe wozy 4738 4781 4831 4868 .

Po za tym już koniec wszystkie modernizacje wróciły .
Pieknie i takiej konkretnej, sprawdzonej wiadomosci oczekiwałem =D>

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 16 sty 2008, 10:56

Jak ktoś chce mogę wypisać wszystkie aktualne modernizacje mamy już 33 sztuki .
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1319
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 22 sty 2008, 15:49

beni pisze:Jak ktoś chce mogę wypisać wszystkie aktualne modernizacje mamy już 33 sztuki .
To ja poproszę.

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 23 sty 2008, 19:55

Wszystkie modernizacje :

- do standardu Supero zmodernizowano (czyli wymieniono pudło na nowe) 4290 4298 4348 4435

- do standardu Mastero zmodernizowano (czyli wymieniono pudło na nowe) 4590 4631 4634 4691 4732 4737 4738 4742 4744 4752 4755 4767 4773 4778 4781 4791 4793 4795 4796 4801 4802 4803 4831 4833 4861 4865 4867 4868 4871 4876 4891 4895 4896

Pozdrawiam ONS.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7682
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 23 sty 2008, 23:43

beni pisze:czyli wymieniono pudło na nowe
Jak się ma do tego numer VIN pojazdu, który znajduje się w kilku miejscach?
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 24 sty 2008, 20:05

Że tak na pisze wóz przychodzi z przekręconą tabliczką vinu (tak powinno być ale jest jak jest czyli brak) a w podwoziu to już jelcz się bawi w kopiowanie starych na nowe.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7682
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 24 sty 2008, 20:40

beni pisze:Że tak na pisze wóz przychodzi z przekręconą tabliczką vinu (tak powinno być ale jest jak jest czyli brak) a w podwoziu to już jelcz się bawi w kopiowanie starych na nowe.
Numery VIN wystepuja równiż na pudłach, nie tylko na podwoziu.
Słowem - popełniane jest przestępstwo polegajace na fałszowaniu danych pojazdu.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 18 lut 2008, 11:03

Przeniesiono z "Nowe Mastero dla Warszawy"
blinski pisze:jednak silnik jest cichszy w porównaniu do odbudowanych - a do oryginałów nie ma co porównywać.
A to jest różnica między odbudowanymi a nie? Bo jak dla mnie to w tych silnik tak samo pracuje, ale może o czymś nie wiem. Co do neogniotów to w środku nie wiele ciszej pracuje silnik - na zewnątrz za to jest dużo lepiej.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

blinski
Posty: 1310
Rejestracja: 25 kwie 2007, 14:08
Lokalizacja: z domu, po kryjomu

Post autor: blinski » 18 lut 2008, 11:57

Piotrek pisze:
blinski pisze:jednak silnik jest cichszy w porównaniu do odbudowanych - a do oryginałów nie ma co porównywać.
A to jest różnica między odbudowanymi a nie? Bo jak dla mnie to w tych silnik tak samo pracuje, ale może o czymś nie wiem. Co do neogniotów to w środku nie wiele ciszej pracuje silnik - na zewnątrz za to jest dużo lepiej.
czy jest różnica między odbudowanymi a nie - może to tylko moje wrażenie. bo prawdę mówiąc nie pamiętam, czy jelcz zastosował w odbudowanych egzemparzach wyciszenie komory silnika, którego w oryginalnej wersji brakowało. jeśli nawet nie, to może same materiały zastosowane w nowym pudle bardziej wyciszają, albo co. :)
jak na moje uszy to silnik w nowych pracuje znacznie ciszej, do tego ma zupełnie inny dźwięk - mniej 'rzężący' - chyba właśnie dlatego, że to zupełnie inny motor niż w starszych gniotach. a siedziałem w tylnej części autobusu, prawie na silniku:)

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 26 lut 2008, 14:08

blinski pisze:czy jest różnica między odbudowanymi a nie - może to tylko moje wrażenie. bo prawdę mówiąc nie pamiętam, czy jelcz zastosował w odbudowanych egzemparzach wyciszenie komory silnika, którego w oryginalnej wersji brakowało. jeśli nawet nie, to może same materiały zastosowane w nowym pudle bardziej wyciszają, albo co. :)
jak na moje uszy to silnik w nowych pracuje znacznie ciszej, do tego ma zupełnie inny dźwięk - mniej 'rzężący' - chyba właśnie dlatego, że to zupełnie inny motor niż w starszych gniotach. a siedziałem w tylnej części autobusu, prawie na silniku:)
Teraz jest tak, że pudło nowe, a cała reszta ze starego (tapicera, boczki, sufit, i cała reszta).

Awatar użytkownika
Paweł_K
Taki ligowy Bełchatów
Posty: 5299
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:12
Lokalizacja: W-wa Gocławek (HQ)
Kontakt:

Post autor: Paweł_K » 26 lut 2008, 19:27

Pozwolę sobie odgrzebać temat - chodzi mi o 4435 - czy ktoś zwrócił uwagę, że mamy w Warszawie Jelcza Maestro - coś mi się wydaje że właśnie tak głosi napis pod logiem jelcza. Ma ktoś może, albo mógłby zrobić dokładne zbliżenie przodu 4435 ?
And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon

Richard Wright 1943-2008 - Shine on, you crazy diamond...

ODPOWIEDZ