Kolej w aglomeracji warszawskiej
Moderator: JacekM
-
- Posty: 5996
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Całkiem niedawno składy z lotniska do Łodzi jechały tak pokręconą trasą, że nie jestem w stanie jej powtórzyć.
miłośnik 13N
Bo nie jechałeś z Olsztyna na Służewiec ze zmianą czoła na WGT.Stary Pingwin pisze:Całkiem niedawno składy z lotniska do Łodzi jechały tak pokręconą trasą, że nie jestem w stanie jej powtórzyć.
ŁK
Akurat jedyną możliwą bez zmiany czoła.Stary Pingwin pisze: ↑26 mar 2023, 17:39Całkiem niedawno składy z lotniska do Łodzi jechały tak pokręconą trasą, że nie jestem w stanie jej powtórzyć.
Tak jak poprzednik wspomniał - większymi kombinacjami były pociągi na LK8 (różnych przewoźników) zwiedzające Główną Towarową. Choć rekordzistą był KML z Lotniska Chopina do Modlina, który jechał na Wschodnią, po czym na WGT, po czym przez Gdańską na W-wę Toruńską: https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/202 ... oga-wyjsc/
-
- Posty: 5996
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
To przypomina wyjazdy z R3 kilka lat temu, kiedy działała tylko zwrotnica w kierunku Służewiec i przelot Wołoską. Przykładowo czwórka wyjeżdżała z zakładu, jechała na Służewiec, następnie Wołoską i Niepodległości do Nowowiejskiej, na Placu Zbawiciela prawo i już prosto na Wyścigi. Zjazd odwrotnie.
miłośnik 13N
4 obracająca przez Służewiec? Takiego dziwoląga nie kojarzę. Leczenie kółeczek przez pętlę Woronicza (w dużych ilościach) to i owszem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 5996
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Nie tylko 4, 10 i 35 także. W momencie wymiany rozjazdów i szykowania przeplotki na Woronicza nie było możliwości wyjazdu z zakładu prosto. Pamiętasz zjazdy z Nowowiejskiej od miasta przez Plac Narutowicza, bo brak było zwrotnicy w lewo?
miłośnik 13N
Brak łuków na Nowowiejskiej w relacji obecnej 4 oraz śp. 29 pamiętam. Ale wyjazdów z R3 do Królikarni przez Służewiec ni cholery.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 5996
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Albo muszę zacząć pić Bilobil.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 5996
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
miłośnik 13N
-
- Posty: 5996
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Dla laika? Dziwny układ torów, na małej stacyjce 4 kierunki i mnóstwo rozjazdów.
miłośnik 13N
Układ torowy który uniemożliwia postój handlowy dla pociągów jadących przez WGT oraz semafor wjazdowy przed peronem, który potrafi "więzić" pasażerów dość długo, choć peron jest w zasięgu wzroku? Chyba raczej powinno się tego unikać...
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27745
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Wyprowadzenie ruchu towarowego poza perony to raczej poprawna praktyka jednak. Lokalizacja semaforów może być związana z miliardem czynników, o których mam marne pojęcie, ale z drugiej strony - dotyka to naprawdę niewielkiej liczby pasażerów, to nie jest też tak że to najpopularniejszy przystanek w powiecie 

the only thing that closes quicker than our caskets be the factories