[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

Moderatorzy: JacekM, Dantte

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 06 paź 2015, 22:14

mkm101 pisze: 1428+7. Testy z założenia miały trwać przez rok. Okazało się że za dobrze nie działa i testy skończyły sie niczym (tzn - rezygnacją z dalszego pomysłu na klimatyzację przestrzeni pasażerskiej w stopiątkach, zwł 4-drzwiowych)
Nic dziwnego, że nie działało jak wozy nie miały blokady okien. Trafiłem raz na ten skład, kiedy jechał z pozamykanymi oknami i klimatyzacja była skuteczna.
15/12/2005-12/7/2019

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7690
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 06 paź 2015, 23:14

px33 pisze:Za taki numer można tego producenta jakoś wyeliminować z dalszych przetargów? Bo trochę głupio wydać coś koło 100 tys./para na system, który podziała trzy lata i potem jest bezużyteczny.
Bo w tym jest ambaras żeby dwoje chciało na raz. A do eliminacji to nie było podstaw, bo producent z umowy się wywiązał. Ba - nawet chciał do pewnego momentu robić zmiany.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 13 paź 2015, 10:11

W wagonie po agrotuningu klima dla pasażerów działa i nie przeciąża przetwornicy?
miłośnik 13N

Autobus Czerwon
Posty: 4145
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 13 paź 2015, 11:46

Owszem, przeciąża.

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 31 paź 2015, 0:04

Od jak dawna pętle Metro Młociny pełni w nocy funkcję zajezdni tramwajowej? Dwa razy ostatnio widziałem, że była szczelnie zastawiona tramwajami. Długo taki stan ma potrwać i czym właściwie jest on spowodowany?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 31 paź 2015, 0:46

Od połowy lipca. Spowodowane jest to dość poważny remontem pola postojowego i zaplecza technicznego na Żoliborzu. Piaski też są używane.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 31 paź 2015, 15:58

pawcio pisze:Od połowy lipca. Spowodowane jest to dość poważny remontem pola postojowego i zaplecza technicznego na Żoliborzu. Piaski też są używane.
A przy okazji - kiedy tramwaj nocuje na Piaskach, to jedzie do tego zp z pasażerami jako kurs skrócony / zjazd do zajezdni, czy najpierw jedzie na Żoliborz i wraca jako przejazd techniczny?

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 31 paź 2015, 16:01

Zjeżdża na zakład i po OC jest wyprowadzany na Hutę(Piaski), chyba z kompletem dokumentów na następny dzień.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 31 paź 2015, 17:24

Akurat ta druga część by się zgadzała, bo jakiś czas temu widziałem około czwartej rano świnkę wyjeżdżającą z Piasków w kierunku Górczewskiej jako 26 (nie wiem, co wyświetlały korale, wiem tylko, że światło w przestrzeni pasażerskiej było zapalone i wyświetlał się kierunek z przodu).

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 31 paź 2015, 18:30

A wyjazdy nie powinny też być z Zajezdni Żoliborz? :>

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 31 paź 2015, 19:27

Nie muszą. ZTM określił że wyjazdy muszą być realizowane co najmniej na odcinku wspólnym z trasą podstawową.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 31 paź 2015, 19:30

A co z rozkładem jazdy według którego wyjazd jest z Zajezdni Żoliborz? :)

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 31 paź 2015, 19:58

Nic. Nie jest realizowany w całości według rozkładu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 31 paź 2015, 20:05

I to nie jest oszukiwanie pasażera? :)

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 31 paź 2015, 20:18

Moim zdaniem jest to oszukiwanie pasażera, ale przez ZTM. Jeśli Organizator dopuszcza sytuację, w której wozu nie będzie tam, gdzie wg rozkładu powinien być, to powinien to uwzględnić w rozkładach. Znaczy: wyjazdy z R-4, które mogą być realizowane z Piasków, powinny rozkładowo rozpoczynać się od Piasków. A jak wóz pojawi się wcześniej, to pasażer dostanie coś, czego się nie spodziewał, a nie będzie sytuacji, w której wóz obecny w rozkładzie nie pojawi się na przystanku, bo stoi kilka przystanków dalej na Piaskach i czeka na swój czas, żeby się włączyć. Analogicznie wyjazdy z R-4, które mogą zacząć się z Huty, ale nie jadą przez Piaski (wszystko, co w prawo w Reymonta ciśnie) powinny zaczynać się z Huty. Tak, żeby pasażer nie był poszkodowany. I rolą ZTM jest to ogarniać, ale pewnie nie było pisma od przewoźnika.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

ODPOWIEDZ