Prawdopodobnie ma ten sam defektalojzy pisze:No to jak 3101 zdefektował, to może wypuścić w miasto 3102 ?
PESA 120N - technika, eksploatacja, opinie
Dzisiejsza Rzepa napisała:
KRÓTKO
Powrót tramwaju
Po kompromitującej inauguracji niskopodłogowy tramwaj z firmy PESA Bydgoszcz wraca na tory. We wtorek - dzień po oficjalnej fecie z udziałem władz miasta - został w zajezdni z powodu usterki podwozia. Producent twierdzi, że ją usunął i nie powtórzy się w kolejnych pojazdach. Dzisiaj będzie kursował na linii 36 między Wyścigami a Marymontem.
kmaj
KRÓTKO
Powrót tramwaju
Po kompromitującej inauguracji niskopodłogowy tramwaj z firmy PESA Bydgoszcz wraca na tory. We wtorek - dzień po oficjalnej fecie z udziałem władz miasta - został w zajezdni z powodu usterki podwozia. Producent twierdzi, że ją usunął i nie powtórzy się w kolejnych pojazdach. Dzisiaj będzie kursował na linii 36 między Wyścigami a Marymontem.
kmaj
Malowanie tego niezbyt pięknego (z zewnątrz) tramwaju jest obrzydliwe i bardzo dobrze, że zostanie zmienione, przynajmniej to zmieni odrobinę niezbyt ładny wygląd tego "cuda".alojzy pisze:Z dzisjeszej Rzepy:
KRÓTKO
Kolor tramwajów do poprawki
Pierwszy z zamówionych za 89 mln zł w zakładach PESAw Bydgoszczy 15 niskopodłogowych tramwajów 120N kursuje od dziś na trasie linii 36 między Wyścigami i Marymontem. Drugi wyjedzie na tę trasę za kilka dni. Na życzenie Tramwajów Warszawskich producent zmieni kolorystykę kolejnych 13, które mają być dostarczone do końca października, z bordowo-czerwonej na żółtą (podobną do innych nowych tramwajów - tzw. Hipolitów z Zakładów Cegielskiego w Poznaniu).
W środku widać bezmyślność, na przykład siedzenia przy pierwszych i ostatnich drzwiach - Ci co nie sięgają do podłogi będą kopać wchodzących ub wychodzących, a Ci co dosięgają do podłogi będą narażeni na rozdeptywanie
Światła przednie i tylne wyglądają niezbyt ładnie. Szyby... nie można było ich wstawić tak jak np. w MAN-ie lub Hipolicie?
Porównując go do 116N, to jest to rzeczywiście "cudo".
Wszystko to jednak dałoby się przeżyć, gdyby nie jeden fakt - tramwaj pochodzi z PESY, a to niezbyt dobrze wróży...
Zdjęcia z Lasu Bielańskiego. Szczegóły:znajdują się tutaj
O wiele bardziej podoba mi się ten: CitadisPiotrek pisze:? Ładne są przecież... Choć o gustach się nie dyskutuje to jednak
Zdjęcia z Lasu Bielańskiego. Szczegóły:znajdują się tutaj
Rzeczywiście, różnica w cenie pewnie jest spora.
Miejmy nadzieję, że TW nie będą żałowały tego zakupu.
PESA raczej nie słynie z niezawodności swoich produktów.
Oby nie okazało się po zakończeniu okresu gwarancyjnego, że nie jest on taki tani jak się niektórym wydawało.
Miejmy nadzieję, że TW nie będą żałowały tego zakupu.
PESA raczej nie słynie z niezawodności swoich produktów.
Oby nie okazało się po zakończeniu okresu gwarancyjnego, że nie jest on taki tani jak się niektórym wydawało.
Zdjęcia z Lasu Bielańskiego. Szczegóły:znajdują się tutaj
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Rzepa bujdy opowiada. A o gustach się nie dyskutuje...
[ Dodano: 2007-08-27, 21:59 ]
Nawiasem, jechałem AdTranzowskim wynalazkiem w Helsinkach - była to późna mutacja z wiszącymi członami, coś jak combinerki; hałasowało jak worek sztućców...
Co do rzekomej awaryjności produktów z PESY - 121N jest właściwie bezawaryjne i to powinno wystarczyć.
[ Dodano: 2007-08-27, 21:59 ]
Jest to zupełnie inna filozofia konstrukcji. Jeśli coś do Berlińczyka jest podobne, to poznańskie Combino, a jeszcze bardziej - budapesztańskie Combino Supra, oparte wręcz na tej samej technologii śp. ADTranz.Rosa pisze:A jak ma się ta nasza PESA w porownaniu do tego niskopodlogowca który kiedyś był chyba z Berlina wypożyczony?
Nawiasem, jechałem AdTranzowskim wynalazkiem w Helsinkach - była to późna mutacja z wiszącymi członami, coś jak combinerki; hałasowało jak worek sztućców...
Co do rzekomej awaryjności produktów z PESY - 121N jest właściwie bezawaryjne i to powinno wystarczyć.