: 24 lis 2008, 23:59
Jak bardzo raniutko?gburek pisze:W każdym razie jak nic się nie stanie to przyprowadzę 103 raniutko w sobotę .
Jak bardzo raniutko?gburek pisze:W każdym razie jak nic się nie stanie to przyprowadzę 103 raniutko w sobotę .
Hmm, ok 4:00, zazwyczaj tak bywało.Fikander pisze:Jak bardzo raniutko?
http://www.przegubowiec.com/prasa/?wpis=1173Dziennik pisze: SKM dojedzie do Mińska Maz.
Dziennik, Sławomir Ślubowski, 25-11-2008
Trasa miejskich pociągów ma być wydłużona na początku przyszłego roku
Mieszkańcy Mińska Mazowieckiego będą mogli prawdopodobnie już na początku przyszłego roku dojeżdżać do stolicy pociągami Szybkiej Kolei Miejskiej. Dokładna data nie jest jeszcze znana.
Pociągi SKM będą zabierały podróżnych z i do Mińska przy okazji, gdyż właśnie w tej miejscowości jest planowana nowa baza dla składów. Tak więc pociągi jadące z Pruszkowa nie skończą biegu już w Sulejówku, natomiast te z Mińska w kierunku stolicy będą odjeżdżały we wczesnych godzinach rannych, przyjeżdżały - w późnowieczornych.
Dlaczego SKM musi się wyprowadzić z bazy na Olszynce Grochowskiej i szukać nowej? - Dostaliśmy informację z PKP InterCity, które obecnie zarządzają Olszynką, abyśmy jak najszybciej szukali dla swojego taboru nowej lokomotywowni - mówi Leszek Walczak, prezes SKM. Umowa z InterCity upływa 31 grudnia i na razie nie została przedłużona. I są małe szansę, aby była PKP IC mają bowiem mało miejsca, gdzie mogą garażować swoje lokomotywy.
Tak więc SMK musi się rozglądać za nową bazą dla pociągów. - Niewykluczone, że znajdzie się ona w Mińsku Mazowieckim - mówi prezes Leszek Walczak. Kierownictwo miejskiej kolejki zapewnia, że wydłużenie trasy do Mińska nie spowoduje ograniczenia kursów na podstawowej linii Sulejówek - Pruszków. Na dodatek na tej trasie będą kursowały dwa kolejne pociągi. Natomiast do Mińska pojadą tylko niektóre składy pięć, sześć, czyli tyle, ile obecnie garażuje na Olszynce. Pozostałe, a więc te, które nie wymagają napraw, dalej będą stały na bocznicach - np. przy Dworcu Wschodnim czy w Pruszkowie.
Kiedy SKM wyruszy do Mińska Mazowieckiego, dokładnie nie wiadomo. - Terminu wyprowadzki z dotychczasowej bazy jeszcze nie mamy. Wiemy, że musimy się śpieszyć, ale na pewno najpierw zwiększymy liczbę składów, a potem się wyprowadzimy - mówi Leszek Walczak. Chcieliśmy się dowiedzieć, czy PKP InterCity nie mogłyby pójść miejskim kolejarzom na rękę i przedłużyć umowę najmu hali na Olszynce. - Dziś i jutro jestem poza firmą. Nie mam do kogo zadzwonić, by się czegoś w tej sprawie dowiedzieć - usłyszeliśmy wczoraj od Adrianny Chibowskiej, rzeczniczki PKP IC.
SKM ma obecnie na stanie 12 pociągów. Osiem własnych i cztery pożyczone.
Idealna byłaby sytuacja, gdyby Szybka Kolej Miejska miała swoją bazę, nie byłaby wtedy skazana na tułaczkę. Szukamy takiego miejsca mówi prezes SKM Leszek Walczak.
Ciekawe gdzie... chyba, że na 8-mym torze PLK da im miejsce do stania. 4 składy się zmieszczą. I na tym się skończy.SławekM pisze:Pociągi SKM będą zabierały podróżnych z i do Mińska przy okazji, gdyż właśnie w tej miejscowości jest planowana nowa baza dla składów.
Rozwiązanie OK, ale czy KM nie musiały przemieścić (albo nie będa musiały przemieścić) niektórych jednostek z Grochowa? Po dojściu piętrusów i Flirtów zrobiło się ciasno. Tłuszcz pewnie nie narzekał by, jakby im wrzucić parę jednostek.rufio198 pisze:Ciekawe czemu nie moga dogadać się z KM ?
To byłoby najlepsze.
Adamq pisze:
W Tłuszczu trochę ciasno jest.....
Ja nie mówię o bazie SKm w Tłuszczu - nie daj Boże. Po prostu Grochów się zapchał pusz-pulami, Ochota się zapcha Flirtami, bo mimo wszystko w dzień pociągi siedleckie będą tam zjeżdżać, nie na grochów. Parę jednostek trzeba z Warszawy pewnie wypchnąć.Adamq pisze:14WE ma podobny cykl przeglądów okresowych i kontrolnych.
Częśc Flirtów od nowego rj idzie na Ochotę - maja jeździć w planie ,,siedleckim''. Z tego co mi mówiono mają zostać tylko 3 szt na Grochowie. Częśc piętrusów tez pewnie na noc będzie stała po stacjach zwrotnych. W dzień na Grochowie tłoku raczej wielkiego nie ma - a jest za to całe zaplecze techniczne przystosowane do obsługi ezt. Uważam że przy dobrej woli obu stron możnaby się dogadać.przewoz pisze:Rozwiązanie OK, ale czy KM nie musiały przemieścić (albo nie będa musiały przemieścić) niektórych jednostek z Grochowa? Po dojściu piętrusów i Flirtów zrobiło się ciasno..rufio198 pisze:Ciekawe czemu nie moga dogadać się z KM ?
To byłoby najlepsze.
Jak będa zjeżdzać - z tego co krążą plotki wsród masz i kierpoc to obiegi maja być iście ekspresoweprzewoz pisze:...Ochota się zapcha Flirtami, bo mimo wszystko w dzień pociągi siedleckie będą tam zjeżdżać, nie na grochów. Parę jednostek trzeba z Warszawy pewnie wypchnąć..
Których ? Zostało ich tyle co kot napłakał i diabli wiedzą czy już nie sa na stanie KM - bo wiem że PR ezty były oddawane po przyjściu Flirtów i p&pprzewoz pisze:...Ale za to po oddaniu jednostek PRowych powinno się zrobić miejsce..
Byłoby to w/g mnie marnowanie kasy, która można przeznaczyc na cos pozyteczniejszego.przewoz pisze:...A SKMka niech szuka.... Powoodzenia im zyczę z tym Mińskiem.
1.Najpierw niech rozwiążą problem tłoku na istniejącej trasie a nie bawią się w wydłużanie.SławekM pisze:SKM dojedzie do Mińska Maz.
A gdzie masz w Legionowie czy Miłosnej lotnisko? A o Modlinie -jeżeli jest prawdą to co mi kolega mówił - można zapomniec na wieki wieków. Wraca co ,,resortów'' - jeżeli sprawdzi się to co kolega mi mówił2.Jak to się ma do otrzymanych z unii pieniędzy na obsługę linii lotniskowej? W umowie jest mowa o liniach do Miłosnej i Legionowa.
To źle to sformułowałem. Chodzi o jednostki do obsługi linii S1 i S3. W dokumentach unijnych jest wyraźnie mowa o Miłosnej i Legionowie.A gdzie masz w Legionowie czy Miłosnej lotnisko?
Tak samo, jak 9 jeżdżąca Wołoską.Premo pisze:2.Jak to się ma do otrzymanych z unii pieniędzy na obsługę linii lotniskowej? W umowie jest mowa o liniach do Miłosnej i Legionowa.
Chyba jakoś z tego Mokotowa na trasę wyjechac musi...pawcio pisze:Tak samo, jak 9 jeżdżąca Wołoską.