Strona 14 z 27

Produkcja tablic bocznych

: 23 maja 2014, 12:22
autor: Szeregowy_Równoległy
Nie spowalniasz. 509 i 517 i tak muszą stać na światłach przed Zieleniecką. Parę razy miałem 517 i nie zdarzyło mi się nie zdążyć skręcić w związku z przystankiem przed światłami. A w drugą stronę to loteria, więc pół minuty stania przy przystanku nic nie szkodzi. Przystanki przy Okrzei (przy Okrzei, bo Ząbkowska już sens ma) czy przy Szwedzkiej są bez sensu, ale ten akurat nie.
A dyskusja jest względnie sensowna, więc Pawcio najwyżej po prostu ją sobie weźmie do siebie.

Produkcja tablic bocznych

: 23 maja 2014, 12:30
autor: ashir
No tak, światła generalnie poprawiono, bo kiedyś z tym było kiepsko. Nie mniej przesiadka z autobusu na tramwaj w kierunku Wiatracznej jest dosyć kiepska, tylko biegiem można zdążyć przejść na raz i to najlepiej ścinając jezdnię. A tylko taki widzę obecnie tam sens przesiadania. W drugą stronę to zdecydowanie lepiej już przesiadać się przy Kijowskiej z tramwaju na autobus. :wink:

Produkcja tablic bocznych

: 23 maja 2014, 13:43
autor: pawcio
Szeregowy_Równoległy pisze:Nie spowalniasz. 509 i 517 i tak muszą stać na światłach przed Zieleniecką. Parę razy miałem 517 i nie zdarzyło mi się nie zdążyć skręcić w związku z przystankiem przed światłami.
Dziwne. Jak wracam do domu 509, to pełny cykl na przystanku wytracam co najwyżej w 5% przypadków.

Produkcja tablic bocznych

: 23 maja 2014, 13:53
autor: Szeregowy_Równoległy
No to piszę, że ten przystanek nie spowalnia 509. Kiedyś, jak jeszcze 101 śmigałem, faktycznie było gorzej, ale teraz jest bardzo OK.

Produkcja tablic bocznych

: 24 maja 2014, 21:29
autor: Emyl
SCI-FI :term:
Obrazek

Produkcja tablic bocznych

: 24 maja 2014, 21:44
autor: Autobus Czerwon
Większego tasiemca w zanadrzu nie było? :D

Produkcja tablic bocznych

: 25 maja 2014, 11:28
autor: Pawel_
pawcio pisze:
Szeregowy_Równoległy pisze:Nie spowalniasz. 509 i 517 i tak muszą stać na światłach przed Zieleniecką. Parę razy miałem 517 i nie zdarzyło mi się nie zdążyć skręcić w związku z przystankiem przed światłami.
Dziwne. Jak wracam do domu 509, to pełny cykl na przystanku wytracam co najwyżej w 5% przypadków.
Jest mały problem rano. Ale który światła działają rano sensownie? :D

Produkcja tablic bocznych

: 09 cze 2014, 10:16
autor: Emyl
Teraz już na maxa chamska podróba :term:
http://klebeknerwow.pl/pliki/cnk.pdf

Produkcja tablic bocznych i schematów SIP

: 09 cze 2014, 16:24
autor: JacekM
Bulwar Grzymały-Siedleckiego? :D Dobrze wiedzieć jak się nazywa to miejsce O-)

Produkcja tablic bocznych i schematów SIP

: 09 cze 2014, 17:10
autor: Emyl
Spoko, ja też do wczoraj nie wiedziałem :D
Swoją drogą, patrzę na ten schemat i nie mogę uwierzyć, że tę stację zbudowano w tak durny miejscu. Coś czuję, że to będzie się mścić przez lata przy okazji kształtowania układu dowozowo-uzupełniającego, jak i w kwestii popytu na metro na Powiślu. O ile więcej pasażerów by skorzystało z tej stacji, o ile więcej wozokilometrów i czasu można by było zaoszczędzić na przesiadkach, gdyby zbudowano ją np. pod Zajęczą między Topiel a Dobrą... :<

Produkcja tablic bocznych i schematów SIP

: 09 cze 2014, 17:24
autor: Wiliam
To z cyklu do czego by się tu jeszcze przyczepić :P :
Tytuł mapki; chociaż tram i skm są wyszarzone, to w ogóle bym je wyrzucił.

Produkcja tablic bocznych i schematów SIP

: 13 cze 2014, 18:14
autor: Emyl

Produkcja tablic bocznych i schematów SIP

: 13 cze 2014, 18:42
autor: michj
Brakuje 18-tki obok 6-tki na północnej Targowej. Poza tym warto się zastanowić nad korzystnością zaprezentowanego układu tramów 18, 20 (i zapewne poza mapą 28 :P ), ale nie w tym dziale.

Produkcja tablic bocznych i schematów SIP

: 13 cze 2014, 21:49
autor: fik
"Dyrekcja PKP"? :>

Produkcja tablic bocznych i schematów SIP

: 14 cze 2014, 2:39
autor: Emyl
Daj mi spokój, robiłem to z głowy, a tak ludzie na to mówią, na przystankach to przecież wisieć nie będzie :p