Buspasy

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 30 cze 2018, 9:32

Yyy, a dławienie ruchu do Śródmieścia?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Łukasz
Posty: 10623
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 30 cze 2018, 19:38

KwZ pisze:Yyy, a dławienie ruchu do Śródmieścia?
Raczej przed kompletnie niedrożnym węzłem przy Targowej.

Ale to i tak nie tak powinno wyglądać, może się przytkać pół dzielnicy. Nie sądzę, żeby nagle aż tak dużo ludzi przesiadło się do komunikacji przed uruchomieniem metra, choć prawdopodobne jest, że spora część potoku to Targówki.
ŁK

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 02 lip 2018, 15:23

Łukasz pisze:
30 cze 2018, 19:38
KwZ pisze:Yyy, a dławienie ruchu do Śródmieścia?
Raczej przed kompletnie niedrożnym węzłem przy Targowej.

Ale to i tak nie tak powinno wyglądać, może się przytkać pół dzielnicy. Nie sądzę, żeby nagle aż tak dużo ludzi przesiadło się do komunikacji przed uruchomieniem metra, choć prawdopodobne jest, że spora część potoku to Targówki.
To albo wszyscy będą stać przed światłami na Targowej, albo będą stać osobówki, a autobusy jechać po buspasie.
Jeżeli ten węzeł rzeczywiście jest kompletnie niedrożny, to po co autobusy mają gnieść się w korku?

Oczywiście pisząc o dławieniu ruchu mam namyśli, żeby przytrzymać osobówki na tej Kijowskiej, żeby potem nie blokowały Śródmieścia, także sobie nawzajem.

Docelowo to i tak Trasa Świętokrzyska będzie przecinać Targową niezależnie od Kijowskiej.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25359
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 02 lip 2018, 16:25

Nie będzie. Do miasta będzie zygzak Kijowska-Targowa-Sokola. Z powrotem będzie przebicie prosto.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 02 lip 2018, 16:48

Tak? Bo o ile dobrze pamiętam miało być tak, że ulica Mackiewicza zostaje powiększona do parametrów Sokolej i połączona z Kijowską, a sama Kijowska na odcinku od Targowej do Mackiewicza ma zostać przemieniona w drogę lokalną (jednokierunkowa z wylotem tylko w prawo w Targową/ślepa/dwukierunkowa z wlotem/wylotem na zasadzie prawoskrętów na Targowej) przy jednoczesnym zachowaniu torowiska tramwajowego.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6932
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 02 lip 2018, 17:44

Najbardziej aktualne projekty wykonawcze są takie jak pisze pawcio.

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 02 lip 2018, 22:22

To może nawet lepiej. A Kijowska w tym wariancie jedno- czy dwukierunkowa?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25359
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 02 lip 2018, 22:26

Jedno. Dwie jezdnie Kijowskiej lub TŚ nie dają miejsca na przystanek tramwajowy miedzy nimi
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 02 lip 2018, 22:43

pawcio pisze:
02 lip 2018, 16:25
Nie będzie. Do miasta będzie zygzak Kijowska-Targowa-Sokola. Z powrotem będzie przebicie prosto.
To ja odpadam :shock: :shock:
W takim razie buspas powinien koniecznie być, ale najlepiej jako nowy pas, kosztem miejsc parkingowych.

Ten budynek Targowa 18 ma być wyburzony? Jeśli tak, to dalej nie mieści się jezdnia 2x2 lub chociaż 1x4? Tam szerokość pasa drogowego powinna być lekko 35 m. 4x 3,5 + 5 m pasa dzielącego + 2x 2,5 m na chodniki to razem dopiero 24 m.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1852
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 03 lip 2018, 9:15


Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 03 lip 2018, 9:21

Tak, to już było wrzucane jakiś czas temu i nadal budzi moje przerażenie. Zwracam uwagę na brak lewoskrętu z Targowej w kierunku dworca.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25359
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 lip 2018, 9:55

O! Faktycznie. Ciekawe, czy będzie choćby jakieś dopuszczenie dla autobusów?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1852
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 03 lip 2018, 10:13

Tak, sam wrzucałem. Mnie przeraża jeszcze parę rzeczy (część co prawda można wyprostować na poziomie SOR...) - np po co na najciaśniejszym odcinku Targowa - Brzeska są de facto cztery ścieżki rowerowe (dwie ścieżki rowerowe i łączniki włączające w system ścieżek rowerowych lokalne jezdnie Mackiewicza i Kijowskiej). Nie widzę żadnej lokalizacji wyznaczonej na przystanek dla autobusów wyjeżdżających z Kijowskiej (generalnie, z tego projektu należy rozumieć, że założenie jest takie, że autobusy w relacji Targowa od Wileńskiego - Kijowska zostaną wyeliminowane - brak skrętu w jedną stronę, brak przystanku w drugą, ale brak też przystanku dla autobusów jadących z Kijowskiej w stronę Metra Stadion - za to w drugą stronę są dwa - przed i za skrzyżowaniem) itd....

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 03 lip 2018, 10:39

dalej nie mieści się jezdnia 2x2 lub chociaż 1x4? Tam szerokość pasa drogowego powinna być lekko 35 m. 4x 3,5 + 5 m pasa dzielącego + 2x 2,5 m na chodniki to razem dopiero 24 m.
Tam jest jezdnia lokalna dla ruchu do kilku miejsc parkingowych pod kamienicą. Miejsce jest, czemu nie ma przebicia to nie rozumiem.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25359
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 lip 2018, 11:01

Między tą hipotetyczną jezdnią, a zwrotnicą przy Kijowskiej nie ma miejsca na przystanek w stronę Grochowa. Zabraknie kilku metrów.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ