Zmiany obsługowe - wrzesień 2008

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Walas
Posty: 17107
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 14 wrz 2008, 15:17

Do ZTMu miej pretensje nie do nas,że dał zakaz wjazdu Ikarusom na KP.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 14 wrz 2008, 15:22

Solaris pisze:Tylko dlatego trzeba zabierać z linii całodziennych SU18, które by na nich przydały się znacznie bardziej :?:
I z tego względu można się cieszyć, że E-2 opuściła Woronicza :D I sądzę, że nic na to nie poradzisz :P Chyba, że zawalczysz o zmianę obsługi, ale pewnie i to okaże się mizernym działaniem bez jakiegokolwiek racjonalnego uzasadnienia :grin:

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 14 wrz 2008, 20:32

Solaris pisze:
Frencher pisze:Jeżeli będzie puszczała dalej same Ikarusowe lewary jak ostatnio (jest to zapewne związane z obsługą E-2 przez R10) to nie mam nic przeciwko.
Skoro już E-2 (brygadochłonne) zostało wywołane do tablicy, to co za"inteligentny" inaczej wymyślił, żeby było w całości było obsługiwany przez wielkopojemną, niskopodłogową, harmonię :?: Czy nie wystarczyło by, żeby było naprzemiennie Ikarus / Solaris :?:
Tego też kompletnie nie rozumiem. Gdyby u nas był tabor tylko niskopodłogowy - to rozumiem. Ale jak jest wiadomo. Ludzi się wozi cały dzień starymi gratami tylko dlatego, ze ileś tam nowych autobusów musi stać w zajezdni, aby wyjechać na 3-4 godziny w szczycie komunikacyjnym na jakąś konkretną linię, bo ktoś tak sobie wymyślił.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 14 wrz 2008, 21:24

Frencher pisze:
Solaris pisze: Skoro już E-2 (brygadochłonne) zostało wywołane do tablicy, to co za"inteligentny" inaczej wymyślił, żeby było w całości było obsługiwany przez wielkopojemną, niskopodłogową, harmonię :?: Czy nie wystarczyło by, żeby było naprzemiennie Ikarus / Solaris :?:
Tego też kompletnie nie rozumiem. Gdyby u nas był tabor tylko niskopodłogowy - to rozumiem. Ale jak jest wiadomo. Ludzi się wozi cały dzień starymi gratami tylko dlatego, ze ileś tam nowych autobusów musi stać w zajezdni, aby wyjechać na 3-4 godziny w szczycie komunikacyjnym na jakąś konkretną linię, bo ktoś tak sobie wymyślił.
Ad.1 Nie na 3-4 godziny, tylko po południu zazwyczaj na 5-6,a w przypadku Ostrobramskiej pewnie i część brygad ma czas pracy zbliżony do 7 godzin
Ad.2 Wszystkie linie jeżdżące Krakowskim mają taki nakaz, więc znoszenie go w przypadku E-2 byłoby mało profesjonalne i nie poważne (-( Ale rozumiem, że już na ''dodatkowym'' 805 Solarisy widziałbyś bez żadnych przeszkód :lol: ?!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25414
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 14 wrz 2008, 22:50

małpa pisze:Do ZTMu miej pretensje nie do nas,że dał zakaz wjazdu Ikarusom na KP.
Nie do ZTM-u. Do HGW i do pismaków, którzy w nagonce prasowej twierdzili, że Ikarus bardziej ocieka olejem niż Jelcze.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Siecool
Posty: 4958
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:47
Lokalizacja: Warszawa :: Nowe Bemowo

Post autor: Siecool » 15 wrz 2008, 18:07

Wróciwszy z urlopu przetestowałem obsługę forumowych nożyczek. Działają bez zarzutu, o przekonało się już kilka postów, które powędrowały do Zsypu.
[ ... ::: Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda ::: ... ]

5280
Posty: 1798
Rejestracja: 02 sty 2006, 21:25

Post autor: 5280 » 19 wrz 2008, 15:29

Zawieszenie wtyczek C10 i C12/169.
Prezchodzą brygady na 205
5280

Awatar użytkownika
Jamnik
Posty: 3835
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jamnik » 19 wrz 2008, 22:22

Zmiany na Kleszczowej od 22.09.2008:

DP i DŚ
Linie 189 i 504 - rozszerzenie dostępności dla pasażerów odcinków tras dojazdowych i zjazdowych (wprowadzenie płatnych dojazdów i zjazdów).

Grzesiek
Posty: 844
Rejestracja: 26 kwie 2006, 17:19
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Grzesiek » 19 wrz 2008, 22:29

Jamnik pisze:Zmiany na Kleszczowej od 22.09.2008:

DP i DŚ
Linie 189 i 504 - rozszerzenie dostępności dla pasażerów odcinków tras dojazdowych i zjazdowych (wprowadzenie płatnych dojazdów i zjazdów).
Nareszcie ktoś o tym pomyślał =D>
Obrazek

Walas
Posty: 17107
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 21 wrz 2008, 16:34

Od kiedy R-1 ma w DS 2/131? Dzuś na tym "lata" #8154.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 21 wrz 2008, 18:07

małpa pisze:Od kiedy R-1 ma w DS 2/131? Dzuś na tym "lata" #8154.
Od wtedy, kiedy R7 opuściła 6/512, 1/514 i 1/728, a weszła na 6 i 8 brygadę na 171 i właśnie na 2/131. Wszystko dotyczy to oczywiście święta.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25414
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 wrz 2008, 18:10

Czyli z tego co pamiętam, to był to początek sierpnia.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Walas
Posty: 17107
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 21 wrz 2008, 18:32

To widać jestem zacofany w zmianach obsługowych :D .
Zdziwiłem się jak zobaczyłem SU18 z R-1 na 131.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2276
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 22 wrz 2008, 8:58

Zauważyłem że na 504 pojawiły się tablice zjazdowe od OS.KABATY do SASANKI.

Uważam to za bardzo dobre posunięcie.

PS. Ciekawe czy z DWORCA też są zjazdy.

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 22 wrz 2008, 9:03

Tym sposobem wyjazdy/zjazdy na Kleszczową z Kabat mają sens. Z Centrala pewnie już na pusto na R11 504 zjeżdża. Mogłby po trasie :P

Zablokowany