O Kolejach Mazowieckich - KM

Moderator: JacekM

Volwi
Posty: 66
Rejestracja: 13 lut 2007, 22:05

Post autor: Volwi » 10 lut 2009, 22:14

przewoz pisze:Zlikwidowany od lutego jeden obieg piętrusów dał efekt w postaci 5-ciu wagonów na przyspiesoznym Radomiaku czy jak mu tam, 4-ech na Łukowiance (teraz już praktycznie codziennie chyba) i... jeżeli dobrze widziałem wczoraj... 5-ciu na Mazovii. Ile mają Bobrowniki - nie wiem.
Bobrowniki od stosunkowo niedawna jeżdżą na pięciu.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 11 lut 2009, 9:09

Volwi pisze:Bobrowniki od stosunkowo niedawna jeżdżą na pięciu.
No to już wiemy, że tamten obieg rozpłynął się całkowicie na Radomiaka, Łukowiankę, Mazovię i Wiedenkę. Każdy dłuższy.
Kurczę, 5 wagonów piętrowych to już skład nie w kij dmuchał ;)

Awatar użytkownika
laczor
Posty: 374
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:43
Lokalizacja: Warszawa/Tłuszcz
Kontakt:

Post autor: laczor » 11 lut 2009, 19:16

przewoz pisze:Kurczę, 5 wagonów piętrowych to już skład nie w kij dmuchał ;)
I dobrze, bo chociaż jest luźniej. Poprzednio Radomiak poranny był nieźle zapchany. Teraz to wszystko się rozkłada na te 5 wagonów :D
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 11 lut 2009, 20:17

A czy piętrowce pojadą w końcu przez średnicę czy będą się już wiecznie marnotrawić przez Centralny?
Przynajmniej ten do Łukowa o 17.50. Mimo że mija cenne stacje (a rano pseudoprzyspieszony), to i tak staje na trasie, przez co jest 10 minut później w Rembertowie niż "normalne" pociągi. Powoduje to słabiutką frekwencje.

Awatar użytkownika
laczor
Posty: 374
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:43
Lokalizacja: Warszawa/Tłuszcz
Kontakt:

Post autor: laczor » 11 lut 2009, 20:21

Andrzej pisze:A czy piętrowce pojadą w końcu przez średnicę czy będą się już wiecznie marnotrawić przez Centralny?
Przecież w średnicy się "nie mieszczą" ;)
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 11 lut 2009, 21:16

laczor pisze:Wiadomo coś tam w sprawie reaktywacji Góry Kalwarii? Miało być od marca :idea: ,czy jest szansa, że od początku marca rzeczywiście pojadą tam pociągi :?:
Generalnie to jest pieśń bliżej nieokreślonej przyszłości ;)
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 11 lut 2009, 21:18

Andrzej pisze:Mimo że mija cenne stacje (a rano pseudoprzyspieszony), to i tak staje na trasie, przez co jest 10 minut później w Rembertowie niż "normalne" pociągi. Powoduje to słabiutką frekwencje.
Frekwencja po południu jest w sam raz na 3 wagony. W czterech jest aż za luźno, ale to też zalezy od dnia, w piątki jest na przykład ciaśniej. Ale w sobotę rano te cztery wagony już tak ciasne mogą nie być.
Za to w tygodniu, rano w czterech wagonach stoją ludzie już od Mińska - stąd lepiej dać ten jeden wagon więcej...

Łukowianka popołudniowa ma pecha. _rozkładowo_ 4 minuty przed nią jedzie Tłuszcz. Wcześniej 4 minuty jedzie SKMka...
Jakiś czas temu zrobiłem eksperyment i stojąc w Rembertowie liczyłem czas między odjazdami. Między SKM a Tłuszczem - 5 minut z groszami (przez to, że Tłuszcz czeka na rozkaz zawsze przed przejazdem), między odjazdem Tłuszcza a Łukowianką kolejne równe 5 minut (jazda na bok łukowianki i rozpędzanie). Kiedy stała SKMka, już było widać stojący na wjeździe Tłuszcz, jak stał Tłuszcz - na wjeździe czekała już Łukowianka :/ Jak SKMka się minutę opóźni, wszystko się wali i Łukowianka do wręcz planowych 2-minut spóźnienia dowala następną minutę. Przećwiczone - raz tylko zdarzyło mi się nie stać, jak już ze wschodniej ruszyła 5 minut po czasie przez jakieś tam zamieszanie... pozostałe przejazdy to zawsze 2-4 minuty stania. Jednym słowem pięknie zrobiony pociąg, który wręcz od startu ma opóźnienie. Zwykle do Mińska maszyniści zbijają ok 2-3 minuty, zależy od warunków i charakteru maszynisty ;) Tak więc do Mrozów powinna być już planowo zawsze.

Kwestia luzu w Łukowiance to również dwa "miński" i skmka i tłuszcz odjeżdżające 20,10,5 przed i 20 i 30 po niej, tak więc jak na godzinę osiemnastą całkiem przyzwoicie.

Awatar użytkownika
florekf
Posty: 548
Rejestracja: 19 gru 2005, 22:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: florekf » 12 lut 2009, 12:58

KM maja nową stronę i jakis pan ciągle coś mówi ;-) , ale można go wyłączyć.
Obrazek

Awatar użytkownika
laczor
Posty: 374
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:43
Lokalizacja: Warszawa/Tłuszcz
Kontakt:

Post autor: laczor » 12 lut 2009, 18:40

Kompletnym bezsensem jest natręctwo tej gadaczki :eek: Gdy przejdziemy z jednej zakładki (na górze) do drugiej np. z "Aktualności" do "Dla podróżnych" to gadanie włącza się na nowo pomimo wcześniejszego wciśnięcia stopu. Jeśli KM chcą tym irytować wszystkich przeglądających stronę to im się udaje :-?
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 12 lut 2009, 18:54

przewoz pisze:(jazda na bok łukowianki i rozpędzanie)
od Wschodniej jechała/jeździ torem dalekobieżnym czy podmiejskim?
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 13 lut 2009, 8:28

od Wschodniej jechała/jeździ torem dalekobieżnym czy podmiejskim?
Od wschodniej po dalekich. Jakby miała przejeżdżać na P to było by ciekawie, bo wyjeżdża równolegle z Otwockiem, w kierunku przeciwnym też coś tam jedzie. Nie ma jak.
W związku z tym jedzie 80km/h, dogania czasem nawet ten Tłuszcz i dłużej stoi, co tylko pogorsza wrażenia z jazdy.

A dziś piątek, trzynastego. Z samego rana jeden obieg Flirtowy w pojedynkę. W moich drzwiach nawet nie było ciasno, ale w Halinowie w niektóre już cieżko było wejść. Na szczęście w szynobusie dało się nawet usiąść.

Awatar użytkownika
florekf
Posty: 548
Rejestracja: 19 gru 2005, 22:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: florekf » 19 lut 2009, 12:34

Gazeta Stołeczna
Od 1 marca ceny biletów jednorazowych i miesięcznych wzrosną średnio o 10 proc. - poinformowały Koleje Mazowieckie na dzisiejszej konferencji prasowej. Spółka tłumaczy podwyżkę wzrostem cen energii.
=D> =D> =D>
Obrazek

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 19 lut 2009, 12:48

Średnio :) czyli znając życie i PKP to najpopularniejsze bilety pojda w góre o 20% :D

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 19 lut 2009, 16:49

Czyli to będzie za tydzień... To ja poproszę tabelę z cenami ;)

BTW - jak ktoś teraz kupi miesięczny na kwiecień, to będzie liczone wg stawki obecnej, nowej, czy nie da się? :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Volwi
Posty: 66
Rejestracja: 13 lut 2007, 22:05

Post autor: Volwi » 19 lut 2009, 18:46

Wolfchen pisze:BTW - jak ktoś teraz kupi miesięczny na kwiecień, to będzie liczone wg stawki obecnej, nowej, czy nie da się? :-k
Z tego co się orientuję to bilet miesięczny można kupić najwcześniej na 7 dni przed rozpoczęciem terminu ważności. Więc z kupienia biletu na kwiecień chyba nic nie wyjdzie.

ODPOWIEDZ