Strona 137 z 137

Obiegi i obsługa połączeń SKM

: 08 sty 2023, 13:10
autor: zxcvbnm
Obsługa jest postawiona trochę do góry nogami.
Dziś na S2/20 mamy przynajmniej 3 45WEa w pojedynkę, a reszta elfy, w tym samym czasie na 14/S1 2x45WEa, 15 i 16 S10 2x31WEba, a reszta z S1 to 35WE. Jutro już powróci "normalna" obsługa i w weekendy powinny pojawiać się składy w pojedynkę. Konieczność? Do końca nie wiem, ale zapewne to ma związek z dostępnością bazy SKM. To i tak nic, swego czasu w weekendy na S1 wyjeżdżały 4 pary 2x45WEa i 1 para 2x19WE. Stać SKM :)
A zarówno S1 jak i S10 to w tym momencie muchowozy.

Obiegi i obsługa połączeń SKM

: 08 sty 2023, 13:27
autor: alojz
zxcvbnm pisze:
08 sty 2023, 13:10
Stać SKM :)
Stać, w końcu i tak za wszystko płaci podatnik...

Obiegi i obsługa połączeń SKM

: 08 sty 2023, 13:51
autor: person
zxcvbnm pisze:
08 sty 2023, 13:10
Stać SKM :)
Za wszystko (ślepo) płaci ZTM...

Obiegi i obsługa połączeń SKM

: 08 sty 2023, 14:20
autor: zxcvbnm
ZTM płaci za 5 człon w C, a także 10 człon w D.
Prawdopodobnie przez to, że nie wszystkie połączenia które są w planie na 2x45WEa przez różne powody nie mogły być realizowane przez 2x45WEa tylko 35WE to w ramach wyrównania zleconej pracy jako brakujących członów w C jest to zestawienie zwiększane...
Dostępne jest 11 składów na 12 z certyfikatem, ale wcześniej było to nawet 9. Plan zakładal że w dp wszystkie S1 i S10 będą długie, ale nie mogło to być zrealizowane przez brak wystarczającej ilości składów i oddelegowanie jednej pary na S3, więc wyjeżdżał 35WE.
713-715 nie mają jeszcze papierów. Ale to kwestia tygodni/dni.

Obiegi i obsługa połączeń SKM

: 27 sty 2023, 12:45
autor: fik
Ostatnie radzymińskie S3 tam nocuje? Jeśli tak, to co robi ze sobą w piątki, zjeżdża esem na Czyste?

Obiegi i obsługa połączeń SKM

: 27 sty 2023, 13:32
autor: Premo
Tak

Obiegi i obsługa połączeń SKM

: 27 sty 2023, 16:36
autor: fik
I odwrotnie wyjazd w poniedziałek w nocy na pierwszy kurs po 4 jak rozumiem?

Obiegi i obsługa połączeń SKM

: 26 lip 2023, 13:51
autor: Glonojad
W zasadzie jak S40 zawracana Rakowcu? W zwrot w peronach nie wierzę raczej, więc co - zjeżdża na Główną Towarową?

Obiegi i obsługa połączeń SKM

: 26 lip 2023, 13:54
autor: Łukasz
Glonojad pisze:W zasadzie jak S40 zawracana Rakowcu? W zwrot w peronach nie wierzę raczej, więc co - zjeżdża na Główną Towarową?
A nie wystarczy na Jerozolimskie zjechać na łącznicę?

Choć patrząc na to, że ma jakieś pół godziny na powrót, to raczej jedzie na WGT :(

Obiegi i obsługa połączeń SKM

: 26 lip 2023, 17:38
autor: Szymon
Łukasz pisze:
26 lip 2023, 13:54
Glonojad pisze:W zasadzie jak S40 zawracana Rakowcu? W zwrot w peronach nie wierzę raczej, więc co - zjeżdża na Główną Towarową?
A nie wystarczy na Jerozolimskie zjechać na łącznicę?

Choć patrząc na to, że ma jakieś pół godziny na powrót, to raczej jedzie na WGT :(
Tak, do WGT dojeżdża i tam się obraca.

Obiegi i obsługa połączeń SKM

: 27 lip 2023, 0:05
autor: kajo
Swoją drogą tu znów widać krótkowzroczność PKP. Gdyby dałoby się wysadzać ludzi na Jerozolimskich to znacząco ułatwiłoby przesiadki a i samo pociąg by tak długo nie blokował szlaku.

Obiegi i obsługa połączeń SKM

: 27 lip 2023, 6:37
autor: Łukasz
kajo pisze:Swoją drogą tu znów widać krótkowzroczność PKP. Gdyby dałoby się wysadzać ludzi na Jerozolimskich to znacząco ułatwiłoby przesiadki a i samo pociąg by tak długo nie blokował szlaku.
Jak blokował?

Z jednej strony powinno dobudować się peron przy łącznicy, a z drugiej sytuacja, kiedy trzeba będzie kończyć na Jerozolimskich z którejkolwiek strony, pewnie już nigdy nie wystąpi.

Obiegi i obsługa połączeń SKM

: 27 lip 2023, 13:56
autor: kveld
Łukasz pisze:
27 lip 2023, 6:37
kajo pisze:Swoją drogą tu znów widać krótkowzroczność PKP. Gdyby dałoby się wysadzać ludzi na Jerozolimskich to znacząco ułatwiłoby przesiadki a i samo pociąg by tak długo nie blokował szlaku.
Jak blokował?

Z jednej strony powinno dobudować się peron przy łącznicy, a z drugiej sytuacja, kiedy trzeba będzie kończyć na Jerozolimskich z którejkolwiek strony, pewnie już nigdy nie wystąpi.
Z blokowaniem, to rozumiem, że chodzi o to, że na Rakowcu kierpoć musi sprawdzić czy wszyscy wysiedli, więc to znacząco wydłuża postój. Faktycznie lepiej byłoby to robić na łącznicy. W sumie to tam dałoby się dość prosto zrobić nawet peron tymczasowy z wejściem z chodnika przy którym jest przystanek 228 w stronę Ursusa...