Strona 133 z 356

: 06 lut 2009, 13:26
autor: Glonojad
Tyle, że wciąż nie są to potoki, których 200 metrów parterowego EZT czy pociągu by nie przeniosło ;)

: 06 lut 2009, 13:44
autor: przewoz
Glonojad pisze:Tyle, że wciąż nie są to potoki, których 200 metrów parterowego EZT czy pociągu by nie przeniosło
No i bardzo dobrze, bo wystarczy ze w 150 metrowym (2xER75) pociągu jest mocno ciasno, ale... zaczynają być i ciasne potrójniaki.. e. g. popołudniowe Mrozy na 3 EN57 i się stoi, a nie siedzi (od wschodniego), a ludzi na peronie jak mrówek... I tak też bywa w innych na 3 ezt...

: 06 lut 2009, 14:11
autor: Glonojad
Poprawa częstotliwości wydaje się być na KM tematem tabu, dlatego nawet jej nie rozpoczynałem chociaż wiesz, że ja akurat jestem zwolennikiem "częściej a krótszym" w odniesieniu do kursowania komunikacji

: 06 lut 2009, 15:34
autor: przewoz
Poprawa częstotliwości wydaje się być na KM tematem tabu
Tu i tak jest lepiej jak w ubiegłym rozkładzie, choć tylko o parę minut.. Jednak faktycznie było by dobrze wsadzić coś więcej w okolicy tych Mrozów. Koncepcji może być kilka. Na przykład przydała by się jakaś wtyczka do Rembertowa - przedłużenie pociągu z Radomia 21239 (ezety) czy też przedłużenie wtyczki 1939 z Zachodniej do Rembertowa (przed Mrozami). Ułatwiło by to życie, bo to właśnie Rembertów dostarcza najwięcej wrażeń u mnie i potrafi dobić każdy pociąg ilością wsiadających i wysiadających (mimo, że np po 17 mają pociągi częściej jak co 10 minut miejscami).
Dalej na razie ciężko, bo jak się człowiek zacznie zagłębiać, to zaraz obok czają się PKP IC etc... Nawet nie chce mi się sprawdzać. Ale możliwości są.

: 06 lut 2009, 17:14
autor: laczor
Michał W. pisze:pociąg do Bobrownik('ów'? nie wiem jak to się odmienia).
Odmienia się do Bobrownik.
Gdy skład ten skończy bieg to chyba musi jechać na służbowo do Łowicza aby tam się obrócić, bo w Bobrownikach jest to niemożliwe (skoro to p.o.). W ogóle głupota, jakby nie można było wydłużyć tego pociągu tak, żeby kończył bieg w Łowiczu :?:

: 06 lut 2009, 17:22
autor: MeWa
zdaje się, że on nie obraca w Łowiczu, tylko jedzie na Sochaczew.
Poza tym chyba w Łowiczu nie ma drużyny manewrowej

: 06 lut 2009, 17:24
autor: Wolfchen
laczor pisze:W ogóle głupota, jakby nie można było wydłużyć tego pociągu tak, żeby kończył bieg w Łowiczu :?:
Temat granicy województwa i dopłat się kłania :P

: 06 lut 2009, 17:24
autor: MeWa
Wolfchen pisze:
laczor pisze:W ogóle głupota, jakby nie można było wydłużyć tego pociągu tak, żeby kończył bieg w Łowiczu :?:
Temat granicy województwa i dopłat się kłania :P
gdyby tak było, to by pasażerów zabierał tylko do Radziwiłłowa Mazowieckiego, ewentualnie do Skierniewic

: 06 lut 2009, 17:26
autor: Wolfchen
MeWa pisze:gdyby tak było, to by pasażerów zabierał tylko do Radziwiłłowa Mazowieckiego, ewentualnie do Skierniewic
W takim układzie, to ja kompletnie nie wiem, z jakiego powodu na części trasy jedzie na pusto... 8-(

: 06 lut 2009, 17:27
autor: MeWa
Wolfchen pisze:
MeWa pisze:gdyby tak było, to by pasażerów zabierał tylko do Radziwiłłowa Mazowieckiego, ewentualnie do Skierniewic
W takim układzie, to ja kompletnie nie wiem, z jakiego powodu na części trasy jedzie na pusto... 8-(
przeczytaj post sprzed 4-5 minut.

: 06 lut 2009, 17:38
autor: Wolfchen
MeWa pisze:przeczytaj post sprzed 4-5 minut.
No to skoro jedzie na Sochaczew, to mija jeszcze jakieś p.o.?

: 06 lut 2009, 17:41
autor: MeWa
Wolfchen pisze:
MeWa pisze:przeczytaj post sprzed 4-5 minut.
No to skoro jedzie na Sochaczew, to mija jeszcze jakieś p.o.?
tak, ale spójrz na mapę i zastanów się, czemu taki wariant wybrano.

: 06 lut 2009, 18:09
autor: Wolfchen
Już wiem, dzięki :)

: 10 lut 2009, 15:54
autor: laczor
Wiadomo coś tam w sprawie reaktywacji Góry Kalwarii? Miało być od marca :idea: ,czy jest szansa, że od początku marca rzeczywiście pojadą tam pociągi :?:

: 10 lut 2009, 16:09
autor: fik
laczor pisze:czy jest szansa, że od początku marca rzeczywiście pojadą tam pociągi :?:
Nie.