Buspasy
Moderator: Wiliam
Ja myślałem raczej, że rzecznik mógłby z tego zrobić sprawę PR-owo-propagandową, że to pomoże większej liczbie osób, że HGW niby potrafi odważnie podejmować męskie decyzje (nawet jeśli są one kosztem jednej grupy, to społeczeństwu jako całości się ona opłaca) itp.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Jedna grupa narobi hałasu, a społeczeństwo jako całość korzyści nie zauważy.KwZ pisze: rzecznik mógłby z tego zrobić sprawę PR-owo-propagandową, że to pomoże większej liczbie osób, że HGW niby potrafi odważnie podejmować męskie decyzje (nawet jeśli są one kosztem jednej grupy, to społeczeństwu jako całości się ona opłaca)
Tymczasem opublikowano listę buspasów, które mają zostać uruchomione niebawem.
Są tam zupełnie rozsądne propozycje, ale są też dwie rażące bzdury: Dolina Służewiecka i rezygnacja z wytyczenia pasów na Puławskiej na poboczu.
Są tam zupełnie rozsądne propozycje, ale są też dwie rażące bzdury: Dolina Służewiecka i rezygnacja z wytyczenia pasów na Puławskiej na poboczu.
-
- Posty: 4131
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Czemu wytyczenie bus-pasa na Dolinie Służewieckiej jest bzdurą?
Bo jest to droga tranzytowa.
Poza tym całym zakorkowanym odcinkiem jedzie aż jedna, niespecjalnie ważna i dość rzadka linia, czyli 185.
Poza tym od Nowoursynowskiej do Dolinki traci się dosłownie kilka minut.
Poza tym całym zakorkowanym odcinkiem jedzie aż jedna, niespecjalnie ważna i dość rzadka linia, czyli 185.
Poza tym od Nowoursynowskiej do Dolinki traci się dosłownie kilka minut.
Nie ma takiego odcinka, żeby było tylko 185.BJ pisze:Poza tym całym zakorkowanym odcinkiem jedzie aż jedna, niespecjalnie ważna i dość rzadka linia, czyli 185.
Natomiast - wobec odłożenia planów ubezkolizyjnienia tej trasy na święty nigdy - ja bym tam dobudował czwarty pas jako buspas.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Zali wżdy? Skoro liczba pasażerów w autobusach to około 50% podróżnych ciągiem, to 1 pas (33% przekroju) nie jest w żadnej mierze ekstrawagancją.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Mnie mimo wszystko z tej listy zastanawia al. Wilanowska. Zabranie jednego pasa ruchu z dwóch zrobi tam taką masakrę, że pewnie nawet w międzyszczycie będą korki. I tu już ta proporcja pasażerów do jeżdżących samochodami przy uwzględnieniu powierzchni jezdni nie wygląda tak różowo...
O Dolinę Służewiecką się nie martwię. Prawy pas już teraz jest okupowany głównie przez autobusy i samochody skręcające w prawo w al. Wilanowską, więc gorzej nie będzie, a być może poprawi się płynność ruchu.
O Dolinę Służewiecką się nie martwię. Prawy pas już teraz jest okupowany głównie przez autobusy i samochody skręcające w prawo w al. Wilanowską, więc gorzej nie będzie, a być może poprawi się płynność ruchu.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
A to na Wilanowskiej może być jeszcze gorzej niż jest obecnie?Poc Vocem pisze:Mnie mimo wszystko z tej listy zastanawia al. Wilanowska. Zabranie jednego pasa ruchu z dwóch zrobi tam taką masakrę, że pewnie nawet w międzyszczycie będą korki. I tu już ta proporcja pasażerów do jeżdżących samochodami przy uwzględnieniu powierzchni jezdni nie wygląda tak różowo...