Idzie wyliczyć realny zasięg. 106/4 ma 212km na zmianę. Skoro na 212km zużywa 64% to oznacza, że na 1% baterii przejeżdża 3,31km. Teraz pomnóż razy 100 i masz realny zasięg
Autobusy testowane w Warszawie
- ZielonyJamnik
- Posty: 967
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Mkną po koleinach zielone jamniki...
106 to najbardziej paliwożerna linia na solówki w całej sieci. Na Solarisa serii 15xx norma to 50.5l/100km. Dla porównania na 134 to jakieś 34l/100km. Na lżejszych liniach zasięg Yutonga 400km może być realny.ZielonyJamnik pisze: ↑25 maja 2023, 11:16Idzie wyliczyć realny zasięg. 106/4 ma 212km na zmianę. Skoro na 212km zużywa 64% to oznacza, że na 1% baterii przejeżdża 3,31km. Teraz pomnóż razy 100 i masz realny zasięg
- ZielonyJamnik
- Posty: 967
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Dowiedziałem już się, że wszystko sterowane z Macrosystemu. Dodatkowo dopowiem, że rozmawiałem z kierowcami co nim jeżdżą na stałe, że Yutong zrobił 4500km i żadnej awarii do tej pory
Mkną po koleinach zielone jamniki...
-
- Posty: 1228
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Szkoda że LiveBus zszedł na psy. Kiedyś można było zobaczyć numery taborowe, teraz poza linią i brygadą nie ma żadnych informacji.ZielonyJamnik pisze: ↑23 maja 2023, 20:45GPS to był od początku, w LiveBusie go widziałem. Nie pokazywało tylko linii i brygady.
Jest jakaś apka żeby to było widoczne?
Czynaczas.plMichalk001 pisze: ↑07 cze 2023, 20:03Szkoda że LiveBus zszedł na psy. Kiedyś można było zobaczyć numery taborowe, teraz poza linią i brygadą nie ma żadnych informacji.ZielonyJamnik pisze: ↑23 maja 2023, 20:45
GPS to był od początku, w LiveBusie go widziałem. Nie pokazywało tylko linii i brygady.
Jest jakaś apka żeby to było widoczne?
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
- ZielonyJamnik
- Posty: 967
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Na R-2 przyjechał SU12 electric w barwach biało-szaro-niebieskich
Mkną po koleinach zielone jamniki...
- AdamKlocusky
- Posty: 667
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Wodorowy?ZielonyJamnik pisze:Na R-2 przyjechał SU12 electric w barwach biało-szaro-niebieskich
- ZielonyJamnik
- Posty: 967
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Przeczytaj jeszcze razAdamKlocusky pisze: ↑26 cze 2023, 13:23Wodorowy?ZielonyJamnik pisze:Na R-2 przyjechał SU12 electric w barwach biało-szaro-niebieskich
Mkną po koleinach zielone jamniki...
- AdamKlocusky
- Posty: 667
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
A dobra, nevermind. Tak to jest jak zamiast czytać to patrzę na zdjęcieZielonyJamnik pisze:Przeczytaj jeszcze raz
Swoją drogą wiadomo jaki jest cel tego wozu? W końcu solarisowych elektryków mamy w Warszawie od groma.
Dwutygodniowe testy. Jest to elektryk z pakietem highpower. Producent zapewnia o zasięgu nawet ponad 300 kilometrów na jednym ładowaniu. Ten sam wóz gdy był testowany w Krakowskim oddziale Mobilisu na początku roku i maksymalny zasięg wynosił ok 200 kilometrów.
-
- Posty: 3018
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
A ile przebiegu dziennie ma przeciętna brygada w Warszawie?
-
- Posty: 4301
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Dużo zależy od brygady. Np. na 222 brygady robią dziennie po 180-200 km, ale już 61/727+739 w DS robi ich 350.
-
- Posty: 3018
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Domyślam się bowiem że chodzi o test czy możliwe jest obsadzenie elektrykiem brygady na linii bez ładowarki. Jak rozumiem, jeśli nie będzie to jakaś super intensywna brygada to może wystarczyć...
Może pod zakupy w przyszłości, skoro ze względów politycznych nie pozwalają kupować diesli.
Może pod zakupy w przyszłości, skoro ze względów politycznych nie pozwalają kupować diesli.
Solaris dostał numery #949, jak dobrze pójdzie to jutro wyjedzie na 012/178 w popołudniowym szczycie. Ma jeździć głównie na 106, sporadycznie na 178 i 220. Na przełomie lipca i sierpnia, na Kleszczową ma przyjechać elektryczna solówka MANa na roczne testy.
106 i tak już jest elektryczne (przynajmniej wszystkie całki na ten moment), więc nie wiem po co tam kierować testowca. Powinni go puścić na linię, której elektryki nie obsługują, żeby sprawdzić czy da radę.