Natomiast takie różne podejście do socjalu zależnie od operatora nie pomaga w robieniu czegokolwiek nowego. Co z tego, że wyngeocjujesz np. że Wspólnotą Mieszkaniową na Bokserskiej pomieszczenie, zainwestujesz w jakiś system dostepu skoro za dwa miesiące stracisz linie z Bokserskiej, a drugi operator nie będzie zainteresowany przejęciem?
Okolicznościowe linie specjalne
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
A to musiało coś specjalnego powstać, żeby zapewnić socjal na krańcu Banacha? 
Natomiast takie różne podejście do socjalu zależnie od operatora nie pomaga w robieniu czegokolwiek nowego. Co z tego, że wyngeocjujesz np. że Wspólnotą Mieszkaniową na Bokserskiej pomieszczenie, zainwestujesz w jakiś system dostepu skoro za dwa miesiące stracisz linie z Bokserskiej, a drugi operator nie będzie zainteresowany przejęciem?
Natomiast takie różne podejście do socjalu zależnie od operatora nie pomaga w robieniu czegokolwiek nowego. Co z tego, że wyngeocjujesz np. że Wspólnotą Mieszkaniową na Bokserskiej pomieszczenie, zainwestujesz w jakiś system dostepu skoro za dwa miesiące stracisz linie z Bokserskiej, a drugi operator nie będzie zainteresowany przejęciem?
W sensie ta buda w krzakach na Banacha to jest socjal tramwajowy i teraz ma Relobus na 186 dostęp do niego ? Czy w szpitalu coś ?
A ogólnie to ZTM powinien ogarniać, właśnie dlatego że przewoźnik może się zmienić, no ale jak na razie to żadnych nowych właśnie nie ogarnia.
A ogólnie to ZTM powinien ogarniać, właśnie dlatego że przewoźnik może się zmienić, no ale jak na razie to żadnych nowych właśnie nie ogarnia.
Jak byłem w poradni na Banacha i chciałem skorzystać z kibla na dole, to pisuar był założony workiem, kabina zamknięta z informacją o awarii, a umywalka zatkana. Więc w sumie toi-toika byłaby lepsza.mb112 pisze: ↑12 cze 2025, 11:02W sensie ta buda w krzakach na Banacha to jest socjal tramwajowy i teraz ma Relobus na 186 dostęp do niego ? Czy w szpitalu coś ?
A ogólnie to ZTM powinien ogarniać, właśnie dlatego że przewoźnik może się zmienić, no ale jak na razie to żadnych nowych właśnie nie ogarnia.
Sęk w tym, że przepisy socjalne są wydane na podstawie kodeksu pracy, czyli obejmują tylko kierowców-pracowników. I jednocześnie mogą zobowiązywać do czegokolwiek tylko pracodawców. A przypominam, że ZTM dla kierowców/motorniczych jest formalnie nikim. Chyba że ktoś grzebnie w ustawie o transporcie publicznym i tędy zobowiąże Organizatora do czegokolwiek.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
Autobus Czerwon
- Posty: 4469
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
I jeszcze raz wszyscy razem: jak to WSPANIALE że rozdzielono operatora autobusowego od tramwajowego i wpuszczono do tego operatorów prywatnych, którzy może i są drożsi niż komunalny, za to trzeba ich bardziej pilnować oraz często oferują niższy standard oferowanych usług
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
ZTM nie jest też organem zarządzającym ruchem na drogach, ale jednak w jego interesie jest optymalizacja organizacji ruchu (już o TW będącym szczebel dalej zajmującym się sygnalizacją nie wspominam).pawcio pisze: ↑12 cze 2025, 11:37Sęk w tym, że przepisy socjalne są wydane na podstawie kodeksu pracy, czyli obejmują tylko kierowców-pracowników. I jednocześnie mogą zobowiązywać do czegokolwiek tylko pracodawców. A przypominam, że ZTM dla kierowców/motorniczych jest formalnie nikim. Chyba że ktoś grzebnie w ustawie o transporcie publicznym i tędy zobowiąże Organizatora do czegokolwiek.
Jest to szczególnie zabawne w kontekście kilku powyższych postów.
Jakby było dobrze gdyby ktoś wpadł na pomysł, żeby punkty socjalne ujednolicić i by zajął się ZTM tym tak sam z siebie. Po prostu, planując trasy uwzględniał przy tym też potrzeby socjalne kierowców, którzy na tych trasach będą jeździć. A tak mamy co mamy. Mamy jakiś gówno-kraniec z dwoma toi-toiami: jeden dla MZA, drugi dla Mobilisu. 
- R-9 Chełmska
- Posty: 6064
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
Nie będę defekował tam, gdzie robił to prywaciarz 
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Gorzej. Nie wpuszczę innej firmy do swojego toitoia, za którego płacę, bo jeśli to zrobię bezpłatnie, to organy skarbowe zaklasyfikują to jako darowiznę i przywalą vat 23%.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
gfedorynski
- Posty: 875
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
I dlatego każdą kupę trzeba refakturować!
Trzeba podpisać umowę na podnajem albo robić barter, że jedni płacą tu, drudzy tam i sobie wzajemnie udostępniają.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
Stary Pingwin
- Posty: 5989
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
KUPY?
miłośnik 13N
Są przecież ekspedycje ogarniane przez ZTM.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.