Do tego bym dążył. Chociaż nowo zakupione tramwaje chyba też jakoś warunkowo przez chwilę mogły by jeździć nie na trasie do której są przypisane (Przypominają mi się 120N śmigające po Marszałkowskiej w czasie remontu Alej Jerozolimskich i mostu Poniatowskiego)?Jacek Z. pisze:Chyba że Warszawa zrobi taki myk, że te nowe trasy obskoczy w trakcie budowy tramwajami dwukierunkowymi już posiadanymi, a kiedy odebrane zostaną pełne trasy z pętlami na końcach, trafią tam nowo zakupione z dotacją z UE tramwaje jednokierunkowe. To by wtedy miało ręce i nogi
[Hydepark] Tramwaje Warszawskie
![Obrazek](https://i.imgur.com/HHh8NNE.png)
Podejrzewam, że tak. Poza tym przesunięcie dwukierunkowców z ich obecnych tras wytworzyłoby dziurę, która nieuchronnie musiałaby "wessać" na ten czas jakiś inny tabor.Wiliam pisze:Do tego bym dążył. Chociaż nowo zakupione tramwaje chyba też jakoś warunkowo przez chwilę mogły by jeździć nie na trasie do której są przypisane (Przypominają mi się 120N śmigające po Marszałkowskiej w czasie remontu Alej Jerozolimskich i mostu Poniatowskiego)?
- vernalisadonis
- Posty: 3103
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
W takie upały motorniczowie mogą otwierać swoją połówkę drzwi? Czy jeżdżą na własne ryzyko?
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Wagony żoliborskie mają haczyk, mokotowskie zasuwkę. Pochodne stozłomek mają zatrzask(?). Połówkę drzwi można zablokować w pozycji uchylonej.
miłośnik 13N
- vernalisadonis
- Posty: 3103
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
A nikt się o to nie czepia, że drzwi są otwarte?
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Są uchylone na kilka centymetrów. Zapraszam przy +35 do kabiny stozłomki.vernalisadonis pisze:A nikt się o to nie czepia, że drzwi są otwarte?
miłośnik 13N
Pewnie zaraz się okaże, że jestem bardzo nie na bieżąco, ale skład 1470+1469 od dawna nie ma elektronicznych tablic bocznych oraz tych z przodu i z tyłu? Taki sam los spotkał 1406+1405? I przede wszystkim wiadomo dlaczego zdecydowano z nich zrezygnować na rzecz tradycyjnych dech?
![Obrazek](https://i.postimg.cc/BbSR8c6F/1r1r4.png)
![Obrazek](https://i.postimg.cc/4dVYKj67/tram-wawkom.png)
Oficjalnych przyczyn nie znam, ale z praktycznego punktu widzenia, to ten system to tak za bardzo nie dzialal - po pierwsze, mimo ze banalnie prosty, wiekszosc miala z nim wielkie albo bardzo wielkie problemy. Fakt, ze pomysl kazdorazowego odpalania na krancu nie nalezal do najszczesliwszych, ale w Buse jest to samo i jakos sobie ludzie radza. Z drugiej strony robienie takiej akcji co 20 minut (najczesciej to bywalo na 31) powoduje, ze predzej czy pozniej zapomnisz.Bywalec pisze:Pewnie zaraz się okaże, że jestem bardzo nie na bieżąco, ale skład 1470+1469 od dawna nie ma elektronicznych tablic bocznych oraz tych z przodu i z tyłu? Taki sam los spotkał 1406+1405? I przede wszystkim wiadomo dlaczego zdecydowano z nich zrezygnować na rzecz tradycyjnych dech?
Dwa - zarowno rozdzielczosc, jak i niezawodnosc pozostawialy wiele do zyczenia. Ktos koniecznie chcial nawiazac do tablic ze Swinga, tylko mu to za bardzo nie wyszlo. Efektem bylo komiczne wreczne skalowanie napisow na matrycy LCD, niewyrazne linie itd. No i potrafilo to dosc czesto zaliczyc jakis fajny zgon, a to gadalo bez sensu, a to wyswietlalo smieci. Pelny serwis!
Przegrzewalo sie w lecie. No i glosniki - jakosc tragiczna, harczalo to najczesciej. Ogolnie lipa.
1470 mialem raz, 1406 trzy razy. Bez wiekszych akcji, ale opowiesci zajezdniowe bywaly przekomiczne! No i sie czasem tym gdzies dojezdzalo, a to na zaklad, a to gdzies na miescie lapales. Porazka.
Z tego co słyszałem to przetwornice nie dawały rady uciągnąć tych elektrodech, zwłaszcza w 1470.
Bo nie było woli i ochoty w utrzymaniu tego systemu. Kupiono system testowy żeby żył własnym życiem. Skończyła się gwarancja i producent wzruszył ramionami.Bywalec pisze:Pewnie zaraz się okaże, że jestem bardzo nie na bieżąco, ale skład 1470+1469 od dawna nie ma elektronicznych tablic bocznych oraz tych z przodu i z tyłu? Taki sam los spotkał 1406+1405? I przede wszystkim wiadomo dlaczego zdecydowano z nich zrezygnować na rzecz tradycyjnych dech?
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Za taki numer można tego producenta jakoś wyeliminować z dalszych przetargów? Bo trochę głupio wydać coś koło 100 tys./para na system, który podziała trzy lata i potem jest bezużyteczny.
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Była też skład stozłomek z klimatyzatorami dla salonu, zamontowanymi w lukach dachowych. Poszedł na R2 i nie wiem, czy to jeszcze działa.
miłośnik 13N
1428+7. Testy z założenia miały trwać przez rok. Okazało się że za dobrze nie działa i testy skończyły sie niczym (tzn - rezygnacją z dalszego pomysłu na klimatyzację przestrzeni pasażerskiej w stopiątkach, zwł 4-drzwiowych)Stary Pingwin pisze:Była też skład stozłomek z klimatyzatorami dla salonu, zamontowanymi w lukach dachowych. Poszedł na R2 i nie wiem, czy to jeszcze działa.
1406+5 - zdjęto w sierpniu 2014r., 1470+69 - w październiku 2014r.Bywalec pisze:Pewnie zaraz się okaże, że jestem bardzo nie na bieżąco, ale skład 1470+1469 od dawna nie ma elektronicznych tablic bocznych oraz tych z przodu i z tyłu? Taki sam los spotkał 1406+1405? I przede wszystkim wiadomo dlaczego zdecydowano z nich zrezygnować na rzecz tradycyjnych dech?