Oznakowanie przystanków
- TranslatorPS
- Posty: 650
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Ja nie chcę nic mówić, ale to jest ewidentnie po prostu standardowe D-15 na standardowym, pospolitym słupku postawione przez zarządcę drogi, do którego ZTM domontował swoje oznaczenia w sposób przypominający ich dotychczasowy format
Toć MZ nawet potwierdzi, że przy ostatnich remontach dróg w Radomiu (np. al. Wojska Polskiego) zdarzało się tak, że w dokumentacji projektowej był po prostu słupek z nierdzewki z D-15 (niekoniecznie nawet dwustronnie), a dopiero mniej więcej w momencie uruchamiania ruchu był on zastępowany słupkiem wzoru miejskiego.
Toć MZ nawet potwierdzi, że przy ostatnich remontach dróg w Radomiu (np. al. Wojska Polskiego) zdarzało się tak, że w dokumentacji projektowej był po prostu słupek z nierdzewki z D-15 (niekoniecznie nawet dwustronnie), a dopiero mniej więcej w momencie uruchamiania ruchu był on zastępowany słupkiem wzoru miejskiego.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Potwierdzam. I uważam, że wykonawcy remontów ulic powinni być zobligowani od razu do zamawiania słupków przystankowych zgodnych z Systemem Informacji Miejskiej. Byłoby taniej i dla nich, i dla miasta.TranslatorPS pisze: ↑29 paź 2022, 10:47Toć MZ nawet potwierdzi, że przy ostatnich remontach dróg w Radomiu (np. al. Wojska Polskiego) zdarzało się tak, że w dokumentacji projektowej był po prostu słupek z nierdzewki z D-15 (niekoniecznie nawet dwustronnie), a dopiero mniej więcej w momencie uruchamiania ruchu był on zastępowany słupkiem wzoru miejskiego.
To tylko czekać na rozmiar autostradowy takiego słupka
Według oznaczeń przystankowych linia 738 kończy trasę na przystanku Os. Viktoria 02, a w drugą stronę zaczyna ją od Os. Victoria 01.
Przedwczesną jest radość wasza, bezbożni synowie Juliana Apostaty! Możecie Kościół obedrzeć, skrępować, wtrącić do katakumb i skazać na męczeństwo, ale go nie pokonacie; bo i dziś powtarzamy śmiało za Tertulianem: Mori possumus, vinci non possumus (możemy umrzeć, ale nie możemy być zwyciężonymi); a wy prędzej czy później musicie zawołać: Vicisti Galilaee! (zwyciężyłeś Galilejczyku). św. Józef Sebastian Pelczar (1842-1924)
Ikarusy już jeżdżą po przyjaznych, szerokich drogach, pomagając swoim pasażerom dostać się w każde miejsce, o każdej porze.
Ikarusy już jeżdżą po przyjaznych, szerokich drogach, pomagając swoim pasażerom dostać się w każde miejsce, o każdej porze.
A osiedle nazywa się chyba Victoria, a tu napisane przez k.
Przedwczesną jest radość wasza, bezbożni synowie Juliana Apostaty! Możecie Kościół obedrzeć, skrępować, wtrącić do katakumb i skazać na męczeństwo, ale go nie pokonacie; bo i dziś powtarzamy śmiało za Tertulianem: Mori possumus, vinci non possumus (możemy umrzeć, ale nie możemy być zwyciężonymi); a wy prędzej czy później musicie zawołać: Vicisti Galilaee! (zwyciężyłeś Galilejczyku). św. Józef Sebastian Pelczar (1842-1924)
Ikarusy już jeżdżą po przyjaznych, szerokich drogach, pomagając swoim pasażerom dostać się w każde miejsce, o każdej porze.
Ikarusy już jeżdżą po przyjaznych, szerokich drogach, pomagając swoim pasażerom dostać się w każde miejsce, o każdej porze.
Tak dokładnie tak jest na przystanku dla wysiadających. W drugą stronę już jest wszystko ok.
6, 20, 23, 26, 160, 509, N03
Dlaczego przystanek Sadyba 02 jest stały dla 6 linii i na żądanie dla jednego 189?
Bo jeszcze całkiem niedawno 131, 172 i 189 nie zatrzymywały się tam. Później dodano jako warunkowy i stały dla 131 gdyż ta linia ma kursy z Wilanowa.
Dobrze byłoby zmienić na stały dla 189. Dzisiaj z pętli wyjechały razem 187 i za nim przyklejone 189.
Kierowca 189 ma ograniczone pole widzenia i dopiero w ostatniej chwili zobaczył zza 187 machających pasażerów.
Kiedyś miałem sytuację, że 189 w ogóle się nie zatrzymało mimo machania.
Kierowca 189 ma ograniczone pole widzenia i dopiero w ostatniej chwili zobaczył zza 187 machających pasażerów.
Kiedyś miałem sytuację, że 189 w ogóle się nie zatrzymało mimo machania.
To wina kierowcy 189, mógł jechać "nieprzyklejony" i by miał lepsze pole widzenia.
OIDP to kierowca drugiego/kolejnego autobusu w takim przypadku ma obowiązek traktowania takiego przystanku jako stałego czy coś się zmieniło w tej kwestii?
Oczywiście że tak. Ja jak dojeżdżam do przystanku na żądanie na którym stoją dwa autobusy to też zjeżdżam i oczekuję na możliwość podjazdu traktując go jako stały.
Linia 16 na Sobieskiego ma rozkłady powieszone na trzech kartkach. Ciekawe czy na Marszałkowskiej też byli tacy rozrzutni.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Na Marszałkowskiej też 3 kartki