Tabor Kolei Mazowieckich
Moderator: JacekM
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No to może jednak szkopuł tkwi w obsłudze.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Powinieneś wiedzieć. Sam mi opowiadałeś o sposobie egzekwowania naprawy gwarancyjnej od ZNTK Mińsk Maz.przewoz pisze:Tzn nie jest nieszczęściem sam rozruch impulsowy. Po prostu trzeba zrobić tak, żeby dało się z tego korzystać. Jakim cudem w Trójmieście przez 1,5 roku wyjeździli bananami 200 tys km (każdym) a u nas w tym samym czasie 40-60tys km - nie mam pojęcia.fidzio pisze:mają na szczęście rozruch oporowy.
![:D](./images/smilies/mg.gif)
U nas był okres że te ezty więcej stały niż jeździły
Jest w tym sporo racji - ale obsługa jest jednym z elementów. Prawda jest taka że serwis ZNTK czasami kładzie lachę i robi na zasadzie ,,aby za szopę'' Od kiedy MM przeszedł pod PESE niestety strasznie obniżył jakość swoich usług.No to może jednak szkopuł tkwi w obsłudze.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę ![:D](./images/smilies/mg.gif)
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
![:D](./images/smilies/mg.gif)
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Tajemnica jest też taka że byle błaha usterka nie może zostać np. przeze mnie naprawiona bo nie mam do tego uprawnień choć fizycznie umiem to zrobić ale jeżeli to zrobie to tracimy gwarancję, i czekanie cały dzień na serwis z mińska. Prawda jest taka że serwisansi sa bardzo w porządku i naprawde znają się na rzeczy z tym że cięzko jest u kierownictwa wyegzekwoać ich przyjazd... niby kary umowne itp itd ale sprawy są bardziej zawiłe niż się wszystkim wydaje.rufio198 pisze: Jest w tym sporo racji - ale obsługa jest jednym z elementów. Prawda jest taka że serwis ZNTK czasami kładzie lachę i robi na zasadzie ,,aby za szopę'' Od kiedy MM przeszedł pod PESE niestety strasznie obniżył jakość swoich usług.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
@przewoz: To trzeba ich przycisnąć... PESĘ niestety trzeba popilnować.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Szczerze mówiąc liczyłem, że się to ostatnio poprawiło, bo wszystko zaczęło jakoś jeździć (lepiej lub gorzej, ale jeździć). Ale widzę, że dalej nie jest łatwo.rufio198 pisze:Powinieneś wiedzieć. Sam mi opowiadałeś o sposobie egzekwowania naprawy gwarancyjnej od ZNTK Mińsk Maz.
[ Dodano: |21 Mar 2010|, 2010 20:30 ]
Najwyraźniej trzeba to powiedzieć komuś na górze od obsługi taboru.Glonojad pisze:To trzeba ich przycisnąć... PESĘ niestety trzeba popilnować.
W Trójmieście cisną aż miło.... I pewnie dlatego ten ich sprzęt wyjeździł więcej, niż jakikolwiek inny sprzet w tym czasie. Z newagowskim superbananem będzie tak samo.
Prędzej go rozwalą na szalku, niż pozwolą na gnicie w krzakach w oczekiwaniu na serwis
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Znając temperament maszynistów - mogą go rozwalić
![:D](./images/smilies/mg.gif)
10 powinno być (tyle było w przetargu). Lada chwila powinno zacząć spływać następne 5 z leasingu czy czegoś tam.lukasek1 pisze:EN-57 AKM
Bodaj 6.lukasek1 pisze:EN57KM
Tam, gdzie obsługuje Ochota (głównie Mińsk, Otwock własnie).lukasek1 pisze:Na jakich trasach jeżdżą
Dla AKM czy KM szybka trasa nie jest potrzebna (szczególnie dla KM nie potrzeba trasy szybkiej, bo są dość... hmmm mułowate). To nie wyścigówki, jak Flirty. AKM nieźle się powinny spisywać na trasach z dużą ilością przystanków (jak otwocka). Choć różnie póki co bywa.lukasek1 pisze:Do Mińska to rozumiem, a czy do Otwocka jest aż taka dobra trasa, tzn szybka
obsługa: Grochówlukasek1 pisze:do Nasielska
obsługa: Sochaczew.lukasek1 pisze:czy Sochaczewa?
obsługa: Grochów[/quote]lukasek1 pisze:do Nasielska
To żeby z Woli zacząć obieg to każdy skład musi przez średnice jechać. Chociaż raz wydziałem jak służbowy stał na Wschodnim i maszynista mówił że z Woli będzie startował... A ja myślałem że Ochota obsługuje Nasielsk/Iłowo, ale składy chyba stacjonują na Czyste.
Nie wiem ile jest obiegów, które startują z Woli. Część może startować z Gdańskiej i po obrocie w Legionowie czy Nasielsku - lądują na Woli.lukasek1 pisze:To żeby z Woli zacząć obieg to każdy skład musi przez średnice jechać.
A czasem trzeba coś podesłać, to podsyłają przez Średnicę na Czyste i stamtąd start - tak jak to widywałeś.
W końcu dopadłem nową partię 71-ek.
Miałem okazję 10 minut się przejechać 102.
Moje spostrzeżenia.
Po 10 minutach siedzenia w tym skłądzie czułem się tak, jakbym miał mocnego kaca. Powinni to wietrzyć całodobowo. Dawno takiego skłądu nie trafiłem. Chyba nigdy.
Człon 'sa' ciągnął tylko do szeregowej, bezoporowej. Dalej leciał tylko 'sb'. Celowe, czy wał się zawieszał? W ogóle dość wyraźnie go słychać...
Dźwięk zamykania drzwi: już poprzednie wersje były denerwujące po kilkunastu minutach, to tu Mińsk poszedł na całość...
Aha: blokada drzwi już wyłączona, czy może Mińsk nie montuje już tych walących siłowników?
Ogólnie - jak to kibel.... Bez rewelacji.
Miałem okazję 10 minut się przejechać 102.
Moje spostrzeżenia.
Po 10 minutach siedzenia w tym skłądzie czułem się tak, jakbym miał mocnego kaca. Powinni to wietrzyć całodobowo. Dawno takiego skłądu nie trafiłem. Chyba nigdy.
Człon 'sa' ciągnął tylko do szeregowej, bezoporowej. Dalej leciał tylko 'sb'. Celowe, czy wał się zawieszał? W ogóle dość wyraźnie go słychać...
Dźwięk zamykania drzwi: już poprzednie wersje były denerwujące po kilkunastu minutach, to tu Mińsk poszedł na całość...
Aha: blokada drzwi już wyłączona, czy może Mińsk nie montuje już tych walących siłowników?
Ogólnie - jak to kibel.... Bez rewelacji.
Bardzo dziwne rano jescze jak na niej byłem to była załączona, siłowniki są głośne więc nie sposób ich nie usłyszeć, może maszynista coś zakombinował, dzisiaj chyba jechał maszynista z Tłuszcza - dobrze że pojechał bo oni ogólnie boją się jeździć na czymś innym niż EN56-16xx. Co do jazdy do szeregu to nie wał się zawieszał tylko krańcówka na odłączniku słabo dociśnięta była dlatego wał zostawał na szeregu zostało to już uzdrowione. Dzwięk drzwi... no uważam ze dobrze że taki jest przynajmniej nikomu nie przyjdzie do głowy ich trzymać itp.przewoz pisze: Aha: blokada drzwi już wyłączona, czy może Mińsk nie montuje już tych walących siłowników?
A to akurat dobre. Ale trafiłem w kolejnej chyba już AKM, że sygnału drzwi nie było słychać.... Zamykały się bez sygnału. Chyba będą tendencje do padania.fidzio pisze:przynajmniej nikomu nie przyjdzie do głowy ich trzymać itp.
Aha. Chyba w tej serii są nieco inne automaty drzwi wejściowych? Jakoś inaczej się otwierały (odgłosy).
No i wietrzyć! Ja pierniczę, jeszcze mnie głowa boli. Kto dojechał do Góry Kalwarii, ten ma odlot na cały tydzień
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Bać to się nie boją tylko nie chcą jeździć na tym co jest z Grochowa. Zresztą nie tylko oni. Ale oni mają jeszcze wybór a inni nie. W Tłuszczu jeżdżą nie tylko EN57-16xx i nikt nie robi z tego problemu. Jest m. in. 822, 898, 1022, 1207.fidzio pisze:Bardzo dziwne rano jescze jak na niej byłem to była załączona, siłowniki są głośne więc nie sposób ich nie usłyszeć, może maszynista coś zakombinował, dzisiaj chyba jechał maszynista z Tłuszcza - dobrze że pojechał bo oni ogólnie boją się jeździć na czymś innym niż EN56-16xx.przewoz pisze: Aha: blokada drzwi już wyłączona, czy może Mińsk nie montuje już tych walących siłowników?
A to feler tych czujników ruchu, które Mińsk montował. Jak jest mały ruch, to wyłapią, że ktoś wchodzi/wychodzi. Ale jak jest duży ruch, to już nie i pozwalają na zamknięciePePe pisze:edne drzwi same się zamykały non stop
![kwasny :/](./images/smilies/kwasny.gif)
To pewnie da się dostroić, tylko trzeba oczywiście chcieć. Z resztą widzę, że w 71-kach Mińsk już się z tego wycofał. Zastosował podobne, jak są w 14WE, czy gąsiennicach 1173+1107 z Newagu.