Tabor SKM w Warszawie

Moderator: JacekM

Neoś_998
Posty: 316
Rejestracja: 09 mar 2009, 15:13
Lokalizacja: Stolica

Post autor: Neoś_998 » 10 kwie 2010, 9:38

dodaj jeszcze jedno 2x14WE bo brygad w "D" jest 8
teoretycznie można sobie tak obrazować a w praktyce nie wiem do kiedy będą w SKMWA 3001 i 3002 bo przecież od czerwca SKMWA planuje naprawy nr 3 i 4 wcześniej podawałem link do tej stronki z przetargami a tam jest napisane jak SKM planuje rozłożyć te naprawy na miesiące razem z poszczególnymi jednostkami.

czerwiec - lipiec 2010 jednostki nr 106 i 103
lipiec - sierpień jednostki nr 105 i 101
wrzesień - październik 102
grudzień - styczeń nr 107
styczeń - luty 2011 jednostka nr 104
luty - marzec nr 108

Awatar użytkownika
Nolem
Posty: 72
Rejestracja: 31 maja 2006, 22:29

Post autor: Nolem » 10 kwie 2010, 10:28

MeWa pisze:Widział ktoś kiedyś tę elektroniczną platformę w użyciu?
Masz na myśli rampę dla wózków? Jeśli tak to jest ona wykładana ręcznie.
TU poglądowe zdjęcie w postaci złożonej.
Więcej zdjęć wnętrza.
zofey pisze:Można się spodziewać, że przy wszystkich sprawnych WE, EN57 zostaną w szopie?
(19WE, 19WE, 19WE, 19WE, 2x14WE, 2x14WE, 2x14WE i jeszcze jest rezerwa)
Najbardziej optymistyczne założenie brzmi, że jedna jednostka 19WE będzie służyć jako rezerwa. Oczywiście jak nic złego z tymi jednostkami się nie będzie się działo.

Awatar użytkownika
JKTpl
Posty: 3493
Rejestracja: 12 lis 2008, 12:40
Kontakt:

Post autor: JKTpl » 10 kwie 2010, 10:33

O ffffuuj, jakie masakryczne fotele...
Długo musi trwać w takim wagonie kontrola biletów ;)

Dariusz
Zbanowany
Posty: 50
Rejestracja: 04 sty 2010, 17:24

Post autor: Dariusz » 10 kwie 2010, 11:54

Glonojad pisze:Rozumiem, że lepiej wiesz od zamawiającego, co kupił?

20WE to wersja sześcioczłonowa.
mój błąd :-k

A zawieszenie sprzęgu jest takie same jak na klasycznych jednostkach z wyjątkiem 14WE.
Dostarczony skład ma oznaczenie 19WE-301
http://www.railphoto.info/galeria/displ ... fullsize=1... dzięki za sprostowanie Alf
Na Kraków jesteś wąski.... spieprzaj dziadu na Powazki

Awatar użytkownika
Nolem
Posty: 72
Rejestracja: 31 maja 2006, 22:29

Post autor: Nolem » 10 kwie 2010, 12:10

Dariusz pisze:(...)
Dostarczony skład ma oznaczenie 19WE-301
http://www.railphoto.info/galeria/displ ... fullsize=1... dzięki za sprostowanie Alf
301 to jest wewnętrzny numer przewoźnika. Wg. Newagu jest to po prostu 19WE-001.

Dariusz
Zbanowany
Posty: 50
Rejestracja: 04 sty 2010, 17:24

Post autor: Dariusz » 10 kwie 2010, 12:59

2 150 001-7 lub 19WE-301 lub 19WE-001. Oznaczenie 19WE-001 nie bedzie stosowane... w celu odróżnienia taboru to zastosowano uproszczoną numerację... 301, 302, 303 itd...
Na Kraków jesteś wąski.... spieprzaj dziadu na Powazki

Neoś_998
Posty: 316
Rejestracja: 09 mar 2009, 15:13
Lokalizacja: Stolica

Post autor: Neoś_998 » 10 kwie 2010, 13:02

A wiadomo na jakim obiegu będzie jeździła 19WE od poniedziałku :?:

Awatar użytkownika
Nolem
Posty: 72
Rejestracja: 31 maja 2006, 22:29

Post autor: Nolem » 10 kwie 2010, 13:02

Dariusz pisze:2 150 001-7 lub 19WE-301 lub 19WE-001. Oznaczenie 19WE-001 nie bedzie stosowane... w celu odróżnienia taboru to zastosowano uproszczoną numerację... 301, 302, 303 itd...
I teraz mogę się zgodzić. :P

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 11 kwie 2010, 20:21

Jako ciekawostkę powiem, że w/g maszynistów z SKM jak ten cud techniki zdechnie to jedynie elektrowóz z pół-sprzęgiem to ściągnie. Żadna z obecnie eksploatowanych ezt nie podczepi się pod sprzęg 19WE.
A teraz wyobraźcie sobie co będzie się działo jak zdechnie to-to na średnicy w godz. szczytu
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Neoś_998
Posty: 316
Rejestracja: 09 mar 2009, 15:13
Lokalizacja: Stolica

Post autor: Neoś_998 » 11 kwie 2010, 20:46

Dlaczego przecież 19WE ma sprzęg na wysokości zwykłych EN57 :?:

Awatar użytkownika
Filip7370
Posty: 517
Rejestracja: 01 lis 2006, 14:01
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Filip7370 » 11 kwie 2010, 21:12

By można było awaryjnie spychać albo zostać spychanym.
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009 :rip:
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 11 kwie 2010, 21:20

Neoś_998 pisze:Dlaczego przecież 19WE ma sprzęg na wysokości zwykłych EN57 :?:
Nie mnie pytaj - tylko maszynistów z SKM . Zainteresowałem się tym całkiem prywatnie - czasami pomaga to w pracy. Jak będzie - przekonamy się jak 19WE zdechnie.
A mam jeszcze pytanie do tych co jechali tym wynalazkiem na Zach - bez problemów tam się otwierały drzwi? Czy były jakieś problemy?
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
Nolem
Posty: 72
Rejestracja: 31 maja 2006, 22:29

Post autor: Nolem » 11 kwie 2010, 21:32

Drzwi działały dość dobrze do momentu uderzenia wysuwanym stopniem w krawędź peronu na Zachodniej. Miało to miejsce podczas pierwszego kursu z Pruszkowa do Sulejówka-Miłosnej. Od tego momentu przynajmniej jedne drzwi nie otwierały się. W Miłosnej walczyli z tematem, ale nie wiem czy udało się to w pełni usprawnić.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 11 kwie 2010, 21:34

Czyli jest coś na rzeczy w twierdzeniu że brakuje na WZP skrajni ? Bo właśnie taka wersję dziś usłyszałem, ale wolałem się spytać
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
humptyangel
Posty: 554
Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: humptyangel » 11 kwie 2010, 21:39

A przypadkiem nie ma sprzęgu na wysokości zgodnej z UIC? Tak jak 14WE.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
Obrazek
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji

ODPOWIEDZ