: 07 sty 2013, 7:17
W #818? Jechałem tym wagonem i czegoś takiego nie stwierdziłem.Bernard pisze:W wagonie #818 w pierwszym kursie linii 13N do al. Zielenieckiej też "miłośnicy" popisali się kulturą.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
W #818? Jechałem tym wagonem i czegoś takiego nie stwierdziłem.Bernard pisze:W wagonie #818 w pierwszym kursie linii 13N do al. Zielenieckiej też "miłośnicy" popisali się kulturą.
Przemalowanie wagonu to kwestia kilku litrów farby i 2 dni pracy lakiernika. Pryszcz. To, że wagon jest kremowy nie jest żadnym argumentem do zostawienia. Wóz 407 został przemalowany na imprezę z okazji 104-lecia tramwaju elektrycznego i to bez zachowania jakiejkolwiek wersji historycznej.ZEA_R-0 pisze:Dziwi mnie, że kremowej parówki nie zostawią. Pewnie nic na ten temat nie wiadomo, ale raczej nie przemalują tak któregoś szczęśliwca?
Rewitalizacje będą. Wycięcia miały na celu łatwiejszy dostęp do wózków. Odpinanie luzowników przy pełnych fartuchach jest katorgą.MichalJ pisze:A będzie prowadzona jakaś regotyzac..., tfu, przywracanie wyglądu historycznego (poza malowaniem) - np. jednolite burty bez wycięć? (Po co właściwie były te wycięcia i czy nie można by ich w akwariach pozasłaniać?)
Ładne fotki będzie mieć motorniczy wozu 140 (klimatyczne fotostopy na moście Poniatowskiego i w Al. Jerozolimskich z Pałacem Kultury w tle).Bernard pisze: (...) Fajnie, że motorniczowie robili fotostopy, m.in. 376+701 na wjeździe na pętlę pod stadionem + ustawienie obok siebie na trzech torach - #53 bodajże, #376+701 i #388. Szkoda tylko, że było strasznie zimno i ciemno przez cały dzień.
W takim razie pewnie mowa o Tobieashir pisze:W #818? Jechałem tym wagonem i czegoś takiego nie stwierdziłem.Bernard pisze:W wagonie #818 w pierwszym kursie linii 13N do al. Zielenieckiej też "miłośnicy" popisali się kulturą.
Jeżdżący w sensie gotowy do wyjazdu, po remoncie, czy objawi się na jakiejś specjalnej linii?MisiekK pisze:Niedługo pojawi się jeżdżący kremowy wagon 13N ze średnim filmem - wersja z 1982 roku, więc cierpliwości, cierpliwości....
Z pewnością nie.Bywalec pisze:W takim razie pewnie mowa o Tobieashir pisze:W #818? Jechałem tym wagonem i czegoś takiego nie stwierdziłem.
niestety chyba tylko z ciekawości spytam, ile plus minus to by kosztowało?1000 pisze:chyba że jakiś kolekcjoner kupi,
1 zl za kilogram. Wagon wazy 17 ton co daje 17 tysiecy...Kelly pisze:Kiedys przewinela sie cena 10 000 biletow NBP
Mam wrażenie, że w pewnym momencie było 40-60 gr za kg ale bez bebechów rzecz jasna.MisiekK pisze:1 zl za kilogram. Wagon wazy 17 ton co daje 17 tysiecy...Kelly pisze:Kiedys przewinela sie cena 10 000 biletow NBP
No to by było te 10 000 zł...MeWa pisze:Mam wrażenie, że w pewnym momencie było 40-60 gr za kg ale bez bebechów rzecz jasna.MisiekK pisze: 1 zl za kilogram. Wagon wazy 17 ton co daje 17 tysiecy...