Moderatorzy: JacekM, Dantte
-
dzidek
- Posty: 7758
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48
Post
autor: dzidek » 16 kwie 2013, 15:16
MALIN pisze:dzidek pisze:Bezpłatne wifi w Kleszczowych 'pierdzikółkach' nie jest oznaczone numerami bocznymi tylko nazwą "MZA Free WiFi".
To dlaczego wyświetla mi się również ich numer boczny ?
![:-" :-"](./images/smilies/eusa_whistle.gif)
Numer boczny wyświetla się w wszystkich nowszych Solarisach także przegubowych. Spróbuj przez to połączyć się z netem i przeglądać strony
[ Dodano: Wto 16 Kwi, 2013 15:16 ]
Kelly pisze:Zapewne dostęp dla serwisantów do komputera pojazdu?
Otóż to.
-
MALIN
- Posty: 779
- Rejestracja: 23 lis 2010, 19:20
Post
autor: MALIN » 16 kwie 2013, 20:16
I wszystko jasne - dzięki
![O-) O-)](./images/smilies/eusa_angel.gif)
Transport to życie, transport to pasja, transport to miłość, rzecz jasna
![8-) 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
-
Sadek
- Posty: 432
- Rejestracja: 21 wrz 2006, 20:39
- Lokalizacja: Warszawa Młynów oraz R-1 Woronicza
Post
autor: Sadek » 18 maja 2013, 0:05
W związku z zamieszczonymi dziś na Omni-Busie zdjęciami z Włościańskiej i umierającą halą A , mam pytanie czy ktoś coś wie konkretnego co dalej ma się dziać z ORT i całym terenem? Z jednej strony remontują stację paliw , z drugiej zamykają hale i zwalniają mechaników. Quo vadis Włościańsko?
-
beni
- Posty: 2741
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53
Post
autor: beni » 18 maja 2013, 8:48
Kolejna chora polityka nowego kierownictwa ORT.
-
Sadek
- Posty: 432
- Rejestracja: 21 wrz 2006, 20:39
- Lokalizacja: Warszawa Młynów oraz R-1 Woronicza
Post
autor: Sadek » 18 maja 2013, 9:03
Już raz to ćwiczono w tej firmie , tylko w mniejszej skali. Zwalniano mechaników na zajezdniach , bo nowe wozy są "bezobsługowe" (jak to się wtedy mówiło). Po jakimś czasie szukano ich z powrotem. Wychodzi że teraz jak się zepsuje most napędowy , czy jakiś inny podzespół , to teraz kupi się nowe zamiast naprawiać.
P.S.
Czy ktoś jednak wie co kasują , a co ma zostać (jeżeli wogóle coś ma zostać)?
-
Pawel_
- Sierściuch
- Posty: 8295
- Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
- Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)
Post
autor: Pawel_ » 19 maja 2013, 20:54
Sadek pisze:Czy ktoś jednak wie co kasują , a co ma zostać (jeżeli wogóle coś ma zostać)?
Ja coś słyszałem o Opłotku. ![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Sadek
- Posty: 432
- Rejestracja: 21 wrz 2006, 20:39
- Lokalizacja: Warszawa Młynów oraz R-1 Woronicza
Post
autor: Sadek » 25 maja 2013, 6:18
http://drajwer.info pisze: Likwidacja zajezdni autobusowej Redutowa R 5
MZA Warszawa likwiduje zajezdnie autobusową
Jak się dowiedzieliśmy MZA Warszawa w związku z cięciami w budżecie miasta kosztów na komunikacje miejską z dniem 1 Lipca 2013 r. likwiduje zajezdnie autobusową Redutowa R-5.
·Czy zmniejszenie taboru autobusowego było plotką czy okaże się faktem?
Redutowa (zajezdnia autobusowa)
Redutowa - R-5 (dawniej R-6) zajezdnia autobusowa należąca do Miejskich Zakładów Autobusowych w Warszawie. Znajduje się przy ulicy Redutowej 27 w dzielnicy Wola.
Historia
Powstała w 1964 r. Początkowo eksploatowała autobusy marki Chausson, później Jelcz 272 MEX i Jelcz 021. Ostatni "ogórek" opuścił R-6 w 1980 r. Od października 1977 r. do końca 1986 r. roku eksploatowano autobusy Jelcz PR110U . W sierpniu 1979 r. do zajezdni przybyły pierwsze Ikarusy 280, a we wrześniu 1983 r. - Ikarusy 260.
W nowym systemie organizacji taboru MZA, zajezdnia specjalizuje się w pojazdach marki Jelcz.
Od września 2008 w związku z dostawami Solarisów Urbino 40 szt Ikarusów musiało ustąpić miejsca nowym nabytkom poprzez przerzucenie Ikarusów na inne zakłady MZA. Obecnie drugi plac przy ulicy Norwida przeznaczony jest do sprzedaży.W związku z ograniczonym przepływem informacji skierowanych do załogi zakładu zajezdnia Redutowa R-5 do 1 lipca 2013 r. zmieniamy profil strony i prosimy przedstawicieli Miejskich Zakładów Autobusowych Sp. z o.o. Jaki i przedstawicieli Związków Zawodowych działających w zakładzie o przekazywania informacji celem publikacji na stronie.
I po ptakach. Byłem na Piasecznie - zlikwidowali. Byłem na Inflanckiej - zlikwidowali. Jestem na Redutowej - likwidują. Ja chyba jakiś pechowy jestem
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
Kelly
- Posty: 1516
- Rejestracja: 14 lis 2011, 18:29
Post
autor: Kelly » 25 maja 2013, 7:37
Sadek pisze:I po ptakach. Byłem na Piasecznie - zlikwidowali. Byłem na Inflanckiej - zlikwidowali. Jestem na Redutowej - likwidują. Ja chyba jakiś pechowy jestem
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
I co teraz, wozy po zajezdniach i na plac w cws? A Ty przerzuć się na tramwaje na Woli, równie blisko do zakładu
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 25 maja 2013, 9:02
Nie wierzę w likwidację R-6. Akurat na cięciach to MZA ucierpiało najmniej, nawet dodatkowe brygady muszą uruchomić. Poza tym zajezdnia jest zapisana w planach miejscowych, a działka nie jest tak atrakcyjna pod zabudowę (sąsiedztwo Danone).
Gdyby coś miało być sprzedawane, to oczywiście w pierwszej kolejności Włościańska - warsztaty naprawdę można sobie zorganizować na Targówku Przemysłowym albo Pancerzu (ino trzeba mieć kaskę).
[ Dodano: Sob 25 Maj, 2013 09:03 ]
Kelly pisze:Sadek pisze:I po ptakach. Byłem na Piasecznie - zlikwidowali. Byłem na Inflanckiej - zlikwidowali. Jestem na Redutowej - likwidują.
Ja chyba jakiś pechowy jestem ![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
I co teraz, wozy po zajezdniach i na plac w cws? A Ty przerzuć się na tramwaje na Woli, równie blisko do zakładu
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Może jednak podziękujemy za to wzmocnienie
![Razz :p](./images/smilies/tongue.gif)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
Maciek
- Posty: 3674
- Rejestracja: 15 gru 2005, 23:55
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Maciek » 25 maja 2013, 9:26
Z początku myślałem, że trafiłem do działu humor. Nie wierzę w likwidację zajezdni. Gdzie te wszystkie wozy upchają i kto będzie ganiał kawał drogi by obsłużyć Bielany i Żoliborz? Już po likwidacji Chełmskiej na zakładach zrobiło się ciasno.
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701
-
1000
- Posty: 626
- Rejestracja: 23 wrz 2006, 22:09
Post
autor: 1000 » 25 maja 2013, 10:36
Kiedyś to na pewno nastąpi, bo o tym mówi się od dawna, a sam teren jest atrakcyjny pod budownictwo mieszkaniowe.
Natomiast nie wierzę, że miałoby to nastąpić już 1 lipca.
Likwidacja zajezdni przyniosłaby wymierne korzyści tylko wtedy, gdyby od razu grunt dałoby się dobrze sprzedać. Trudno powiedzieć, czy pojawił się chętny na zakup. Na razie jest kryzys w budownictwie i jest wiele wolnych gruntów. Nie ma też chętnych do zabudowy drugiego placu R5, który jest wystawiony na sprzedaż od kilku lat.
Ponadto, gdyby to byłoby prawdą, to czy na 1 miesiąc przed likwidacją wszystko byłoby utrzymywane w tajemnicy? Takie rzeczy planuje się z wyprzedzeniem. O likwidacji wcześniejszych zajezdni było wiadomo dużo wcześniej.
-
Marvin
- Posty: 172
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 10:55
- Lokalizacja: W-wa Ursynów
Post
autor: Marvin » 25 maja 2013, 11:42
1000 pisze:Kiedyś to na pewno nastąpi, bo o tym mówi się od dawna, a sam teren jest atrakcyjny pod budownictwo mieszkaniowe.
Tereny wszystkich zajezdni MZA są atrakcyjne pod budownictwo mieszkaniowe.
-
fraktal
- Posty: 5502
- Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03
Post
autor: fraktal » 25 maja 2013, 11:48
Tymi planami likwidacji żyją już kierowcy na mieście i gorąco dyskutują w czasie dojazdu do pracy. W czwartek moi rodzice o tym usłyszeli - uwaga - w 517, z rozmów kierowców jadących na Kleszczową. Mówili oni właśnie, że jedna z zajezdni ma być zlikwidowana, a autobusy do obsługi Bielan i Żoliborza mają być przeniesione na stałe na teren CWSu przy Włościańskiej. Moim zdaniem, to plotka, bo coś by było już wiadomo oficjalnie, jak w przypadku likwidacji Inflanckiej czy Chełmskiej, przecież to jest spora operacja logistyczna, nie da się tego zrobić tak szybko. W każdym razie elektryzuje kierowców.
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
Flash8222
- Posty: 7628
- Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
- Lokalizacja: Pies wam mordy lizał
Post
autor: Flash8222 » 25 maja 2013, 13:20
Na Woronicza ma być przeniesione pogotowie techniczne więc robione jest tak jakby miejsce na Włościańskiej + zamknięcie hali A czyli tak jakby robienie miejsce pod OC dla wozów liniowych
![8-(](./images/smilies/eusa_shifty.gif)
Czyli szykują coś większego.
-
JacekM
- Śnieżynka
- Posty: 10151
- Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
- Lokalizacja: OX11
Post
autor: JacekM » 25 maja 2013, 14:06
Marvin pisze:1000 pisze:Kiedyś to na pewno nastąpi, bo o tym mówi się od dawna, a sam teren jest atrakcyjny pod budownictwo mieszkaniowe.
Tereny wszystkich zajezdni MZA są atrakcyjne pod budownictwo mieszkaniowe.
A co jest w MPZP zapisane na terenie Redutowej?
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.