Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
-
ashir
- Posty: 19643
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 11 cze 2025, 21:30
A czemu kontener zabrano?
-
Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36113
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Post
autor: Bastian » 11 cze 2025, 21:43
ashir pisze: ↑11 cze 2025, 17:47
Co roku ta sama. Chodzi o krótkie przejażdżki tramwajem zabytkowym po Pradze.
To rozumiem, ale jakoś intuicyjnie bym się spodziewał dojazdu taką linią na Stalową z pobliskiego węzła i stacji metra.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
Krzysztof_J
- Posty: 619
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
-
Kontakt:
Post
autor: Krzysztof_J » 11 cze 2025, 21:50
KM pisze: ↑11 cze 2025, 21:06
Kontenera na Ratuszowej już nie ma od dobrych kilku dni. Początkowo było założone że kontener zostanie, więc nie przewidywano też wtedy podjazdów na Kawęczyńską.
To tego nie wiedziałem. Ale w sumie lepiej, bo dzięki temu będzie jakieś urozmaicenie, chociaż nie rozumiem dlaczego wszystkie kursy nie mogłyby być na Kawęczyńską, czy na jakąś inną pętlę, bo trasa na Ratuszową to jest w zasadzie znikąd donikąd, nie dochodzi do żadnego większego punktu przesiadkowego, nie wspominając np. o metrze.
-
reserved
- Posty: 13855
- Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: reserved » 11 cze 2025, 21:53
pawcio pisze: ↑11 cze 2025, 19:35
Nie wiem, co jest takiego sarkastycznego w tym, że w XXI wieku chce się pracownikom zapewnić dostęp do toalety w standardzie lepszym niż toitoi.
Nic, gdyby nie to że nikt się nie przejmuje tym ile obecnie linii autobusowych na Ochocie nie ma dostępu do normalnej toalety. Tak, wiem, TW to nie MZA. Ale mimo wszystko.
-
ashir
- Posty: 19643
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 11 cze 2025, 21:57
Bastian pisze: ↑11 cze 2025, 21:43
ashir pisze: ↑11 cze 2025, 17:47
Co roku ta sama. Chodzi o krótkie przejażdżki tramwajem zabytkowym po Pradze.
To rozumiem, ale jakoś intuicyjnie bym się spodziewał dojazdu taką linią na Stalową z pobliskiego węzła i stacji metra.
Tylko wtedy to oznacza, że tramwaj musi jechać co najmniej na Dw. Wschodni, czyli najlepiej od razu na Kawęczyńską, czyli kursy już nie co 30, a co 60 minut.
-
Łukasz
- Posty: 11623
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 11 cze 2025, 22:06
ashir pisze:Bastian pisze: ↑11 cze 2025, 21:43
To rozumiem, ale jakoś intuicyjnie bym się spodziewał dojazdu taką linią na Stalową z pobliskiego węzła i stacji metra.
Tylko wtedy to oznacza, że tramwaj musi jechać co najmniej na Dw. Wschodni, czyli najlepiej od razu na Kawęczyńską, czyli kursy już nie co 30, a co 60 minut.
Teraz jest co 30-60 więc i tak burdel. A najlepsza wycieczka jest dopiero o 18:11 na Mokotów, przez Most Gdański i Puławską.
ŁK
-
Krzysztof_J
- Posty: 619
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
-
Kontakt:
Post
autor: Krzysztof_J » 11 cze 2025, 22:12
ashir pisze: ↑11 cze 2025, 21:57
Tylko wtedy to oznacza, że tramwaj musi jechać co najmniej na Dw. Wschodni, czyli najlepiej od razu na Kawęczyńską, czyli kursy już nie co 30, a co 60 minut.
A kto powiedział, że może być tylko jedna brygada? Niemniej, linie specjalne mają to do siebie, że ich częstotliwość z reguły jest dość niska i bardziej są atrakcją samą w sobie (co nie oznacza, że nie mogą równocześnie docierać w jakieś sensowne miejsca).
-
primoż
- Posty: 4157
- Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
- Lokalizacja: tenmiasto w tenkraju
Post
autor: primoż » 11 cze 2025, 22:19
Bastian pisze:ashir pisze: ↑11 cze 2025, 17:47
Co roku ta sama. Chodzi o krótkie przejażdżki tramwajem zabytkowym po Pradze.
To rozumiem, ale jakoś intuicyjnie bym się spodziewał dojazdu taką linią na Stalową z pobliskiego węzła i stacji metra.
13 będzie w weekend.
Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
-
pawcio
- Posty: 24723
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 12 cze 2025, 5:29
ashir pisze: ↑11 cze 2025, 21:30
A czemu kontener zabrano?
Bo na ZOO już nic nie krańcuje. Wynajem takiego kontenera z jego obsługą sanitarną to nie są tanie rzeczy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
BrdzJkb
- Posty: 390
- Rejestracja: 26 kwie 2022, 18:34
Post
autor: BrdzJkb » 12 cze 2025, 7:17
reserved pisze: ↑11 cze 2025, 21:53
pawcio pisze: ↑11 cze 2025, 19:35
Nie wiem, co jest takiego sarkastycznego w tym, że w XXI wieku chce się pracownikom zapewnić dostęp do toalety w standardzie lepszym niż toitoi.
Nic, gdyby nie to że nikt się nie przejmuje tym ile obecnie linii autobusowych na Ochocie nie ma dostępu do normalnej toalety. Tak, wiem, TW to nie MZA. Ale mimo wszystko.
To jeszcze zależy od tego w której firmie autobusowej się pracuje

-
KM
- Posty: 240
- Rejestracja: 05 lis 2018, 19:33
Post
autor: KM » 12 cze 2025, 7:22
Krzysztof_J pisze: ↑11 cze 2025, 21:50
(...) chociaż nie rozumiem dlaczego wszystkie kursy nie mogłyby być na Kawęczyńską, czy na jakąś inną pętlę, bo trasa na Ratuszową to jest w zasadzie znikąd donikąd, nie dochodzi do żądnego większego punktu przesiadkowego, nie wspominając np. o metrze.
Zdaje się, że kilka lat temu organizator Święta Ulicy Stalowej wyraził potrzebę kursowania linii spacerowej – samego przejazdu jako atrakcji, a nie dowozu na wydarzenie. Kawęczyńska wyszła tylko z tego właśnie powodu, że przez szeroką nieudolność wielu jednostek układ komunikacyjny trzeba dostosowywać do dostępu do ekspedycji, a nie odwrotnie:)
-
reserved
- Posty: 13855
- Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: reserved » 12 cze 2025, 9:27
BrdzJkb pisze: ↑12 cze 2025, 7:17
reserved pisze: ↑11 cze 2025, 21:53
Nic, gdyby nie to że nikt się nie przejmuje tym ile obecnie linii autobusowych na Ochocie nie ma dostępu do normalnej toalety. Tak, wiem, TW to nie MZA. Ale mimo wszystko.
To jeszcze zależy od tego w której firmie autobusowej się pracuje
A to u prywatnych przewoźników jest lepiej?
-
sprinter
- (ziuuu.ex.1205)
- Posty: 1451
- Rejestracja: 10 sie 2012, 20:49
- Lokalizacja: Żoliborz
Post
autor: sprinter » 12 cze 2025, 10:09
reserved pisze: ↑12 cze 2025, 9:27
BrdzJkb pisze: ↑12 cze 2025, 7:17
To jeszcze zależy od tego w której firmie autobusowej się pracuje
A to u prywatnych przewoźników jest lepiej?
Za socjal dla pracowników odpowiedzialny jest pracodawca. Jeśli prywatnym operatorom bardziej zależy na zapewnieniu lepszego socjalu dla swoich pracowników to tak, może być lepiej.
-
mb112
- Posty: 1386
- Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47
Post
autor: mb112 » 12 cze 2025, 10:21
sprinter pisze: ↑12 cze 2025, 10:09
Za socjal dla pracowników odpowiedzialny jest pracodawca. Jeśli prywatnym operatorom bardziej zależy na zapewnieniu lepszego socjalu dla swoich pracowników to tak, może być lepiej.
Teoretycznie tak, ale w praktyce się zdarzyło że gdzieś przewoźnik prywatny doprowadził do organizacji pomieszczenia socjalnego ?
-
reserved
- Posty: 13855
- Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: reserved » 12 cze 2025, 10:24
sprinter pisze: ↑12 cze 2025, 10:09
reserved pisze: ↑12 cze 2025, 9:27
A to u prywatnych przewoźników jest lepiej?
Za socjal dla pracowników odpowiedzialny jest pracodawca. Jeśli prywatnym operatorom bardziej zależy na zapewnieniu lepszego socjalu dla swoich pracowników to tak, może być lepiej.
Tyle to ja wiem. Natomiast nie znam ani jednego przykładu zapewnienia porządnego socjalu przez prywatnego przewoźnika w Warszawie. Stąd pytanie o konkrety: gdzie i co powstało. Ciekawy jestem.