Dęboszczak pisze:marekb pisze:Proponuję:
517 URSUS KENIGA- most Poniatowskiego - GOCŁAW [częstotliwość: 7/15/12; obsługa: R10, R11, R7 ]
( od Ronda Waszyngtona trasą 507 na Gocław; kasacja E5 i 507 )
527 SKARBKA z GÓR - al. Solidarności - Powstańców Śląskich - GÓRCZEWSKA [częstotliwość: 7/20/20; obsługa: ITS, R11, R6, R13 ]
(kasacja: 506)
140 CH MARKI - Radzymińska - REMBERTÓW KOLONIA [częstotliwość: 30/30/30; obsługa: ITSk, R13]
512 ZACISZE - most Poniatowskiego - SZCZĘŚLIWICE [częstotliwość: 8/15/15; obsługa: R13, R11 ]
202 BRÓDNO PODGRODZIE- Wysockiego - KUPIECKA [częstotliwość: 40/60/40-60; obsługa: MOB, ITSk]
156 ZAJEZDNIA STALOWA- rondo ŻABA- METRO MŁOCINY [częstotliwość: 12/20/20; obsługa: R6, R13 ]
(kasacja 212)
101 TARGÓWEK -Handlowa- most Poniatowskiego - DW ZACHODNI [częstotliwość: 15/20/20; obsługa: R13, R11, R6 ]
(wycofanie 517 z TARGÓWKA)
406 STARE BEMOWO-most Gdański-ODROWĄŻA -BAZYLIAŃSKA- BRÓDNO PODGRODZIE
[częstotliwość: 12a 15b/-/-; obsługa: R13, R11, R7 ]
(kasacja: 506)
tragedia....
Co powiesz na obecne:140, 156, 202, 212 ? To jest dopiero tragedia. 517 co 20 minut na Targówku
101 też, poza "ładnym" numerkiem to porażka
140 -linia co 30-40 minut z trasą zakręconą
156 -od Zajezdni Stalowa do przystanku Myszkowska wozi kierowców z R13. Zapełnia się od Myszkowskiej
202 linia "turystyczna/socjalna" Komu przeszkadza by pojechała na KUPIECKĄ? Z Odrowąża na Suwalską dojazd jest, z Targówka -156. Boli, że byłoby bezpośrednie połączenie Targówka, Zacisza z KUPIECKĄ
212 - o tej linii pisać nie trzeba
527 -dziwi mnie że ludzi ze Skrabka z Gór i okolic do metra dowozi się przez Targówek i most Śląsko-Dąbrowski. Lecz skoro ma tak być, przy ograniczonej przepustowości TTA, uważam że linia 527 powinna pojechać dalej niz OKOPOWA. 506 utyka na objazdach, to może warto zamiast 506, 527 wyciągnąc na GÓRCZEWSKĄ. Jestem zdania, że tam gdzie ruch autobusów jest ograniczony przez przepustowość (most Śląsko Dąbrowski, Krakowskie Przedmieście), powinno się zapwenić dojazd do tych miejsc z obu stron. Nie powinno być tak, że 195 kończy już na pl. PIŁSUDSKIEGO, a 527 na OKOPOWEJ.
Osobiście jestem zdania, że najlepiej byłoby, by po remoncie Trasy Toruńskiej, dojazd z Metra do SKRABKA Z GÓR był zapewniony przez most GROTA linią przyśpieszoną.
517 na TARGÓWKU na największe zapełnienie w godzinach szczytu. Odkąd mamy 160, handel ze Stadionu Dziesięciolecia się przeniósł, linia ta "straciła pasażerów". Może warto by np. zamiast 101, na TARGÓWEK pojechało 460 przez most Poniatowskiego
Wówczas 512 przez Poniatowskiego co 15 minut, tabor Wielkopojemny, 460 z TARGÓWKA przez HANDLOWĄ-most Poniatowskiego do CENTRALNEGO też co 15 minut i koordynacja na wspólnym odcinku, tak by zapewnić częstotliwość obu linii co 7-8 minut?