Buspasy
Moderator: Wiliam
Zawsze może być gorzej
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Dolina nie jest taka ważna, bo ruch jest tam dość płynny, gdyż na obu końcach korka Dolina ma relatywnie długie fazy zielone. A efekt zepchnięcia korka na odcinek przedbuspasowy może mieć tam dość nieprzyjemne efekty.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26837
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Bo to trzeba było zrobić od razu budując drugą jezdnię - wówczas kierowcy by odczuli poprawę dzięki dodatkowym pasom na skrzyżowaniom i tak znaczącą w stosunku do stanu istniejącego. Co więcej, taki autobus zyskał by od razu wielu dodatkowych pasażerów, być może wręcz - zamiast wzmacniać 522 - trzeba by wzmocnić 217, co jest oczywiście dużo bardziej ekonomiczne (każdy dodatkowy kurs na 522 to jak 2-3 na 217).Poc Vocem pisze:Mnie mimo wszystko z tej listy zastanawia al. Wilanowska. Zabranie jednego pasa ruchu z dwóch zrobi tam taką masakrę, że pewnie nawet w międzyszczycie będą korki. I tu już ta proporcja pasażerów do jeżdżących samochodami przy uwzględnieniu powierzchni jezdni nie wygląda tak różowo...
Tyle, że te 40 milionów złotych wypadałoby wtedy zaliczyć w dużej mierze w koszty komunikacji autobusowej która, "jak wiadomo", jest "praktycznie bezkosztowa w zakresie infrastruktury"...
Z Zielonego Mazowsza.MichalJ pisze:A te dane skąd? I na którym odcinku?Glonojad pisze:Skoro liczba pasażerów w autobusach to około 50%
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
To jest ostatni zjazd ze skarpy aż do Konstancina. 10 km bez żadnej drogi wschód-zachód (Podgrzybków nie liczę). 'Autostrada' musi zdjąć znaczną część ruchu z Doliny, mityczny tranzyt to nie jest tylko Lizbona-Władywostok, ale chociażby Pruszków (czy nawet Urysynów)-Wawer.
Owszem, trzeba było, ale wolano wylać dziecko z kąpielą. Zresztą jeśli teraz jakimś cudem to przejdzie, wierzę, że ludzie zagłosują nogami i 522 straci na znaczeniu na rzecz 217.Glonojad pisze:Bo to trzeba było zrobić od razu budując drugą jezdnię - wówczas kierowcy by odczuli poprawę dzięki dodatkowym pasom na skrzyżowaniom i tak znaczącą w stosunku do stanu istniejącego. Co więcej, taki autobus zyskał by od razu wielu dodatkowych pasażerów, być może wręcz - zamiast wzmacniać 522 - trzeba by wzmocnić 217, co jest oczywiście dużo bardziej ekonomiczne (każdy dodatkowy kurs na 522 to jak 2-3 na 217).
Nie wiem jak na Dolince, bo po drodze jest jeszcze Czerniakowska, ale na TS tranzyt stanowi ze 20-30% ruchu. Tyle zostanie zdjęte.BJ pisze:Myślicie, że wtedy tam będzie aż tak znacząco niższy ruch?
Jest tam tranzyt, ale pytanie ile tego tranzytu jest w godzinach szczytu...
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Wystarczy popatrzeć na badania ruchu na mostach i sprawdzić, ile wzrosło po dociągnięciu A2 do Puławskiej. Tranzyt to będzie pewnie drugie tyle.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36651
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
I wtedy się poluzuje, jak na Prymasa?MichalJ pisze:O, to, to.pawcio pisze:A efekt zepchnięcia korka na odcinek przedbuspasowy może mieć tam dość nieprzyjemne efekty.
Może jednak da się poczekać, aż sobie droga krajowa numer 2 z tej ulicy pójdzie?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26837
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
I wtedy na poluzowane przez tranzyt miejsce wskoczą inni, którzy dotąd jeździli zbiorkomem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36651
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Cicho, to podpucha była
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow