Buspasy
: 14 sty 2015, 17:30
Zawsze może być gorzej ![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
A te dane skąd? I na którym odcinku?Glonojad pisze:Skoro liczba pasażerów w autobusach to około 50%
Bo to trzeba było zrobić od razu budując drugą jezdnię - wówczas kierowcy by odczuli poprawę dzięki dodatkowym pasom na skrzyżowaniom i tak znaczącą w stosunku do stanu istniejącego. Co więcej, taki autobus zyskał by od razu wielu dodatkowych pasażerów, być może wręcz - zamiast wzmacniać 522 - trzeba by wzmocnić 217, co jest oczywiście dużo bardziej ekonomiczne (każdy dodatkowy kurs na 522 to jak 2-3 na 217).Poc Vocem pisze:Mnie mimo wszystko z tej listy zastanawia al. Wilanowska. Zabranie jednego pasa ruchu z dwóch zrobi tam taką masakrę, że pewnie nawet w międzyszczycie będą korki. I tu już ta proporcja pasażerów do jeżdżących samochodami przy uwzględnieniu powierzchni jezdni nie wygląda tak różowo...
Z Zielonego Mazowsza.MichalJ pisze:A te dane skąd? I na którym odcinku?Glonojad pisze:Skoro liczba pasażerów w autobusach to około 50%
O, to, to.pawcio pisze:A efekt zepchnięcia korka na odcinek przedbuspasowy może mieć tam dość nieprzyjemne efekty.
Owszem, trzeba było, ale wolano wylać dziecko z kąpielą. Zresztą jeśli teraz jakimś cudem to przejdzie, wierzę, że ludzie zagłosują nogami i 522 straci na znaczeniu na rzecz 217.Glonojad pisze:Bo to trzeba było zrobić od razu budując drugą jezdnię - wówczas kierowcy by odczuli poprawę dzięki dodatkowym pasom na skrzyżowaniom i tak znaczącą w stosunku do stanu istniejącego. Co więcej, taki autobus zyskał by od razu wielu dodatkowych pasażerów, być może wręcz - zamiast wzmacniać 522 - trzeba by wzmocnić 217, co jest oczywiście dużo bardziej ekonomiczne (każdy dodatkowy kurs na 522 to jak 2-3 na 217).
Nie wiem jak na Dolince, bo po drodze jest jeszcze Czerniakowska, ale na TS tranzyt stanowi ze 20-30% ruchu. Tyle zostanie zdjęte.BJ pisze:Myślicie, że wtedy tam będzie aż tak znacząco niższy ruch?
Jest tam tranzyt, ale pytanie ile tego tranzytu jest w godzinach szczytu...
I wtedy się poluzuje, jak na Prymasa?MichalJ pisze:O, to, to.pawcio pisze:A efekt zepchnięcia korka na odcinek przedbuspasowy może mieć tam dość nieprzyjemne efekty.
Może jednak da się poczekać, aż sobie droga krajowa numer 2 z tej ulicy pójdzie?