Strona 139 z 181

: 16 kwie 2009, 11:18
autor: MisiekK
rosier pisze:Mam na myśli, że gdyby 516 było odpowiednio zareklamowane przez ZTM, to linia miała by dużo większe wykorzystanie, a na razie, jak na jej możliwości, nie jest ona wykorzystywana w pełni. A to przecież sprytne połączenie do tramów.
Myślę, że jest dobrze wykorzystywana i bez reklamy. Zresztą każda linia wywozowa z prawie 200-tysięcznego osiedla będzie miała wzięcie.

: 16 kwie 2009, 18:39
autor: Kleszczu
MisiekK pisze:z prawie 200-tysięcznego osiedla
=;
Co prawda jestem humanistą ale skoro cała Białołęka liczy niespełna 80000 mieszkańców to raczej niemożliwe aby kompleks Nowodwory - Tarchomin liczył aż 200000 :-#

: 16 kwie 2009, 18:49
autor: prosper5250
Wiesz, na Białołęce mieszka sporo przyjezdnych niezameldowanych (w szczególności Tarchomin - Nowodwory)... Mieszkają po kilka osób w pokoju... Może nie 200 tys. ale znacznie ponad 100 z pewnością.

: 16 kwie 2009, 18:53
autor: Kleszczu
Zdaje sobie z tego sprawę. Jednak liczba podana przez Miśka jest zwyczajnie szalenie zawyżona (-(

: 16 kwie 2009, 18:55
autor: prosper5250
Może Tarantula01 dysponuje rzeczywistą liczbą?

: 16 kwie 2009, 19:01
autor: tarantula01
Bastian pisze:Myślałem, że jesteś przedstawicielem Nowodworów, a nie samego siebie...
Jestem, ale jak nikt z Nowodworów nie drze szat o 510 (nawet żona, która 510 ma bezpośrednio do pracy), tylko np. o E-8 lub 503 , to jak mam coś pisać w obronie 510, którym nie jeżdżę.

: 16 kwie 2009, 20:31
autor: Bastian
No cóż, to dziękuję za wsparcie :]

: 17 kwie 2009, 9:14
autor: MisiekK
R-11 Kleszczowa pisze:Zdaje sobie z tego sprawę. Jednak liczba podana przez Miśka jest zwyczajnie szalenie zawyżona (-(
Myślę, że nie. Szacunki oficjalne jak napisał prosper to tylko ci, którzy są zameldowani. Robiono rok temu ankiete wsród mieszkańców nowych bloków - tych, któe powstały po 2000 roku. Prawie 75% z nich deklarowało, że nie zameldowało się na Białołęce.

: 18 kwie 2009, 0:14
autor: prosper5250
Dziś przedostatni kurs 516 i od Konwaliowej Libero pękało w szwach! Jeszcze w M083C tyle ludu nie widziałem :sweet:
A, no i połowa pasażerów wysiadła przy Ratuszu, kierując się w stronę tych nieistniejących bloków... :P
A w kwestii 510 - zapraszam do adekwatnego tematu...

: 20 kwie 2009, 7:20
autor: MisiekK
prosper5250 pisze:Dziś przedostatni kurs 516 i od Konwaliowej Libero pękało w szwach! Jeszcze w M083C tyle ludu nie widziałem :sweet:
A, no i połowa pasażerów wysiadła przy Ratuszu, kierując się w stronę tych nieistniejących bloków... :P
Czyli potwierdzasz moje zdanie - 516 sprawdza sie świetnie i zapewnia własciwą obsługę dla tej części Białołęki.

: 20 kwie 2009, 9:22
autor: Kra
MisiekK pisze: Myślę, że nie. Szacunki oficjalne jak napisał prosper to tylko ci, którzy są zameldowani. Robiono rok temu ankiete wsród mieszkańców nowych bloków - tych, któe powstały po 2000 roku. Prawie 75% z nich deklarowało, że nie zameldowało się na Białołęce.
Niech się zameldują, albo przynajmniej płacą podatki w Warszawie, wtedy miasto rozważy poprawę komunikacji :D

: 20 kwie 2009, 10:20
autor: MisiekK
Kra pisze:Niech się zameldują, albo przynajmniej płacą podatki w Warszawie, wtedy miasto rozważy poprawę komunikacji :D
A jaka jest do tego zachęta? Skoro nie ma żadnej, to ludzie nie będą stać w kolejce w urzędzie.

: 20 kwie 2009, 10:22
autor: Glonojad
I dlatego decyzje komunikacyjne są, jakie są.

Bo może gdyby były realne liczby, to "opłaciłby się" tramwaj w wykopie, a tramwaj na Modlińskiej nie byłby "opcją w przyszłości". Ba, kto wie, może nawet udałoby się mnie przekonać do metra :p (tyle, że nawet jeśli, to nie od Młocin lecz od Wilsona).

: 20 kwie 2009, 17:42
autor: MeWa
Glonojad pisze:Bo może gdyby były realne liczby
jak znikną (wreszcie) meldunki, to jakoś bez nich w szacunkach trzeba będzie sobie poradzić...

: 20 kwie 2009, 18:26
autor: Kra
MisiekK pisze: A jaka jest do tego zachęta? Skoro nie ma żadnej, to ludzie nie będą stać w kolejce w urzędzie.
Będąc lekko złośliwy - powiedziałbym, że jest możliwa zachęta negatywna, tyle komunikacji ile płacących podatki, hm, obawiam się, że wtedy trzebaby "nieco" zmienić geografię transportu :-$ ale na to nikt z rządzących (wczoraj, dziś) nie pójdzie bo straciłby wyborców.
A tak poza tym to oczywiście się z Tobą zgadzam są zachęty negatywne do meldowania, np. wyższe opłaty ubezpieczeniowe od aut :!: