: 03 paź 2013, 15:12
Lercha?
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Nie wiem co mają Zawady do Bródna, ale tutaj masz placyk o wymiarach rzędu 180 x 200 metrów. W razie potrzeby na pętlę autobusową wystarczy i jeszcze trochę zieleni zostanie - Metro Marymont zajmuje połowę tego (dokładnie jakieś 80 x 100 m, parkingu nie liczę).JotPeCet pisze:Na Kondratowicza ani... Lercha nie ma gdzie zrobić pętli autobusowej ani parkingów.
Kolejna perspektywa, owszem, zakłada dofinansowanie całej linii, ale:MeWa pisze:Zdaje się, że kolejna perspektywa UE zakłada realizację całych odcinków II linii, a nie tylko 3+3.
Oczywiście, projekt musi przejść weryfikację, miasto musi mieć wkład własny. Ale przebieg prac na centralnym odcinku nie ma wpływu na przygotowania na pozostałych.Poc Vocem pisze:- ponadto wreszcie zapisanie czegokolwiek w perspektywie nie oznacza konieczności przyjęcia środków (co innego wykorzystania już przyjętych).
Co de facto oznacza termin 12.2022.MeWa pisze:Miasto w tej chwili nie podaje żadnych terminów, poza właśnie wzmianką o realizacji w kolejnej perspektywie, wzmocnioną deklaracją Ministerstwa Rozwoju Regionalnego
Czyli cały ruch autobusów i samochodów z Podlasia, Wyszkowa, Radzymina i Marek wpuszczamy na Rembielińską i KondratowiczaPoc Vocem pisze:Nie wiem co mają Zawady do Bródna, ale tutaj masz placyk o wymiarach rzędu 180 x 200 metrów. W razie potrzeby na pętlę autobusową wystarczy i jeszcze trochę zieleni zostanie - Metro Marymont zajmuje połowę tego (dokładnie jakieś 80 x 100 m, parkingu nie liczę).JotPeCet pisze:Na Kondratowicza ani... Lercha nie ma gdzie zrobić pętli autobusowej ani parkingów.
Innej możliwości w zasadzie nie ma. Bo akurat ładowanie autobusu w osiedlowe uliczki na Zaciszu to dość, powiedziałbym, odlotowa koncepcja, której nawet nie brałem pod uwagę. I nie chodzi tu bynajmniej o brak miejsca na dworzec, a właśnie o brak możliwości dojazdu do jego ewentualnej lokalizacji.JotPeCet pisze:Czyli cały ruch autobusów i samochodów z Podlasia, Wyszkowa, Radzymina i Marek wpuszczamy na Rembielińską i Kondratowicza
I w ten sposób Derby dostaną figę z makiem A dobrze im tak, po co było wierzyć w obietnicest1545 pisze:No właśnie jest inna możliwość - stacja krańcowa przy Głębockiej, po północnej stronie Trasy Toruńskiej.
Wykiwali zachodnią Białołękę, wykiwają i wschodnią :EBastian pisze:I w ten sposób Derby dostaną figę z makiem A dobrze im tak, po co było wierzyć w obietnicest1545 pisze:No właśnie jest inna możliwość - stacja krańcowa przy Głębockiej, po północnej stronie Trasy Toruńskiej.
Co ma wspólnego z tym referendum? Od dawna mówiono, ze będzie budowane 3+3. To tylko dwójka radnych z Białołęki w czambuł i bez pokrycia obiecuje mieszkańcom Derbów stacje metra w tej perspektywie finansowej.R-9 Chełmska pisze:Witamy w świecie po referendum:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/ ... 84482.html