Strona 134 z 356

: 10 lut 2009, 22:14
autor: Volwi
przewoz pisze:Zlikwidowany od lutego jeden obieg piętrusów dał efekt w postaci 5-ciu wagonów na przyspiesoznym Radomiaku czy jak mu tam, 4-ech na Łukowiance (teraz już praktycznie codziennie chyba) i... jeżeli dobrze widziałem wczoraj... 5-ciu na Mazovii. Ile mają Bobrowniki - nie wiem.
Bobrowniki od stosunkowo niedawna jeżdżą na pięciu.

: 11 lut 2009, 9:09
autor: przewoz
Volwi pisze:Bobrowniki od stosunkowo niedawna jeżdżą na pięciu.
No to już wiemy, że tamten obieg rozpłynął się całkowicie na Radomiaka, Łukowiankę, Mazovię i Wiedenkę. Każdy dłuższy.
Kurczę, 5 wagonów piętrowych to już skład nie w kij dmuchał ;)

: 11 lut 2009, 19:16
autor: laczor
przewoz pisze:Kurczę, 5 wagonów piętrowych to już skład nie w kij dmuchał ;)
I dobrze, bo chociaż jest luźniej. Poprzednio Radomiak poranny był nieźle zapchany. Teraz to wszystko się rozkłada na te 5 wagonów :D

: 11 lut 2009, 20:17
autor: Andrzej
A czy piętrowce pojadą w końcu przez średnicę czy będą się już wiecznie marnotrawić przez Centralny?
Przynajmniej ten do Łukowa o 17.50. Mimo że mija cenne stacje (a rano pseudoprzyspieszony), to i tak staje na trasie, przez co jest 10 minut później w Rembertowie niż "normalne" pociągi. Powoduje to słabiutką frekwencje.

: 11 lut 2009, 20:21
autor: laczor
Andrzej pisze:A czy piętrowce pojadą w końcu przez średnicę czy będą się już wiecznie marnotrawić przez Centralny?
Przecież w średnicy się "nie mieszczą" ;)

: 11 lut 2009, 21:16
autor: bohunu
laczor pisze:Wiadomo coś tam w sprawie reaktywacji Góry Kalwarii? Miało być od marca :idea: ,czy jest szansa, że od początku marca rzeczywiście pojadą tam pociągi :?:
Generalnie to jest pieśń bliżej nieokreślonej przyszłości ;)

: 11 lut 2009, 21:18
autor: przewoz
Andrzej pisze:Mimo że mija cenne stacje (a rano pseudoprzyspieszony), to i tak staje na trasie, przez co jest 10 minut później w Rembertowie niż "normalne" pociągi. Powoduje to słabiutką frekwencje.
Frekwencja po południu jest w sam raz na 3 wagony. W czterech jest aż za luźno, ale to też zalezy od dnia, w piątki jest na przykład ciaśniej. Ale w sobotę rano te cztery wagony już tak ciasne mogą nie być.
Za to w tygodniu, rano w czterech wagonach stoją ludzie już od Mińska - stąd lepiej dać ten jeden wagon więcej...

Łukowianka popołudniowa ma pecha. _rozkładowo_ 4 minuty przed nią jedzie Tłuszcz. Wcześniej 4 minuty jedzie SKMka...
Jakiś czas temu zrobiłem eksperyment i stojąc w Rembertowie liczyłem czas między odjazdami. Między SKM a Tłuszczem - 5 minut z groszami (przez to, że Tłuszcz czeka na rozkaz zawsze przed przejazdem), między odjazdem Tłuszcza a Łukowianką kolejne równe 5 minut (jazda na bok łukowianki i rozpędzanie). Kiedy stała SKMka, już było widać stojący na wjeździe Tłuszcz, jak stał Tłuszcz - na wjeździe czekała już Łukowianka :/ Jak SKMka się minutę opóźni, wszystko się wali i Łukowianka do wręcz planowych 2-minut spóźnienia dowala następną minutę. Przećwiczone - raz tylko zdarzyło mi się nie stać, jak już ze wschodniej ruszyła 5 minut po czasie przez jakieś tam zamieszanie... pozostałe przejazdy to zawsze 2-4 minuty stania. Jednym słowem pięknie zrobiony pociąg, który wręcz od startu ma opóźnienie. Zwykle do Mińska maszyniści zbijają ok 2-3 minuty, zależy od warunków i charakteru maszynisty ;) Tak więc do Mrozów powinna być już planowo zawsze.

Kwestia luzu w Łukowiance to również dwa "miński" i skmka i tłuszcz odjeżdżające 20,10,5 przed i 20 i 30 po niej, tak więc jak na godzinę osiemnastą całkiem przyzwoicie.

: 12 lut 2009, 12:58
autor: florekf
KM maja nową stronę i jakis pan ciągle coś mówi ;-) , ale można go wyłączyć.

: 12 lut 2009, 18:40
autor: laczor
Kompletnym bezsensem jest natręctwo tej gadaczki :eek: Gdy przejdziemy z jednej zakładki (na górze) do drugiej np. z "Aktualności" do "Dla podróżnych" to gadanie włącza się na nowo pomimo wcześniejszego wciśnięcia stopu. Jeśli KM chcą tym irytować wszystkich przeglądających stronę to im się udaje :-?

: 12 lut 2009, 18:54
autor: bohunu
przewoz pisze:(jazda na bok łukowianki i rozpędzanie)
od Wschodniej jechała/jeździ torem dalekobieżnym czy podmiejskim?

: 13 lut 2009, 8:28
autor: przewoz
od Wschodniej jechała/jeździ torem dalekobieżnym czy podmiejskim?
Od wschodniej po dalekich. Jakby miała przejeżdżać na P to było by ciekawie, bo wyjeżdża równolegle z Otwockiem, w kierunku przeciwnym też coś tam jedzie. Nie ma jak.
W związku z tym jedzie 80km/h, dogania czasem nawet ten Tłuszcz i dłużej stoi, co tylko pogorsza wrażenia z jazdy.

A dziś piątek, trzynastego. Z samego rana jeden obieg Flirtowy w pojedynkę. W moich drzwiach nawet nie było ciasno, ale w Halinowie w niektóre już cieżko było wejść. Na szczęście w szynobusie dało się nawet usiąść.

: 19 lut 2009, 12:34
autor: florekf
Gazeta Stołeczna
Od 1 marca ceny biletów jednorazowych i miesięcznych wzrosną średnio o 10 proc. - poinformowały Koleje Mazowieckie na dzisiejszej konferencji prasowej. Spółka tłumaczy podwyżkę wzrostem cen energii.
=D> =D> =D>

: 19 lut 2009, 12:48
autor: Rosa
Średnio :) czyli znając życie i PKP to najpopularniejsze bilety pojda w góre o 20% :D

: 19 lut 2009, 16:49
autor: Wolfchen
Czyli to będzie za tydzień... To ja poproszę tabelę z cenami ;)

BTW - jak ktoś teraz kupi miesięczny na kwiecień, to będzie liczone wg stawki obecnej, nowej, czy nie da się? :-k

: 19 lut 2009, 18:46
autor: Volwi
Wolfchen pisze:BTW - jak ktoś teraz kupi miesięczny na kwiecień, to będzie liczone wg stawki obecnej, nowej, czy nie da się? :-k
Z tego co się orientuję to bilet miesięczny można kupić najwcześniej na 7 dni przed rozpoczęciem terminu ważności. Więc z kupienia biletu na kwiecień chyba nic nie wyjdzie.