Tabor SKM w Warszawie
Moderator: JacekM
dodaj jeszcze jedno 2x14WE bo brygad w "D" jest 8
teoretycznie można sobie tak obrazować a w praktyce nie wiem do kiedy będą w SKMWA 3001 i 3002 bo przecież od czerwca SKMWA planuje naprawy nr 3 i 4 wcześniej podawałem link do tej stronki z przetargami a tam jest napisane jak SKM planuje rozłożyć te naprawy na miesiące razem z poszczególnymi jednostkami.
czerwiec - lipiec 2010 jednostki nr 106 i 103
lipiec - sierpień jednostki nr 105 i 101
wrzesień - październik 102
grudzień - styczeń nr 107
styczeń - luty 2011 jednostka nr 104
luty - marzec nr 108
teoretycznie można sobie tak obrazować a w praktyce nie wiem do kiedy będą w SKMWA 3001 i 3002 bo przecież od czerwca SKMWA planuje naprawy nr 3 i 4 wcześniej podawałem link do tej stronki z przetargami a tam jest napisane jak SKM planuje rozłożyć te naprawy na miesiące razem z poszczególnymi jednostkami.
czerwiec - lipiec 2010 jednostki nr 106 i 103
lipiec - sierpień jednostki nr 105 i 101
wrzesień - październik 102
grudzień - styczeń nr 107
styczeń - luty 2011 jednostka nr 104
luty - marzec nr 108
Masz na myśli rampę dla wózków? Jeśli tak to jest ona wykładana ręcznie.MeWa pisze:Widział ktoś kiedyś tę elektroniczną platformę w użyciu?
TU poglądowe zdjęcie w postaci złożonej.
Więcej zdjęć wnętrza.
Najbardziej optymistyczne założenie brzmi, że jedna jednostka 19WE będzie służyć jako rezerwa. Oczywiście jak nic złego z tymi jednostkami się nie będzie się działo.zofey pisze:Można się spodziewać, że przy wszystkich sprawnych WE, EN57 zostaną w szopie?
(19WE, 19WE, 19WE, 19WE, 2x14WE, 2x14WE, 2x14WE i jeszcze jest rezerwa)
mój błądGlonojad pisze:Rozumiem, że lepiej wiesz od zamawiającego, co kupił?
20WE to wersja sześcioczłonowa.
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
A zawieszenie sprzęgu jest takie same jak na klasycznych jednostkach z wyjątkiem 14WE.
Dostarczony skład ma oznaczenie 19WE-301
http://www.railphoto.info/galeria/displ ... fullsize=1... dzięki za sprostowanie Alf
Na Kraków jesteś wąski.... spieprzaj dziadu na Powazki
301 to jest wewnętrzny numer przewoźnika. Wg. Newagu jest to po prostu 19WE-001.Dariusz pisze:(...)
Dostarczony skład ma oznaczenie 19WE-301
http://www.railphoto.info/galeria/displ ... fullsize=1... dzięki za sprostowanie Alf
Jako ciekawostkę powiem, że w/g maszynistów z SKM jak ten cud techniki zdechnie to jedynie elektrowóz z pół-sprzęgiem to ściągnie. Żadna z obecnie eksploatowanych ezt nie podczepi się pod sprzęg 19WE.
A teraz wyobraźcie sobie co będzie się działo jak zdechnie to-to na średnicy w godz. szczytu
A teraz wyobraźcie sobie co będzie się działo jak zdechnie to-to na średnicy w godz. szczytu
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę ![:D](./images/smilies/mg.gif)
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
![:D](./images/smilies/mg.gif)
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
By można było awaryjnie spychać albo zostać spychanym.
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009 ![Rip :rip:](./images/smilies/rip2.gif)
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
![Rip :rip:](./images/smilies/rip2.gif)
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
Nie mnie pytaj - tylko maszynistów z SKM . Zainteresowałem się tym całkiem prywatnie - czasami pomaga to w pracy. Jak będzie - przekonamy się jak 19WE zdechnie.Neoś_998 pisze:Dlaczego przecież 19WE ma sprzęg na wysokości zwykłych EN57
A mam jeszcze pytanie do tych co jechali tym wynalazkiem na Zach - bez problemów tam się otwierały drzwi? Czy były jakieś problemy?
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę ![:D](./images/smilies/mg.gif)
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
![:D](./images/smilies/mg.gif)
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Drzwi działały dość dobrze do momentu uderzenia wysuwanym stopniem w krawędź peronu na Zachodniej. Miało to miejsce podczas pierwszego kursu z Pruszkowa do Sulejówka-Miłosnej. Od tego momentu przynajmniej jedne drzwi nie otwierały się. W Miłosnej walczyli z tematem, ale nie wiem czy udało się to w pełni usprawnić.
Czyli jest coś na rzeczy w twierdzeniu że brakuje na WZP skrajni ? Bo właśnie taka wersję dziś usłyszałem, ale wolałem się spytać
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę ![:D](./images/smilies/mg.gif)
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
![:D](./images/smilies/mg.gif)
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
- humptyangel
- Posty: 554
- Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
A przypadkiem nie ma sprzęgu na wysokości zgodnej z UIC? Tak jak 14WE.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
![Obrazek](http://user.siskom.waw.pl/userftp/public/LOGO_SISKOM.jpg)
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji