[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4777
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 26 lip 2015, 21:56

Jacek Z. pisze:Chyba że Warszawa zrobi taki myk, że te nowe trasy obskoczy w trakcie budowy tramwajami dwukierunkowymi już posiadanymi, a kiedy odebrane zostaną pełne trasy z pętlami na końcach, trafią tam nowo zakupione z dotacją z UE tramwaje jednokierunkowe. To by wtedy miało ręce i nogi :-D
Do tego bym dążył. Chociaż nowo zakupione tramwaje chyba też jakoś warunkowo przez chwilę mogły by jeździć nie na trasie do której są przypisane (Przypominają mi się 120N śmigające po Marszałkowskiej w czasie remontu Alej Jerozolimskich i mostu Poniatowskiego)?
Obrazek

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 27 lip 2015, 22:45

Wiliam pisze:Do tego bym dążył. Chociaż nowo zakupione tramwaje chyba też jakoś warunkowo przez chwilę mogły by jeździć nie na trasie do której są przypisane (Przypominają mi się 120N śmigające po Marszałkowskiej w czasie remontu Alej Jerozolimskich i mostu Poniatowskiego)?
Podejrzewam, że tak. Poza tym przesunięcie dwukierunkowców z ich obecnych tras wytworzyłoby dziurę, która nieuchronnie musiałaby "wessać" na ten czas jakiś inny tabor.

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3103
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 05 sie 2015, 19:30

W takie upały motorniczowie mogą otwierać swoją połówkę drzwi? Czy jeżdżą na własne ryzyko?
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 05 sie 2015, 19:45

Wagony żoliborskie mają haczyk, mokotowskie zasuwkę. Pochodne stozłomek mają zatrzask(?). Połówkę drzwi można zablokować w pozycji uchylonej.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3103
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 05 sie 2015, 19:53

A nikt się o to nie czepia, że drzwi są otwarte?
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 05 sie 2015, 20:10

Jest tu paru młodych (omc) inżynierów, może któryś się zaintresuje:

https://www.tw.waw.pl/node/5159
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 05 sie 2015, 20:45

vernalisadonis pisze:A nikt się o to nie czepia, że drzwi są otwarte?
Są uchylone na kilka centymetrów. Zapraszam przy +35 do kabiny stozłomki.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4921
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 06 paź 2015, 13:41

Pewnie zaraz się okaże, że jestem bardzo nie na bieżąco, ale skład 1470+1469 od dawna nie ma elektronicznych tablic bocznych oraz tych z przodu i z tyłu? Taki sam los spotkał 1406+1405? I przede wszystkim wiadomo dlaczego zdecydowano z nich zrezygnować na rzecz tradycyjnych dech?
ObrazekObrazek

Pablo-waw
Posty: 240
Rejestracja: 25 sie 2013, 13:28

Post autor: Pablo-waw » 06 paź 2015, 14:11

Bywalec pisze:Pewnie zaraz się okaże, że jestem bardzo nie na bieżąco, ale skład 1470+1469 od dawna nie ma elektronicznych tablic bocznych oraz tych z przodu i z tyłu? Taki sam los spotkał 1406+1405? I przede wszystkim wiadomo dlaczego zdecydowano z nich zrezygnować na rzecz tradycyjnych dech?
Oficjalnych przyczyn nie znam, ale z praktycznego punktu widzenia, to ten system to tak za bardzo nie dzialal - po pierwsze, mimo ze banalnie prosty, wiekszosc miala z nim wielkie albo bardzo wielkie problemy. Fakt, ze pomysl kazdorazowego odpalania na krancu nie nalezal do najszczesliwszych, ale w Buse jest to samo i jakos sobie ludzie radza. Z drugiej strony robienie takiej akcji co 20 minut (najczesciej to bywalo na 31) powoduje, ze predzej czy pozniej zapomnisz.
Dwa - zarowno rozdzielczosc, jak i niezawodnosc pozostawialy wiele do zyczenia. Ktos koniecznie chcial nawiazac do tablic ze Swinga, tylko mu to za bardzo nie wyszlo. Efektem bylo komiczne wreczne skalowanie napisow na matrycy LCD, niewyrazne linie itd. No i potrafilo to dosc czesto zaliczyc jakis fajny zgon, a to gadalo bez sensu, a to wyswietlalo smieci. Pelny serwis!
Przegrzewalo sie w lecie. No i glosniki - jakosc tragiczna, harczalo to najczesciej. Ogolnie lipa.
1470 mialem raz, 1406 trzy razy. Bez wiekszych akcji, ale opowiesci zajezdniowe bywaly przekomiczne! No i sie czasem tym gdzies dojezdzalo, a to na zaklad, a to gdzies na miescie lapales. Porazka.

Awatar użytkownika
Kelly
Posty: 1516
Rejestracja: 14 lis 2011, 18:29

Post autor: Kelly » 06 paź 2015, 16:41

Z tego co słyszałem to przetwornice nie dawały rady uciągnąć tych elektrodech, zwłaszcza w 1470.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7690
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 06 paź 2015, 17:27

Bywalec pisze:Pewnie zaraz się okaże, że jestem bardzo nie na bieżąco, ale skład 1470+1469 od dawna nie ma elektronicznych tablic bocznych oraz tych z przodu i z tyłu? Taki sam los spotkał 1406+1405? I przede wszystkim wiadomo dlaczego zdecydowano z nich zrezygnować na rzecz tradycyjnych dech?
Bo nie było woli i ochoty w utrzymaniu tego systemu. Kupiono system testowy żeby żył własnym życiem. Skończyła się gwarancja i producent wzruszył ramionami.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

px33
Posty: 1592
Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43

Post autor: px33 » 06 paź 2015, 20:13

Za taki numer można tego producenta jakoś wyeliminować z dalszych przetargów? Bo trochę głupio wydać coś koło 100 tys./para na system, który podziała trzy lata i potem jest bezużyteczny.

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 06 paź 2015, 20:29

Była też skład stozłomek z klimatyzatorami dla salonu, zamontowanymi w lukach dachowych. Poszedł na R2 i nie wiem, czy to jeszcze działa.
miłośnik 13N

mkm101
Posty: 997
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 06 paź 2015, 20:32

Stary Pingwin pisze:Była też skład stozłomek z klimatyzatorami dla salonu, zamontowanymi w lukach dachowych. Poszedł na R2 i nie wiem, czy to jeszcze działa.
1428+7. Testy z założenia miały trwać przez rok. Okazało się że za dobrze nie działa i testy skończyły sie niczym (tzn - rezygnacją z dalszego pomysłu na klimatyzację przestrzeni pasażerskiej w stopiątkach, zwł 4-drzwiowych)

mkm101
Posty: 997
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 06 paź 2015, 20:34

Bywalec pisze:Pewnie zaraz się okaże, że jestem bardzo nie na bieżąco, ale skład 1470+1469 od dawna nie ma elektronicznych tablic bocznych oraz tych z przodu i z tyłu? Taki sam los spotkał 1406+1405? I przede wszystkim wiadomo dlaczego zdecydowano z nich zrezygnować na rzecz tradycyjnych dech?
1406+5 - zdjęto w sierpniu 2014r., 1470+69 - w październiku 2014r.

ODPOWIEDZ