: 27 lut 2009, 11:51
przewoz pisze:żeby to udowodnić powinieneś przedstawić jakieś umowy/rachunki pomiędzy TW i MW a Stoenem (i PKP Energetyka) oraz KM a PKP En. Nie jestem przekonany kto tutaj płaci więcej, a ceny energii poszły w górę wszędzie.metron pisze:za energię elektryczną płacą więcej tramwaje jak i metro
No właśnie, skoro jak sam piszesz o tym że podwyżki cen energii odczuli wszyscy to dlaczego jedynie KM podnoszą cenę argumentując to wzrostem cen energii
Akurat jak sam wiesz że pracuję w metrze i za energię płacimy już więcej od dawna. Umów nie mam ale zasięgnąłem informacji u żródła
Chyba nie sądzisz że RWE Stoen, czy inna firma sprzedająca energię będzie z własnej kieszeni dokładać kupującemu energię
Co do wzrostów cen za bilety to cytuję za Z biegiem szyn
"W marcu 2007 r. zachodniopomorski zakład spółki PKP Przewozy
Regionalne obniżył ceny biletów w aglomeracji szczecińskiej –
nawet o prawie 30%. Przejazd ze Szczecina do Goleniowa i
Stargardu Szczecińskiego staniał z 7 zł do 5 zł, a ze Szczecina do
Gryfina – z 6 zł do 5 zł.
W efekcie tych obniżek, liczba pasażerów na trzech trasach
wylotowych ze Szczecina w ciągu pół roku wzrosła o ponad 100
tysięcy. W pierwszych miesiącach po wprowadzeniu niższych
cen – od marca do sierpnia 2007 r. – pociągami osobowymi
między Stargardem, Goleniowem, Gryfinem, a Szczecinem
podróżowało 265 tys. pasażerów, podczas gdy przed
wprowadzeniem tańszej taryfy na tych samych odcinkach w
porównywalnym okresie (marzec – sierpień 2006 r.) z usług
kolei skorzystało jedynie 160 tys. osób."
Jeszcze zanim powstały koleje Mazowieckie mamiono nas zapewnieniami o tym że bilety... stanieją o 15%
Zamiast tego praktycznie co pół roku jest kolejna podwyżka