Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36686
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 10 gru 2012, 10:35

Kosiniak pisze:A nie można po prostu przedłużyć 516 do Starzyńskiego?
Co 8 minut?! Jakim kosztem? :evil:
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7697
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 10 gru 2012, 11:29

Bastian pisze:Jakim kosztem? :evil:
Ścięcia częstotliwości do 15....
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 10 gru 2012, 19:30

Bastian pisze:
Kosiniak pisze:A nie można po prostu przedłużyć 516 do Starzyńskiego?
Co 8 minut?! Jakim kosztem? :evil:
A ja bym przedłużył, ale 170 do FSO. I niech się Tarchomin przy FSO przesiada w jeżdżący co kwadrans autobus, skoro tramwaj im cuchnie. Zakładam, że dorzucenie jednej całki byłoby do zrealizowania.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 10 gru 2012, 19:42

Szeregowy_Równoległy pisze:A ja bym przedłużył, ale 170 do FSO. I niech się Tarchomin przy FSO przesiada w jeżdżący co kwadrans autobus, skoro tramwaj im cuchnie. Zakładam, że dorzucenie jednej całki byłoby do zrealizowania.
To najpierw dorzuć na 170 helikoptery, aby mogły omijać korki na Jagiellońskiej i Ząbkowskiej.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 10 gru 2012, 20:07

O tym nie pomyślałem, fakt. Tylko 516 jeżdżące do Starzyniaka, zatrzymujące się wszędzie, wywoła wrzask, że skoro czerwone 516 może się zatrzymywać przy Śliwicach, to i 509 może. A moim zdaniem jakiekolwiek pomysły nie powinny być ukierunkowane na faktyczną poprawę komunikacji na Tarchominie, bo tam nie ma czego poprawiać, tylko powinny mieć na celu przede wszystkim ocalenie tego nieszczęsnego 509. Ciekawe, czy ten biedny Tarchomin, który klawiaturą MiśkaK tak narzeka, byłby happy, gdyby 509 zaczęło śmietniki przy Jagiellońskiej zaliczać.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

reserved
Posty: 14654
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 10 gru 2012, 20:24

A nie da się wygiąć takiego 212, żeby jechało z Targówka przez Pl. Hallera do Żerania FSO?

Tranzystor

Post autor: Tranzystor » 10 gru 2012, 20:26

Z Targówka na Żerań to masz 156

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 10 gru 2012, 20:27

reserved pisze:A nie da się wygiąć takiego 212, żeby jechało z Targówka przez Pl. Hallera do Żerania FSO?
To nie jest dobry pomysł. 8-(
Tranzystor pisze:Z Targówka na Żerań to masz 156
I to 156 jedzie Jagiellońską? :>

reserved
Posty: 14654
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 10 gru 2012, 20:28

ashir pisze:To nie jest dobry pomysł. 8-(
Ok. Myślałem, że skoro 212 jest lokalną dowozówką to da się ją minimalnie wydłużyć tak, żeby była też lokalną dowozówką dla Jagiellońskiej.

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 10 gru 2012, 20:33

reserved pisze:Ok. Myślałem, że skoro 212 jest lokalną dowozówką to da się ją minimalnie wydłużyć tak, żeby była też lokalną dowozówką dla Jagiellońskiej.
Ładne mi minimalne wydłużenie trasy o prawie połowę obecnej. Znajdziesz dodatkowo 3 brygady na tak pokręconą trasę?

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 10 gru 2012, 20:33

ashir pisze:
reserved pisze:A nie da się wygiąć takiego 212, żeby jechało z Targówka przez Pl. Hallera do Żerania FSO?
To nie jest dobry pomysł. 8-(
Ponieważ? Chodzi o jakiś autobus między Starzyńskim a FSO. Czemu nie mogłoby to być 212? Targówkowi bez różnicy, bo między Hallerem a FSO opóźnienia są minimalne, o ile w ogóle występują, a ci, co ich boli chodzenie i przesiadki (Tarchomin) i ci, co boją się ciemnych tuneli (Reserved) przestaliby płakać, a przynajmniej byłoby czym zatkać te wrzeszczące paszcze.

[ Dodano: |10 Gru 2012|, 2012 20:35 ]
ashir pisze:]Ładne mi minimalne wydłużenie trasy o prawie połowę obecnej. Znajdziesz dodatkowo 3 brygady na tak pokręconą trasę?
516 byłoby świetnym dawcą.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 10 gru 2012, 20:43

Szeregowy_Równoległy pisze:[...]509 zaczęło śmietniki przy Jagiellońskiej zaliczać.
Są dwie zmiany na 509, które powinny nastąpić - usunięcie z tej linii przystanku Dyrekcja FSO i podbicie częstotliwości w szczycie.

Moim zdaniem na Jagiellońskiej trzeba upychać ludzi do tramwai, a jak ich zmusić? Jak wyżej napisałem - kasacja przystanku Dyrekcja FSO dla 509 oraz należy zlikwidować linię 302.

bartoni722
Posty: 12145
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 10 gru 2012, 20:47

Było już wiele minusów likwidacji 302 - Czajka chociażby.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 10 gru 2012, 20:49

302 niech sobie istnieje. Moim zdaniem wystarczy dołożyć coś między FSO a Starzyńskim i byłoby OK. O ile Domasowy argument odnośnie wyciągania 170 przyjmuję, to ni cholery nie zgadzam się z Ashirem. Bo nie widzę różnicy dla obecnych pasażerów 212 między 212 jeżdżącym z FSO, a 212 jeżdżącym z Hallera. Im to bez różnicy, kwestia znalezienia brygad.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Stary Pingwin
Posty: 5836
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 10 gru 2012, 20:54

Ze tak wtrącę-między FSO i Starzyńskim są tramy.
miłośnik 13N

ODPOWIEDZ