Strona 14 z 16

: 17 cze 2013, 14:43
autor: Kosiniak
Na odcinku Bemowo Ratusz - Dw Zachodni tak i naprawdę nie mam zamiaru z Tobą, czy kimkolwiek innym sprzeczać się "co jest dobra linią". Ja nią jeżdżę i jestem bardzo zadowolony z tego połączenia, jeśli nikt go nie zepsuje będę tak robił dalej - przywileje demokracji, koniec.

: 17 cze 2013, 14:44
autor: fik
Ja jestem bardzo zadowolony z połączenia 188, co nie zmienia faktu, że to muchowóz.

: 17 cze 2013, 14:53
autor: Kosiniak
Na temat 188 nie wiele wiem, bo nim nie jeżdżę i staram się nie wypowiadać na tematy, o których "coś wiem, ale nie do końca". Nie mówię teraz o Tobie i 154, jednak kiedy nim jeżdżę Jelcze są pełne na tym odcinku (poza kursami po 21, wtedy ludzie tylko siedzą) - podkreślam dla mnie można 154 zakończyć na Szczęśliwicach, czy Rakowcu, zaś Okęcie obsługiwać innym połączeniem, jednak jedno-peronowa przesiadka na Jerozolimskich to podstawa, a Tunelowa to śmierć.

: 17 cze 2013, 14:58
autor: fik
Kosiniak pisze:Jelcze są pełne na tym odcinku
Oszałamiający sukces - zapełnić linię co 15/20 minut na krótkich wozach.
Kosiniak pisze:podkreślam dla mnie można 154 zakończyć na Szczęśliwicach, czy Rakowcu, zaś Okęcie obsługiwać innym połączeniem, jednak jedno-peronowa przesiadka na Jerozolimskich to podstawa, a Tunelowa to śmierć.
Przecież kończenie w polu tuż za tunelem (dw. Zachodni) daje tyle samo przesiadek w większość punktów docelowych, co Tunelowa; ciągnięcie do Grójeckiej daje przynajmniej tramwaje kosztem kolejnego odcinka negatywnie wpływającego na punktualność i brakiem możliwości sensownego zakończenia - na Szczęśliwicach i Naruciaku miejsc brak, dalej brak pętli.

: 17 cze 2013, 15:07
autor: Kosiniak
Śmiem się nie zgodzić, jedno-peronowa przesiadka w kierunku centrum, czy Łazienkowskiej, możliwość podróży na Włochy, czy Ursus z RZS, to są punkty przesiadkowe - co da 154 na Tunelowej? Kto z tego skorzysta? Pociąg do Centrum? Można jechać tramwajem, czy ciągiem Górczewskiej.
Ja rozumiem, że chcesz usunąć tę linię w ogóle, Twoje zdanie, ja się jednak pytam w jakim celu wysłać ja na Tunelową?

: 17 cze 2013, 15:07
autor: Georg
Kosiniak pisze:Informujemy, że z uwagi na długi przebieg trasy linii 154 i przejazd przez odcinki charakteryzujące się dużą kongestią ruchu linia notuje duże opóźnienia w sposób nieprzewidywalny i niemożliwy do uwzględnienia w rozkładzie.
Co to znaczy "przez odcinki charakteryzujące się dużą kongestią ruchu"? Można na polski?

: 17 cze 2013, 15:09
autor: Emyl

: 17 cze 2013, 15:15
autor: fik
Kosiniak pisze:jedno-peronowa przesiadka w kierunku centrum
W co do centrum chcesz się jednoperonowo przesiadać na Zachodnim w momencie, kiedy ze 154 masz dostepne siekierowe 105 i 26, a Redutowa ma 159 na Zawiszę? :bredzisz:
Kosiniak pisze:czy Łazienkowskiej
523. Jeśli NAPRAWDĘ musi być jednoperonowo, bo rondo przy PKP Kasprzaka za duże, to wygiąć przez Os. Wolska.
Kosiniak pisze:możliwość podróży na Włochy, czy Ursus z RZS
Dobrze, że nie przez Świnoujście, na szczęście oferta linii na Dźwigowej jest bogata i bezproblemowo dostępna z całego terenu obsługiwanego przez 154.

: 17 cze 2013, 15:21
autor: Kosiniak
Każdy argument można czymś zbić, gratuluje :) To ja odpowiem 523 pękającym w szwach, a na Zachodnim czekają puściutkie 182, lecz po co można wsiąść do trzeciego 523. Do Reduty i Blue City przez Drzwigową też gratuluje, świetny czas przejazdu będzie - można sobie debatować, wciąż czekam na zasadność 154 do Tunelowej, a nie zasadność istnienia linii.

: 17 cze 2013, 15:25
autor: fik
Kosiniak pisze:To ja odpowiem 523 pękającym w szwach, a na Zachodnim czekają puściutkie 182, lecz po co można wsiąść do trzeciego 523.
No tak, utrzymujmy jeżdżące co godzinę trójpakiem 154, bo parę osób na godzinę musi mieć miejsce siedzące.
Kosiniak pisze:Do Reduty i Blue City przez Drzwigową też gratuluje, świetny czas przejazdu będzie
Od kiedy Reduta i Blue City leżą w Ursusie czy na Włochach? I czy naprawdę w Warszawie istnieją tylko dwa centra handlowe i każda piędź ziemi musi mieć do nich dogodny dojazd (choć z niego wcale nie korzysta)?
Kosiniak pisze:wciąż czekam na zasadność 154 do Tunelowej
Wielokrotnie było pisane - poprawa punktualności.

: 17 cze 2013, 15:30
autor: Kosiniak
Ok źle zadałem pytanie, poprawa punktualności oczywiście, jednak pytanie brzmi: którzy pasażerowie na tej zmianie skorzystają?

: 17 cze 2013, 16:32
autor: JacekM
Kosiniak pisze:Tunelowa to śmierć.
I halucynacje z niedożywienia. ](*,)

: 18 cze 2013, 14:23
autor: bepe
Kosiniak pisze:poprawa punktualności oczywiście, jednak pytanie brzmi: którzy pasażerowie na tej zmianie skorzystają?
Wszyscy.

: 18 cze 2013, 14:24
autor: drja
Zabawne jest to, jak potraficie wybiórczo stosować argumenty, w zależności od tego, co chcecie przewalczyć. Akurat to nie do ciebie, Jacku, tak ogółem bardziej.

Tak, 154 na Tunelowej = śmierć odcinka południowo-wolskiego tej linii. Tak, jednoperonowość jest ważna, zwłaszcza w kontekście powrotu z DwZ na szeroko pojęte Bemowo. Tyle tu dyskusji, że warto łączyć podaż w ramach ZP na jeden przystanek, żeby ograniczyć bieganie, poprawić dostępność. Ja się jeszcze raz zapytam i niech mi mądry Fik odpowie: kto będzie, jadąc z TŁ na Bemowo, np. wysiadłszy ze 182/187, szedł z buta na Tunelową na 154, skoro ma 184 i 523 w Alejach? Ile można się powtarzać, że 103 się broni, bo jedzie w unikalnej relacji na unikalną dość trasę w poprzek "głownych" wolskich ciągów i opłaca się czasowo wobec jakiejkolwiek kombinacji przesiadek? A wobec czego lepsze będzie takie 254? Wobec niczego. Puste jak bęben obustronnie od PKP Kasprzaka, a w 523 chyba domontujemy siedzenia na dachu. Rozdział 154 może i by się przydał, ale nie na Tunelową, FTW!

No ale nie, Fik woli rozdzielać podaż na Zachodnim, tworzyć śmiecia dla nikogo w miejsce w miarę przyzwoitej linii, bo będzie jechała 2-3 min. krócej. Bo tutaj wygodnie ten argument wyciągnąć, resztę założeń sprawnej KM można olać. Bo pasuje do forsowanej koncepcji.
Jeszcze odpowiem tak:
fik pisze:No tak, utrzymujmy jeżdżące co godzinę trójpakiem 154, bo parę osób na godzinę musi mieć miejsce siedzące.
Nie, bo na Kasprzaka może się do tego 523 nie zmieścić, a miejsce dla tej osoby w linii na TŁ jest od Zachodniego. No i szkoda, że nie napisałeś o sześciopaku co 2h. Nie ograniczaj się, jak koloryzować to po maksie.

: 18 cze 2013, 15:08
autor: fik
drja pisze:A wobec czego lepsze będzie takie 254? Wobec niczego.
Dokładnie tak samo, jak obecne 154.
drja pisze:Ja się jeszcze raz zapytam i niech mi mądry Fik odpowie: kto będzie, jadąc z TŁ na Bemowo, np. wysiadłszy ze 182/187, szedł z buta na Tunelową na 154, skoro ma 184 i 523 w Alejach?
Nikt. Podobnie jak obecnie nikt nie jeździ z Zachodniego na Górce 154.
drja pisze:Tyle tu dyskusji, że warto łączyć podaż w ramach ZP na jeden przystanek, żeby ograniczyć bieganie, poprawić dostępność.
Owszem. Tam, gdzie występują wspólne potoki. Potoki 154 i 523 są w znacznej mierze rozdzielne i naprawdę trzeba bardzo dużo złej woli, aby tego nie widzieć. O 184 nawet nie piszę, bo szkoda serwera.
drja pisze:No i szkoda, że nie napisałeś o sześciopaku co 2h. Nie ograniczaj się, jak koloryzować to po maksie.
Odżywiam się w miarę nieźle, halucynacje raczej u mnie nie wystepują, więc niestety musisz przyjąć do wiadomości fakt, że 154 potrafi na Żwirki wyjechać trzema wozami w odstępie kilku minut, bo widzę to przynajmniej parę razy w miesiącu.