Buspasy
Moderator: Wiliam
Raczej przed kompletnie niedrożnym węzłem przy Targowej.KwZ pisze:Yyy, a dławienie ruchu do Śródmieścia?
Ale to i tak nie tak powinno wyglądać, może się przytkać pół dzielnicy. Nie sądzę, żeby nagle aż tak dużo ludzi przesiadło się do komunikacji przed uruchomieniem metra, choć prawdopodobne jest, że spora część potoku to Targówki.
ŁK
To albo wszyscy będą stać przed światłami na Targowej, albo będą stać osobówki, a autobusy jechać po buspasie.Łukasz pisze: ↑30 cze 2018, 19:38Raczej przed kompletnie niedrożnym węzłem przy Targowej.KwZ pisze:Yyy, a dławienie ruchu do Śródmieścia?
Ale to i tak nie tak powinno wyglądać, może się przytkać pół dzielnicy. Nie sądzę, żeby nagle aż tak dużo ludzi przesiadło się do komunikacji przed uruchomieniem metra, choć prawdopodobne jest, że spora część potoku to Targówki.
Jeżeli ten węzeł rzeczywiście jest kompletnie niedrożny, to po co autobusy mają gnieść się w korku?
Oczywiście pisząc o dławieniu ruchu mam namyśli, żeby przytrzymać osobówki na tej Kijowskiej, żeby potem nie blokowały Śródmieścia, także sobie nawzajem.
Docelowo to i tak Trasa Świętokrzyska będzie przecinać Targową niezależnie od Kijowskiej.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Nie będzie. Do miasta będzie zygzak Kijowska-Targowa-Sokola. Z powrotem będzie przebicie prosto.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Tak? Bo o ile dobrze pamiętam miało być tak, że ulica Mackiewicza zostaje powiększona do parametrów Sokolej i połączona z Kijowską, a sama Kijowska na odcinku od Targowej do Mackiewicza ma zostać przemieniona w drogę lokalną (jednokierunkowa z wylotem tylko w prawo w Targową/ślepa/dwukierunkowa z wlotem/wylotem na zasadzie prawoskrętów na Targowej) przy jednoczesnym zachowaniu torowiska tramwajowego.
Jedno. Dwie jezdnie Kijowskiej lub TŚ nie dają miejsca na przystanek tramwajowy miedzy nimi
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
To ja odpadam
W takim razie buspas powinien koniecznie być, ale najlepiej jako nowy pas, kosztem miejsc parkingowych.
Ten budynek Targowa 18 ma być wyburzony? Jeśli tak, to dalej nie mieści się jezdnia 2x2 lub chociaż 1x4? Tam szerokość pasa drogowego powinna być lekko 35 m. 4x 3,5 + 5 m pasa dzielącego + 2x 2,5 m na chodniki to razem dopiero 24 m.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Tak, to już było wrzucane jakiś czas temu i nadal budzi moje przerażenie. Zwracam uwagę na brak lewoskrętu z Targowej w kierunku dworca.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
O! Faktycznie. Ciekawe, czy będzie choćby jakieś dopuszczenie dla autobusów?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Tak, sam wrzucałem. Mnie przeraża jeszcze parę rzeczy (część co prawda można wyprostować na poziomie SOR...) - np po co na najciaśniejszym odcinku Targowa - Brzeska są de facto cztery ścieżki rowerowe (dwie ścieżki rowerowe i łączniki włączające w system ścieżek rowerowych lokalne jezdnie Mackiewicza i Kijowskiej). Nie widzę żadnej lokalizacji wyznaczonej na przystanek dla autobusów wyjeżdżających z Kijowskiej (generalnie, z tego projektu należy rozumieć, że założenie jest takie, że autobusy w relacji Targowa od Wileńskiego - Kijowska zostaną wyeliminowane - brak skrętu w jedną stronę, brak przystanku w drugą, ale brak też przystanku dla autobusów jadących z Kijowskiej w stronę Metra Stadion - za to w drugą stronę są dwa - przed i za skrzyżowaniem) itd....
dalej nie mieści się jezdnia 2x2 lub chociaż 1x4? Tam szerokość pasa drogowego powinna być lekko 35 m. 4x 3,5 + 5 m pasa dzielącego + 2x 2,5 m na chodniki to razem dopiero 24 m.
Tam jest jezdnia lokalna dla ruchu do kilku miejsc parkingowych pod kamienicą. Miejsce jest, czemu nie ma przebicia to nie rozumiem.https://zmid.waw.pl/files/public/zadani ... ayout1.pdf
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Między tą hipotetyczną jezdnią, a zwrotnicą przy Kijowskiej nie ma miejsca na przystanek w stronę Grochowa. Zabraknie kilku metrów.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem