Strona 132 z 356

: 21 sty 2009, 21:53
autor: MeWa
rufio198 pisze:
MeWa pisze:...stacja na linii Skierniewice - Łowicz.
Że co? Zwykły p.o
po raz kolejny powtórzę: stacja w znaczeniu handlowym

: 22 sty 2009, 9:33
autor: Michał W.
przewoz pisze:
2. Czy powydłużanie relacji nie spowoduje obniżenia i tak już niewysokiego poziomu higieny w pociągach?
Nie bardziej niż skracanie czasów na sprzątanie składów na stacjach przy dość krótkich czasach na obrót..
no a o czym jest mowa? ](*,)

Tak więc znaczeniem Bobrownik jest to, że jeden P&P może łatwo pojechać na dwóch różnych relacjach, tak? To jest to znaczenie handlowe, o którym piszesz MeWa?

: 22 sty 2009, 18:15
autor: MeWa
każdy przystanek osobowy handlowo jest stacją.

: 23 sty 2009, 8:47
autor: przewoz
Chyba jakieś dobre duszki czytają Wawkom :D
Oto od 1 lutego jedno kółko siedleckie zmieni się z Flirta na EN57....
Co prawda nie to kółko które ja proponowałem, ale inne, przedpołudniowe - też dobrze.
Oczywiście małe przesunięcia, ale jakoś się to przeżyje. O to chodziło. Przynajmniej się podłogę przetrze przez godzinę.

: 23 sty 2009, 15:02
autor: fidzio
Proponuje zajrzeć do oznaczeń w zeszytach służbowych. Sth - stacja handlowa, po - przystanek osobowy. Więc chyba nie jest to to samo...

: 23 sty 2009, 15:08
autor: Walas
Dziś na Wschodnim widziałem pociąg podpisany jako: KM CZEREMCHA o 11:07 obsługiwany przez VT628-009. Z opowieści kierownika tego pociągu wynika, że jest to bardzo fajny pociąg. Będę musiał się nim kiedyś przejechać.

I teraz mam do was pytanie:
1)Kursuje on codziennie, czy tylko w wybrane dni?
2) Ile czasu trwa podróz i czy napawdę to jest bardzo fajny pociąg?

: 23 sty 2009, 15:20
autor: SławekM

: 23 sty 2009, 15:46
autor: przewoz
Walas pisze:1)Kursuje on codziennie, czy tylko w wybrane dni?
Popatrz w rozkład jazdy KM2 do Siedlec.
To zwykła przyspieszona osobówka. Potem ten VT jeździ jako osobowy między Siedlcami i Czeremchą, a rano znowu wraca do Tłuszcza jako przyspieszony.
Walas pisze:2) Ile czasu trwa podróz i czy napawdę to jest bardzo fajny pociąg?
W rozkładzie znajdziesz opdpowiedź. Co do fajności, to może uroku dodawać nie za szybka jazda (tylko 80km/h) spaliniakiem po dobrej linii Wwa - Siedlce, bo podróżni to głównie codzienni są.

: 23 sty 2009, 17:20
autor: MeWa
fidzio pisze:Proponuje zajrzeć do oznaczeń w zeszytach służbowych. Sth - stacja handlowa, po - przystanek osobowy. Więc chyba nie jest to to samo...
Wisi mi to, jak to się nazywa w służobywych zeszytach, dla pasażera to nie ma najmniejszego znaczenia. Ile ten temat będzie jeszcze poruszany?
Zgodnie z regulaminem KM stacja to: "przewidziane w rozkładzie jazdy miejsce zatrzymania pociągów KM, dla wsiadania i wysiadania podróżnych". Jak by nie patrzeć, przystanek osobowy spełnia to kryterium.

: 23 sty 2009, 20:22
autor: Tm
TP-KM pisze:Ilekroć w taryfie jest mowa o stacji – należy przez to rozumieć również przystanek osobowy.

: 26 sty 2009, 19:32
autor: laczor
Walas pisze:Dziś na Wschodnim widziałem pociąg podpisany jako: KM CZEREMCHA o 11:07 obsługiwany przez VT628-009. Z opowieści kierownika tego pociągu wynika, że jest to bardzo fajny pociąg. Będę musiał się nim kiedyś przejechać.

I teraz mam do was pytanie:
1)Kursuje on codziennie, czy tylko w wybrane dni?
2) Ile czasu trwa podróz i czy napawdę to jest bardzo fajny pociąg?
Jak muszę jechać do Siedlec to zawsze wybieram ten pociąg, bo i godzina dogodna i wygodny tabor. Zamiast tłuc się po kiblowych plastikach można jechać w komfortowym wnętrzu na miękkich fotelach. Pociąg oczywiście kursuje codziennie a czas przejazdu z W-Wschodniej do Czeremchy wynosi 2h 50min.

: 26 sty 2009, 20:20
autor: przewoz
laczor pisze:Zamiast tłuc się po kiblowych plastikach
Bez przesady... Do siedlec na plastikach? W najgorszym przypadku teraz na dwóch pociągach, potem na trzech ;) Chyba, że te 1h 15 minut do Siedlec Flirtem takie niewygodne ;)

: 06 lut 2009, 10:16
autor: przewoz
Zlikwidowany od lutego jeden obieg piętrusów dał efekt w postaci 5-ciu wagonów na przyspiesoznym Radomiaku czy jak mu tam, 4-ech na Łukowiance (teraz już praktycznie codziennie chyba) i... jeżeli dobrze widziałem wczoraj... 5-ciu na Mazovii. Ile mają Bobrowniki - nie wiem. Ale już na te 3 pociągi tamten obieg się rozpłynął. Okazuje się, że te 37 wagonów to może być mało, bo 3-wagonowe składy stały się z czasem za krótkie na te trasy, potrzeba było 4-wagonowych, moze się okazać ,że i to kiedyś będzie za mało.
Za to stronka z poprawkami do SRJP podaje, że powinny dojść kolejne 3-ezetowe składy: obieg wieczorno-poranny Żyrardów-Mińsk-Grodzisk i poranne Siedlce na ezetach. Ten ostatni sprawdzony - dziś na trzech. Czy ten pierwszy wymieniony też- nie wiem, ale w końcu była by cywilizacja przynajmniej na niektórych porannych pociągach z Mińska/Siedlec (w przypadku idealnym).

: 06 lut 2009, 10:18
autor: Glonojad
Bez wątpienia zaletą wagonowców jest, że można swobodniej dostosowywać podaż do popytu.

: 06 lut 2009, 12:33
autor: przewoz
Glonojad pisze:Bez wątpienia zaletą wagonowców jest, że można swobodniej dostosowywać podaż do popytu.
Ano! Tylko akurat teraz okazało się, że to co przewidywano 2-3 lata temu było OK (po 3-4 wagony max na skład) to dziś już jest często niewystarczające (co widać po tych składach 4-5 wagonowych, kiedy podstawią krótszy pociag...). Dużo się zmieniło przez ten czas.