Strona 14 z 28
: 27 paź 2009, 10:02
autor: vip6744
Abacab pisze:2755 - Sprzedaż 31.12.1986 roku do IPJ Otwock-Świerk. Remont w 1987 roku.
2767 - Sprzedaż 31.12.1986 roku do IPJ Otwock-Świerk. Remont w 1987 roku.
2781 - Sprzedaż 03.07.1987 roku do IPJ Otwock-Świerk na nr 226. Remont w 1987 roku.
2784 - Sprzedaż 02.11.1987 roku do IPJ Otwock-Świerk. Remont w 1987 roku.
Wszystkie te wozy po remoncie były dwudrzwiowymi IK260
W swoich notatkach mam jeszcze
2513 ex 1309 sprzedany do Rapid-Bus
Super, dzięki Abacabie za te info. Z tym 2513 to ja wogóle nic takiego nie mam - bardzo ciekawa informacja.
No to teraz wpiszę już resztę, czyli moją ulubioną Chełmską i Piaseczno oraz resztę numerów.
2945(ex2700) - Sprzedaż w 08.2002 roku do ITS-u Radom, a dalej do Rosji.
2996 - Sprzedaż 01.10.2001 roku do KZNS.
3063 - Sprzedaż w 08.2002 roku do ITS-u Radom, a dalej do Rosji.
3115 - Sprzedaż w 08.2002 roku do ITS-u Radom, a dalej do Rosji.
3123 - Sprzedaż w 08.2002 roku do ITS-u Radom, a dalej do Rosji.
3129 - Sprzedaż w 07.2002 roku do ITS-u Radom, a dalej do Rosji.
3140 - Wymiana z MPK Białystok, MZK Warszawa oddaje swój wóz 18.12.1986 roku, a z Białegostoku dostajemy wóz również z 1986 roku i wpisujemy na stan 30.12.1986 roku.
3216 - Sprzedaż w 01.1987 roku do WPK Jelenia Góra pod nr 651.
3217 - Sprzedaż w 01.1987 roku do WPK Jelenia Góra pod nr 652.
I to z przegubów na tyle, od jutra cykl solówek. Jak wiecie, z solówkami to jest inna sprawa - tutaj to była masówka, od jutra wszystko będę wyjaśniał. Zapraszam i pozdrawiam wszystkich
: 27 paź 2009, 12:07
autor: beni
No to daje czadu -
2503 - kas.1995
2509 - kas.1999
2513 - części kasacja 2001
2521 - kas.1996
2534 - kas.1987
2537 - kas.2004
2566 - kas.1993
2568 - kas.1989
2572 - kas.1990
2573 - kas.1990
2577 - kas.1992/93
2578 - kas.2003
2584 - kas.2004
2593 - kas.1991
2597 - 92>Pogotowie Trolejbusowe 280/A 1217 żyje
2601 - kasacja 1990
2604 - kasacja 1991
2606 - żyje
2610 - 93>MPK Siedlce 035 żyje
2623 - kas. 1992/93
2624 - kas.1998
2636 - kas.1993
2660 - kas.1997
2705 - kas.1991
2716 - 00>Zieleń Miejska 02>Bobrowniki 03>złom
2717 - kas.2008
2742 - kas.1990
2755 - 92>Rapid kas.1998
2767 - 92>Rapid kas.1999
2781 - kas.1991
2782 - kas.1991
2784 - 94>Akpol kas.1995
2804 - kas.1992
2805 - 88>Poznań 280/A 2284 kas.1995
2821 - 88>Poznań 280/A 2277 żyje
2863 - 87>Poznań 280/A 2280 kas.1993
2865 - kas.2008
2872 - kas.1997
2877 - kas.1994
2885 - 87>Poznań 280/A 2278 żyje
2889 - 87>Poznań 280/A 2285 kas.1998/98
2905 - kas.2003
2908 - kas.1988
2945 - kas.2002
2996 - 02>Rosja kas.2003
3063,3115,3123,3129,3140, rozebrane na części które pojechały na wschód a reszta na złom.
Wszystkie wozy wysłane w latach 1988-92 do LZNS jako złom poszły w związku z przebudową solówek na 280.T4 potrzebowali doczep. Wozy sprzedane w latach 2001-2002 do ITS Radom większości zostały w Radomiu rozebrane gdzie części spakowano do ciężarówek i wywieziono na wschód reszte cieli na palnik prócz paru sztuk. O których możecie przeczytać jedną stronę wcześniej zagłębiając się w sprzedaże 280. Jak Vip skończy o 260 to ja zacznę o składakach 280.T4 mam i sekcje A z którego wzięta jak i sekcje B w 95 procentach skąd były wzięte.
Pozdrawiam.
: 28 paź 2009, 9:14
autor: vip6744
Witam, po cyklu przegubów dziś czas zacząć wpisy odnośnie solówek. Codziennie postaram się zaprezentować kolejno po 10 wozów z datami i miejscami sprzedaży. Naturalnie liczę na Beniego, że uzupełni moje wpisy o dalsze lasy tych wozów, które zostaną danego dnia wpisane. Życzę miłej lektury. Dziś część pierwsza.
2 - Sprzedaż 16.12.1988 roku do PKS Węgrów jako T80255.
6 - Sprzedaż 04.04.1991 roku do LZNS, a następnie, a następnie do MPK Zamość jako 243.
10 - Sprzedaż 02.05.1988 roku do PKS Sokołów Podlaski. Numeru nie znam.
15(ex693) - Sprzedaż 19.10.1993 roku do KPNA Słupsk i tam prawdopodobnie kasacja.
19 - Sprzedaż 30.11.1987 roku do PKS Mińsk Mazowiecki jako T70831.
20 - Sprzedaż 07.08.1987 roku do PKS Siedlce jako T70696.
35 - Sprzedaż 24.11.1987 roku do PKS Mińsk Mazowiecki jako T70829.
48 - Sprzedaż 28.10.1987 roku do PKS Sokołów Podlaski jako T70800.
49 - Sprzedaż 20.11.1987 roku do PKS Sokołów Podlaski jako T70820.
56 - Sprzedaż 28.10.1987 roku do PKS Sokołów Podlaski jako T70806.
Teraz to tyle - mam nadzieję, że jutro wprowadzę kolejną część.
: 30 paź 2009, 14:48
autor: Abacab
Zapomnieliście jeszcze o 3311 Sprzedany do WPK Jelenia Góra pod nr 654
Gdzie jeździł z warszawskim numerem rejestracyjnym WAB 810K.
[ Dodano: |30 Paź 2009|, 2009 15:59 ]
56 - Sprzedaż 28.10.1987 roku do PKS Sokołów Podlaski jako T70806.
Zmoich notatek wynika że został on sprzedany do PKS Sokołów Podlaski oddział Węgrów. Ponadto wóz o nr. 10 po przerobieniu na turystyczny został po paru latach sprzedany ale nie ma zanmotowane gdzie.
: 30 paź 2009, 18:39
autor: vip6744
Czas na kolejne dziesięć Ikarusów 260.04.
59 - Sprzedaż 28.10.1987 roku do PKS Węgrów pod nr T70801.
62 - Sprzedaż 30.10.1987 roku do PKS Węgrów pod nr T70813.
72 - Sprzedaż 28.10.1987 roku do PKS Węgrów pod nr T70805.
83 - Sprzedaż 01.08.1989 roku do PKS Węgrów pod nr T90699.
87 - Sprzedaż 30.11.1987 roku do PKS Mińsk Mazowiecki pod nr T70830.
90 - Sprzedaż 28.10.1987 roku do PKS Węgrów pod nr T70802.
98 - Sprzedaż 17.08.1987 roku do PKS Brzozów pod nr R70639.
103 - Sprzedaż 12.08.1987 roku do PKS Brzozów pod nr R70634.
104 - Sprzedaż 17.08.1987 roku do PKS Węgrów pod nr T70803.
105 - Sprzedaż 02.05.1988 roku do IPJ Otwock-Świerk pod nr 230, a dalej do RAPID-u.
Teraz to tyle.
: 31 paź 2009, 16:43
autor: Abacab
90 - Sprzedaż 28.10.1987 roku do PKS Węgrów pod nr T70802.
Z moich notatek wynika że został sprzedany do PKS Sokołów Podlaski.
: 31 paź 2009, 17:01
autor: vip6744
Czas na trzecią część sagi o solówkach.
120 - Sprzedaż 03.04.1989 roku do ZBD Wesoła, a następnie do MZK Jelenia Góra i nadanie numeru 704.
121 - Sprzedaż 03.04.1989 roku do ZBD Wesoła, a następnie do RPBW Radom.
123 - Sprzedaż 01.10.1987 roku do PKS Węgrów i nadanie numeru T70779.
129 - Sprzedaż 01.10.1987 roku do PKS Węgrów i nadanie numeru T70780.
130 - Sprzedaż 01.10.1987 roku do PKS Węgrów i nadanie numeru T70781.
201 - Sprzedaż 31.07.1987 roku do PKS Warszawa i nadanie numeru T70632.
202 - Sprzedaż 31.05.1988 roku do PKS Kutno - info o numerze brak.
206 - Sprzedaż 06.01.1989 roku do firmy Hortex Warszawa-Płudy.
208 - Sprzedaż 04.11.1988 roku do LZNS i tam prawdopodobnie kasacja.
211 - Sprzedaż 29.04.1988 roku do PKS Płock i tam nadanie numeru T80109.
Abacabie, odnośnie wozu 90 to PKS Węgrów to oddział Sokołowa Podlaskiego, więc różnicy pomiędzy jednym a drugim zapisem nie widzę.
: 31 paź 2009, 17:28
autor: Poc Vocem
vip6744 pisze:Abacabie, odnośnie wozu 90 to PKS Węgrów to oddział Sokołowa Podlaskiego, więc różnicy pomiędzy jednym a drugim zapisem nie widzę.
Wtedy jeszcze PKS Węgrów było samodzielnym przedsiębiorstwem. Obecnie istnieje tylko jako placówka terenowa PKSu Sokołów i takie też są oznaczenia na autobusach.
: 31 paź 2009, 17:48
autor: beni
Wracając do 280 chwilowo -
2834 - 87>MZK Gorzów 280/A 1 kasacja w 2004 roku
2869ex2647 - 90>LZNS 91> MPK Lublin 2148 żyje
2912 - 91>LZNS 91> MPK Lublin 2149 kasacja w 1999 roku
2811 - 86> LZNS kas.87
2888 - 86> LZNS kas.86
Ot tyle. Ciąg o solówkach za nie długo bo większość zmieniła jeszcze po kilka razy adres za nim została pocięta więc proszę o cierpliwość.
Po za tym ten 211 nie zgadza mnie się gdyż 211 rok prod. 1981 NB85 nr.rej. WAA561R trafił po NG1 w 88 roku na 1675''.
: 31 paź 2009, 19:49
autor: Abacab
120 - Sprzedaż 03.04.1989 roku do ZBD Wesoła, a następnie do MZK Jelenia Góra i nadanie numeru 704
a potem sprzedany do Gryf Kartuzy nr 7754
121 - Sprzedaż 03.04.1989 roku do ZBD Wesoła, a następnie do RPBW Radom
a następnie do Tandemu a jeszcze później do Uljanowska
206 - Sprzedaż 06.01.1989 roku do firmy Hortex Warszawa-Płudy.
W moich notatkach do Hortex Góra Kalwaria.
211 - Sprzedaż 29.04.1988 roku do PKS Płock i tam nadanie numeru T80109.
Woz nie został sprzedany objawił się później pod numerem 1675.
Do PKS Płock oddział Sierpc zostały sprzedane następujące wozy 285, 404, 641, 700, 1013, 1235, 1410, 1441
: 01 lis 2009, 17:11
autor: vip6744
Tak, tak z tym 211 masz Abacabie absolutnie rację. Jest to moje niedopatrzenie.
Tymczasem część trzecia MZK-owskiej sagi o Ikarusach 260.04 przedstawia się tak:
213 - Sprzedaż 31.07.1987 roku do PKS Siedlce i przenumerowanie na T70643.
215 - Sprzedaż 29.06.1988 roku do PKS Kutno i przenumerowanie na T80168.
220 - Sprzedaż 24.10.1987 roku do PKS Węgrów i przenumerowanie na T70759.
227 - Sprzedaż 24.10.1987 roku do PKS Sokołów Podl. i przenumerowanie na T70767.
229 - Sprzedaż 31.07.1987 roku do PKS Mińsk Maz. i przenumerowanie na T70637.
233 - Sprzedaż 30.06.1988 roku do PKS Kutno. Info o tamtejszym numerze brak.
236 - Sprzedaż 28.06.1988 roku PKS Mińsk Maz. i przenumerowanie na T80165.
238 - Sprzedaż 31.07.1987 roku do PKS Garwolin i przenumerowanie na T70631.
239 - Sprzedaż 06.10.1987 roku do MPK Konin i przenumerowanie na 145.
242 - Sprzedaż 24.10.1987 roku do PKS Węgrów i przenumerowanie na T70763. W 1999 roku autobus sprzedano do PKS Garwolin, gdzie jak wiadomo nie ma już żadnego Ikarusa 260.
Info o wozie 220 dotyczą obsady wozu z roku 1985.
Na dziś to tyle, jeśli ktoś ma jakieś wątpliwości lub inne informację o ww. wozach to prosze pisać. Ewentualnie zapraszam na GG.
: 03 lis 2009, 17:10
autor: beni
Myślałem i myślałem aż w końcu wymyśliłem czas zacząć kolejny epizod w którym aż 150 solówek 260.04/02 przerobiono na wersje przegubowe 280.26.
Rozpoczęto prace w lutym 1988 a skończono w styczniu 1992 roku.
I tak zacznijmy na początek od roku 1988.
108 rok prod. 1983 po remoncie w dniu 1988-03-30 wyjechała jako 2843 skasowany we wrześniu 1992 roku,
93 rok prod. 1983 po remoncie w dniu 1988-04-20 wyjechała jako 2844 skasowany razem z 2843.
Te dwa wynalazki testowano aż do października 1988 roku po czym podjęto decyzje o dalszych przebudowach i tak do końca roku 1988 jeszcze 11 przegubów wyjechało plus jeden który trafił do Sokołowa Podlaskiego.
Oto one -
79 rok prod. 1983 po remoncie w dniu 1988-10-25 wyjechał jako 3112 zdjęty z ruchu liniowego w dniu 1992-04-07 i sekcje A przekazano jako gospodarczą 688-R13 skasowany w dniu 14-09-2000 roku.
99 rok prod. 1983 oraz 1020 rok prod. 1983 po remoncie w dniu 1988-10-27 wyjechały jako 2542 skasowany w lutym 1996 oraz 2641 skasowany w lipcu 1995.
Jak by się na te zajezdnie ktoś uparł gdyż kolejne dwa wozy były również dla Ostrobramskiej i Kleszczowej.
1435 rok prod. 1984 po remoncie w dniu 1988-10-30 wyjechał jako 2543 a skasowany w maju 1993 a następnego dnia 715 również rok prod. 1984 wyjechała jako 2643 ale posłużył o ponad rok dłużej do października 1994.
W listopadzie 1988 roku był jeszcze większy szturm składaków -
Dnia 21 wyjechała solówka 326 rok prod. 1983 po remoncie jako 3094 i po przerzuceniu w 94 roku na R7 stracona w czerwcu 1995 roku, dnia 25 na ostrobramskiej zjawiły się aż dwa składaki była to solówka 1233 rok prod. 1983 która wróciła z numerem 2544 a dotrwała do lipca 1997, drugą zaś była rok starsza solówka 1259 która wróciła z numerem 2577 a poświęciła się dla zakładu aż do lipca ale 1999 roku. Następnego dnia zjawiła się po remoncie w Piasecznie solówka 1241 rok prod. 1983 która dostała numer 3070 i po przerzucie w 94 roku na R9 poszła na dawce i skasowana w styczniu 1995 roku. Zaś 30 wyjechał przegub 3122 który wcześniej bardzo lubił Ostrobramską ale przyszło się rozstać gdyż złożono go z solówki 1252 rok prod. 1984 i z nadmiaru wozów z kasowanej zajezdni Pożarowej stracony w lipcu 1995 roku.
W grudniu zrobiono tylko dwie solówki na przeguby.
374 rok prod. 1983 z remontu wyjechał 16 grudnia miał dostać numer 2644 ale ostatecznie pojechał w siną dal do PKS Sokołów Podlaski gdzie posłużył do kwietnia 1997 roku, oraz jak ja to mówiłem zawsze wóz szatan 2666 złożony został z solówki 364 rok prod. 1983 i po 4! wypadku w końcu skasowany w kwietniu 1994 roku.
Myślę że zainteresowałem.... CDN.
: 04 lis 2009, 9:11
autor: vip6744
Bez wątpienia wczorajszy post beniego mnie osobiście zainteresował.
Tymczasem ja powracam do sagi o dalszych losach Ikarusów 260.04 z MZK Warszawa.
A zatem kolejna 'dyszka' wozów:
243 - Sprzedaż 06.10.1987 roku do MPK Konin i tam nadanie numeru 146.
245 - Sprzedaż 31.07.1987 roku do PKS Mińsk Maz. i tam nadanie numeru T70640.
247 - Sprzedaż 31.07.1987 roku do PKS Warszawa i tam nadanie numeru T70635.
248 - Sprzedaż 31.07.1987 roku do PKS Siedlce i tam nadanie numeru T70646.
254 - Sprzedaż 24.10.1987 roku do PKS Sokołów Podlaski. Brak info o numerze.
255 - Sprzedaż 02.11.1988 roku do PKS Siedlce i tam nadanie numeru T80248.
257 - Sprzedaż 06.04.1988 roku do Wodociągów.
262 - Sprzedaż w 1989 roku do firmy HORTEX Warszawa-Płudy.
263 - Sprzedaż 17.06.1988 roku do WZP Konstancin-Jeziorna.
264 - Sprzedaż 31.07.1987 roku do PKS Warszawa i tam nadanie numeru T70633.
Liczę na to, że od dziś codziennie już będę umieszczał standartowo po 10 wozów.
: 04 lis 2009, 9:18
autor: alojzy
Co do składaków:
Pierwszy 2843 był reklamowy (MZK)
Najpoźniej (chyba dopiero w 1990 r.) i najmniej składaków otrzymała Woronicza (chyba tylko 5 sztuk).
Kilkanaście sztuk złożono w LZNS w Lublinie.
: 04 lis 2009, 10:07
autor: beni
Dokładnie Woronicza dostała 5 sztuk 2055''', 2158''', 2196''',2210'', 2223''. A w LZNS zrobiono 20 sztuk.
[ Dodano: |4 Lis 2009|, 2009 11:24 ]
Ciąg dalszy....
ROK 1989
27.01.1989
- 2674ex708 rok prod. 1984 kasacja w styczniu 1996 roku.
31.01.1989
- 2644ex375 rok prod. 1983 kasacja we wrześniu 1993 roku.
- 2667ex365 rok prod. 1983 kasacja w sierpniu 1993 roku.
- 3106ex253 rok prod. 1982 kasacja we wrześniu 1997 roku.
03.02.1989
- 2513ex1309 rok prod. 1985 sprzedaż na części do Rapid-Bus w lipcu 2000 roku (ostatni liniowy składak)
22.02.1989
- 2522ex1268 rok prod. 1984 kasacja w październiku 1996 roku.
23.02.1989
- 2515ex1260 rok prod. 1984 kasacja w lipcu 1996 roku.
28.02.1989
- 2431ex360 rok prod. 1983 kasacja w maju 1993 roku.
- 2694ex1270 rok prod. 1984 kasacja w czerwcu 1994 roku.
- 9008ex9008ex245 (260.02) rok prod. 1982 kasacja w czerwcu 1996 roku.
02.03.1989
- 9009ex9009ex246 (260.02) rok prod. 1982 oddany(sprzedany) do TMMB Bydgoszcz w czerwcu 2002 roku ostatni warszawski składak szkoda go ale cóż... .
22.03.1989
- 9028ex9028ex241 (260.02) rok prod. 1982 kasacja we wrześniu 1996 roku.
29.03.1989
- 2283ex1057 rok prod. 1984 kasacja we wrześniu 1994 roku.
31.03.1989
- 2972ex1251 rok prod. 1984 kasacja w październiku 1996 roku
- 3111ex100 rok prod. 1983 kasacja w lipcu 1995 roku
30.04.1989
- 2425*ex1236 rok prod.1983 sprzedaż do WPKM Opole 421 kasacja w 2003 roku.
- 2430*ex94 rok prod. 1983 sprzedaż do WPKM Opole 423 kasacja w 2004 roku.
- 2537*ex1287 rok prod. 1984 sprzedaż do WPKM Opole 422 kasacja w 2004 roku.
05.05.1989
- 2702ex856 rok prod. 1983 kasacja w styczniu 1996 roku.
19.05.1989
- 2302ex101 rok prod. 1983 kasacja w lutym 1994 roku.
31.05.1989
- 2936*ex1228 rok prod. 1983 sprzedaż do PKS Sokołów Podlaski kasacja w maju 1999 roku.
- 2582*ex1240 rok prod. 1983 sprzedaż do PKS Sokołów Podlaski kasacja w kwietniu 1998 roku.
09.06.1989
- 2703ex867 rok prod. 1983 kasacja w grudniu 1996 roku.
- 2734ex885 rok prod. 1984 kasacja w grudniu 1996 roku. (niedoszły WPKM Opole 425)
15.06.1989
- 2936ex1224 rok prod. 1983 kasacja we wrześniu 1995 roku.
28.06.1989
- 2582ex1209 rok prod. 1983 kasacja w styczniu 1996 roku.
30.06.1989
- 2425ex107 rok prod. 1983 kasacja w sierpniu 1996 roku.
- 2430ex118 rok prod. 1983 kasacja w lipcu 1996 roku.
25.07.1989
- 2537ex1242 rok prod. 1983 kasacja w grudniu 1997 roku.
20.08.1989
- 2939ex437 rok prod. 1982 kasacja w marcu 1996 roku.
31.08.1989
- 2665ex116 rok prod. 1983 kasacja we wrześniu 1995 roku.
- 2685ex1036 rok prod. 1984 kasacja w kwietniu 1995 roku. ( niedoszły WPKM Opole 424)
18.09.1989
- 2929ex341 rok prod. 1983 kasacja w lutym 1998 roku.
28.09.1989
- 2341ex1450 rok prod. 1984 kasacja w listopadzie 1994 roku.
- 2519ex1266 rok prod. 1984 kasacja w grudniu 1997 roku.
29.09.1989
- 2446ex455 rok prod. 1982 kasacja w lipcu 1996 roku.
23.10.1989
- 2500(R8)ex97 rok prod. 1983 kasacja w lipcu 1995 roku.
25.10.1989
- 2407ex1295 rok prod. 1984 kasacja w styczniu 1997 roku.
- 2569ex1262 rok prod. 1984 kasacja w październiku 1997 roku.
31.10.1989
- 2945ex117 rok prod. 1983 kasacja we wrześniu 1996 roku.
03.11.1989
- 2262ex113 rok prod. 1983 kasacja w listopadzie 1994 roku.
07.11.1989
- 2668ex1234 rok prod. 1983 kasacja w kwietniu 1995 roku.
15.11.1989
- 2268ex85 rok prod. 1983 kasacja w listopadzie 1994 roku.
21.11.1989
- 2583ex1250 rok prod. 1983 kasacja w grudniu 1995 roku.
24.11.1989
- 3143ex119 rok prod. 1983 w 07.1995 roku na 2565 a skasowany w marcu 1996 roku.
30.11.1989
- 2380*ex83 rok prod. 1983 sprzedany do PKS Sokołów Podlaski kasacja w sierpniu 1998 roku.
- 2410*ex1238 rok prod. 1983 sprzedany do PKS Sokołów Podlaski kasacja w lipcu 1999 roku.
01.12.1989
- 2417ex828 rok prod. 1982 kasacja w sierpniu 1992 roku.
04.12.1989
- 2415ex1297 rok prod. 1984 kasacja w sierpniu 1995 roku.
- 2708ex1428 rok prod. 1983 kasacja w styczniu 1996 roku.
14.12.1989
- 2410ex1285 rok prod. 1984 kasacja w listopadzie 1997 roku.
15.12.1989
- 2842ex84 rok prod. 1983 kasacja w grudniu 1995 roku.
20.12.1989
- 2380ex1298 rok prod. 1984 kasacja w sierpniu 1995 roku.
31.12.1989
- 2443ex1283 rok prod. 1984 kasacja w sierpniu 1995 roku.
CDN.
[ Dodano: |4 Lis 2009|, 2009 12:53 ]
Rok 1990, 1991, 1992.
03.01.1990
- 2653ex1255 rok prod. 1984 kasacja w kwietniu 1994 roku.
04.01.1990
- 2468ex1035 rok prod. 1984 kasacja w lipcu 1997 roku. (LZNS)
- 2469ex1281 rok prod. 1984 kasacja w czerwcu 1997 roku.
06.01.1990
- 2290ex338 rok prod. 1983 kasacja we wrześniu 1995 roku.
- 2805ex74 rok prod. 1982 kasacja w listopadzie 1995 roku.
10.01.1990
- 2707ex807 rok prod. 1982 kasacja w styczniu 1996 roku.
- 2832ex68 rok prod. 1982 kasacja w styczniu 1995 roku.
- 2840ex369 rok prod. 1983 kasacja we wrześniu 1995 roku.
15.01.1990
- 2715ex810 rok prod. 1982 kasacja we wrześniu 1995 roku.
29.01.1990
- 2946ex812 rok prod. 1982 kasacja w lipcu 1997 roku
30.01.1990
- 2821ex61 rok prod. 1982 kasacja w czerwcu 1994 roku.
- 2849ex333 rok prod. 1983 kasacja w marcu 1996 roku.
- 3008ex827 rok prod. 1982 kasacja po wypadku we wrześniu 1994 roku.
31.01.1990
- 3069ex863 rok prod. 1983 kasacja w czerwcu 1995 roku.
02.02.1990
- 2524ex815 rok prod. 1982 kasacja w lipcu 1995 roku.
05.02.1990
- 3061ex834 rok prod. 1982 kasacja w czerwcu 1995 roku.
26.02.1990
- 2632ex1265 rok prod. 1984 kasacja w maju 1997 roku.
27.02.1990
- 2371ex1439 rok prod. 1984 kasacja w sierpniu 1995 roku.
01.03.1990
- 2223ex1622 rok prod. 1984 kasacja w listopadzie 1997 roku.
05.03.1990
- 2697ex685 rok prod. 1983 kasacja w styczniu 1996 roku.
06.03.1990
- 2284ex4 rok prod. 1984 kasacja we wrześniu 1995 roku.
08.03.1990
- 2633ex1269 rok prod. 1984 kasacja w maju 1997 roku.
09.03.1990
- 2672ex632 rok prod. 1984 kasacja w grudniu 1997 roku.
13.03.1990
- 3080ex844 rok prod. 1983 kasacja w styczniu 1995 roku.
16.03.1990
- 2210ex1302 rok prod.1984 kasacja w maju 2000 roku.
20.03.1990
- 2870ex235 rok prod. 1983 kasacja w czerwcu 1995 roku.
21.03.1990
- 3065ex860 rok prod. 1983 kasacja w czerwcu 1995 roku.
28.03.1990
- 2520ex887 rok prod. 1984 kasacja w październiku 1996 roku.
- 2950ex366 rok prod. 1983 kasacja w marcu 1996 roku.
02.04.1990
- 2350ex5 rok prod. 1984 kasacja we wrześniu 1995 roku.
03.04.1990
- 2353ex1203 rok prod. 1983 kasacja w listopadzie 1994 roku. (po ciut ponad 2 latach zrobiono setnego składaka)
05.04.1990
- 3026ex847 rok prod. 1983 kasacja w marcu 1995 roku.
09.04.1990
- 2501ex1276 rok prod. 1984 kasacja w maju 2000 roku.
10.04.1990
- 2740ex684 rok prod. 1983 kasacja w grudniu 1995 roku.
18.04.1990
- 2354ex884 rok prod. 1984 kasacja we wrześniu 1995 roku.
24.04.1990
- 2579ex1282 rok prod. 1984 kasacja w październiku 1998 roku. (LZNS)
25.04.1990
- 2731ex690 rok prod. 1983 kasacja w styczniu 1996 roku.
27.04.1990
- 2408ex443 rok prod. 1982 kasacja w kwietniu 1998 roku.
30.04.1990
- 2409ex1032 rok prod. 1984 kasacja w marcu 1997 roku.
06.05.1990
- 3107ex450 rok prod. 1982 kasacja w lutym 1998 roku.
08.05.1990
- 3101ex875 rok prod. 1983 kasacja w maju 1996 roku.
10.05.1990
- 2416ex82 rok prod. 1983 kasacja w marcu 1996 roku.
- 2967ex359 rok prod. 1983 kasacja w kwietniu 1996 roku.
18.05.1990
- 2158ex1273 rok prod. 1984 kasacja w listopadzie 1997 roku.
22.05.1990
- 2531ex1267 rok prod. 1984 kasacja w lipcu 1997 roku. (LZNS)
30.05.1990
- 2899ex1248 rok prod. 1983 kasacja w lutym 1996 roku.
04.06.1990
- 2196ex445 rok prod. 1982 kasacja w lutym 1997 roku.
- 2716ex869 rok prod. 1983 kasacja we wrześniu 1995 roku.
- 2898ex1038 rok prod. 1984 kasacja we wrześniu 1995 roku.
06.06.1990
- 2518ex1213 rok prod. 1983 kasacja w listopadzie 1997 roku. (LZNS)
- 2976ex354 rok prod. 1983 kasacja w grudniu 1997 roku.
18.06.1990
- 2561ex1256 rok prod. 1984 kasacja w październiku 1996 roku. (LZNS)
26.06.1990
- 2535ex1237 rok prod. 1983 kasacja w kwietniu 1997 roku. (LZNS)
- 2724ex870 rok prod. 1983 kasacja w styczniu 1997 roku.
03.07.1990
- 2872ex1058 rok prod. 1984 kasacja w marcu 1996 roku. (LZNS)
05.07.1990
- 2573ex1219 rok prod. 1983 kasacja w październiku 1997 roku. (LZNS)
- 2868ex1437 rok prod. 1984 kasacja w marcu 1996 roku.
09.07.1990
- 2735ex1274 rok prod. 1984 kasacja w sierpniu 1994 roku po wypadku.
10.07.1990
- 2649ex717 rok prod. 1984 kasacja w lutym 1998 roku.
- 2728ex704 rok prod. 1983 kasacja w styczniu 1996 roku.
- 2782ex81 rok prod. 1983 kasacja w kwietniu 1995 roku po zgubieniu doczepki razem z czopem łączenia w sekcji A.
- 3066ex841 rok prod. 1983 kasacja w marcu 1995 roku.
11.07.1990
- 2055ex421 rok prod. 1984 kasacja we wrześniu 1997 roku.
12.07.1990
- 2801ex3 rok prod. 1984 kasacja w listopadzie 1995 roku.
13.07.1990
- 3104ex1215 rok prod. 1983 kasacja w lipcu 1997 roku.
23.07.1990
- 2637ex73 rok prod. 1982 kasacja w październiku 1994 roku. (ostatni liniowy składak złożony w T4 Włościańska)
09.08.1990
- 2506ex1263 rok prod. 1984 kasacja w grudniu 1997 roku (LZNS)
19.09.1990
- 2509ex1257 rok prod. 1984 kasacja w maju 1997 roku. (LZNS)
21.09.1990
- 3028ex839 rok prod. 1982 kasacja w lutym 1996 roku. (LZNS)
09.10.1990
- 3074ex871 rok prod. 1983 kasacja w styczniu 1995 roku. (LZNS)
25.10.1990
- 2706ex696 rok prod. 1983 kasacja w lutym 1996 roku. (LZNS)
12.11.1990
- 3119ex96 rok prod. 1983 kasacja w czerwcu 1997 roku (LZNS)
19.11.1990
- 3103ex1605 rok prod. 1984 kasacja w październiku 1996 roku. (LZNS)
26.11.1990
- 3130ex1680ex679 rok prod. 1983 kasacja we wrześniu 1998 roku. (LZNS)
21.12.1990
- 2639ex716 rok prod. 1984 kasacja w lutym 1998 roku. (LZNS)
- 2690ex687 rok prod. 1983 kasacja we wrześniu 1997 roku. (LZNS)
27.12.1990
- 2650ex608 rok prod. 1984 kasacja w lipcu 1997 roku. (LZNS)
15.01.1991
- 2638ex712 rok prod. 1984 kasacja w lutym 1997 roku (LZNS) (ostatni złożony przegub dla MZK)
W zakładzie T4 powrócono jeszcze do przedłużenia jeszcze dwóch solówek ale dla OSK.
24.01.1992
- 9013ex9013ex865 rok prod. 1983 kasacja w październiku 1999 roku.
31.01.1992
- 9014ex9014ex866 rok prod. 1983 kasacja w czerwcu 1996 roku.
Podsumowanie -
R5 - 15szt
R6 - 12szt
R7 - 5szt
R8 - 15szt
R9 - 10szt
R10 - 25szt
R11 - 33szt
R12 - 11szt
R13 - 11szt
OSK - 5szt
SPRZED. - 8szt
Razem 150 sztuk.
Myślę że dla nie których te wiadomości mogą się przydać. Gdyby nie incydent o którym już pisałem wrzucił bym załącznik i po sprawie a tak przepisywać lub drukować proszę sobie.
[ Dodano: |4 Lis 2009|, 2009 13:55 ]
A bym zapomniał na koniec ciekawostka -
W lutym 1993 roku do zakładu R10 ostrobramska zapukała ex Łódzka 260.04 nr tab. 4302 po czym po rozszabrowaniu zostało pudło postawione w kąt i o dziwo przykryte niebieską plandeką stało tak i stało nie wiadomo po co aż w końcu we wrześniu 1994 roku zostało pocięte.
To samo dotyczy wozów ex Łódzkich 260.04 numery taborowe 2355 i 2381 które w 1992 roku kupiono i ściągnięto na zakład Pożarowa po czym dokonano na zakładzie lekkiego picu tu i ówdzie i odsprzedano prywaciarzowi Transwar który puścił je na linie MZK Warszawa z numerami odpowiednio A155 i A158. Ciekawe ile zarobiono na tym. Przypomina mi się w związku z tym tekst piosenki tanio kupię, drożej sprzedam to też w.... i dalej sami dopowiedzcie sobie.