Podejrzewam właśnie ten pociag. Bo jak ewentualnie w relacji powrotnej, to bardzo nie przeszkadza... Ale 14:50 do Siedlec jako 1xER75, to ja już przezyłem do siebie jadąc i więcej nie mam zamiaru.zofey pisze:chyba że 14:30 znaczyła 14:50 w Warszawie. ja taką dokładnie godzinę odczytałem jak wjazd na stację Siedlce.
O Kolejach Mazowieckich - KM
Moderator: JacekM
No to co innego, on wyjezdża przed 13 z Wwy i być moze planowo jest 1xER75 nawet (z tego rozłączanego obiegu porannego może być, choć pewności nie mam, bo chyba powinen być to wcześniejszy pociąg, ale po tych ostatnich zmianach nie analizowałem rozkładu i nie układałem sobie obiegów..).chodziło mi o pociąg 8035, który o 14:27 wjeżdża do Siedlec z Warszawy
To się nazywa reagowanie na potrzeby (i krytykę) pasażerówDodatkowe pociągi od 23 marca 2009 r
Szanowni Podróżni
Informujemy, że od dnia 23.03.2009 zostaną uruchomione 2 dodatkowe pociągi do i ze stacji Warszawa Rembertów, oraz 1 kursujący na średnicy z Warszawy Zachodniej do Warszawy Wschodniej:
- pociąg 9262 kursujący dotychczas z Żyrardowa (5:45) do Warszawy Wschodniej (6:37), w wydłużonej relacji do stacji Warszawa Rembertów (6:57),
- pociąg 9880 pojedzie z Warszawy Rembertów (7:10) do Warszawa Zachodniej (7:34),
- pociąg 19935 w relacji Warszawa Zachodnia (14:35) – Warszawa Wschodnia (14:49).
Szczegółowy rozkład jazdy znajduje się na naszej stronie internetowej w zakładce „Rozkład Jazdy pociągów ”
http://www.mazowieckie.com.pl/site.php5 ... 4/804.html
Mógłby być kilka minut wcześniej, bo napływ pasażerski zaraz po 7 jest bardzo duży, ale i tak trzeba się cieszyć, że są ludzie dobrej woli, którym zależy na poprawianiu.person pisze:To się nazywa reagowanie na potrzeby (i krytykę) pasażerówDodatkowe pociągi od 23 marca 2009 r
Szanowni Podróżni
Informujemy, że od dnia 23.03.2009 zostaną uruchomione 2 dodatkowe pociągi do i ze stacji Warszawa Rembertów, (...)http://www.mazowieckie.com.pl/site.php5 ... 4/804.html
Jednak Koleje Mazowieckie nadal kpią z punktualności.
Dziś - z Rembertowa do Centrum: 7:42 7.46; 7.51->7.55; 7.59->8.04; z Rembertowa do Mińska: 7.50->7.57; z Rembertowa do Tłuszcza: 7.55->8.07. Niby nie kolosalne spóźnienia, ale niech komuś potem ucieknie jakiś autobus, kursujący co 15-20 minut, i spóźnienie do szkoły/pracy murowane.
I tak ma Wschodnim stały po 10- 20 minut, a potem wio przez CentralnyAndrzej pisze: Jednak Koleje Mazowieckie nadal kpią z punktualności.
Dziś - z Rembertowa do Centrum: 7:42 7.46; 7.51->7.55; 7.59->8.04; z Rembertowa do Mińska: 7.50->7.57; z Rembertowa do Tłuszcza: 7.55->8.07. Niby nie kolosalne spóźnienia, ale niech komuś potem ucieknie jakiś autobus, kursujący co 15-20 minut, i spóźnienie do szkoły/pracy murowane.
A poza tym - jak w/g Ciebie KM kpią z punktualności? Celowo opóźniają pociągi?
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
- mechanik chce się wysikać
- podczas zmiany kierownika/mechanika zmiennik się spóźnia
- EN57 ma problem z elektryką
- Flirt ma problem z elektroniką
- ...
Jest pewna grupa powodów KM'owych, ale zdecydowanie więcej leży po stronie PKP:
- czerwony semafor chociaż nic nie jedzie (codzienny widok)
- puszczanie opóźnionego pospiesznego (już nie tak często jak kiedyś)
- awaria sygnalizacji
- awaria zwrotnicy
[ Dodano: Czw 19 Mar, 2009 21:25 ]
a i jeszcze chęć użycia windy. to murowanie 5 minut w plecy. a przewoźnik nie musi za to odpowiadać przecież.
- podczas zmiany kierownika/mechanika zmiennik się spóźnia
- EN57 ma problem z elektryką
- Flirt ma problem z elektroniką
- ...
Jest pewna grupa powodów KM'owych, ale zdecydowanie więcej leży po stronie PKP:
- czerwony semafor chociaż nic nie jedzie (codzienny widok)
- puszczanie opóźnionego pospiesznego (już nie tak często jak kiedyś)
- awaria sygnalizacji
- awaria zwrotnicy
[ Dodano: Czw 19 Mar, 2009 21:25 ]
a i jeszcze chęć użycia windy. to murowanie 5 minut w plecy. a przewoźnik nie musi za to odpowiadać przecież.
Warto podkreślić "dziś" bo wiesz dobrze co się działo.Andrzej pisze:Dziś - z Rembertowa do Centrum:
Poza tym co ma na przykład opóźnienie pociągu z KM, kiedy ten musi stać gdzieś na wjeździe, bo coś innego przed nim stoi? Albo na przykład SKMka musiała się przewlec przez rozjazdy w Miłosnej (aktualnie ograniczenie na bok do 20km/h, co wydłuża przejazd SKMek...)?
Równie dobrze można zwalać na RZD, które też jeżdżą i notorycznie się u nas spóźniają. Albo DB.
OK, tylko potem precyzyjnie określaj cel, bo każde opóźnienie da się wyjaśnić. Mało co w takim przypadku będzie leżało po stronie przewoźnika...A od szukania przyczyn i rozwiązywania ich, są kolejarze, urzędnicy czy kto tam inny.
Bo co znajdziesz w odpisie pociągu Wschodnia - Grodzisk... ,który na czas nie obrócił się w Grodzisku na Mińsk, bo na Ochocie kogoś zbierali? No przecież, że pochodna wypadku, a nie wina KM czy SKM czy PLK.
Z Łukowianką jest inny problem, omawiany przeze mnie na tym forum.założę się że te pociągi ze Wschodniej/Wesołej wyjeżdżały o czasie. ile razy jadę wieczorną Łukowianką tyle razy stoi 5 minut przed peronem w Rembertowie i w Mińska ma dokładnie tyle opóźnienia.
1 wniosek jest taki: praca dyspozytorów w Rembertowie.
W skrócie - wysiądź kiedyś z SKMki jadącej przed Łukowianką w Rembertowie i popatrz jak to działa... SKMka opóźnia Tłuszcz, Tłuszcz dokłada 30 sekund na rozkaz + opóźnia Łukowiankę (za mały odstęp miedzy pociągami, tam dyżurni nie śpią, wjazd podawany jest tuż po wyjeździe poprzednika za wyjazdowy...).
W sumie razem z dodatkową jazdą na bok i rozruchem Łukowianka ląduje +3 - +5 minut, do Wrzosowa potrafi zredukować 3 minuty (z mojego doświadczenia).
Nie, to Tłuszcz uruchamia...mińsk - ochota raczej, te potrójniaki to tylko ochota).zofey pisze:Czy pociąg z Tłuszcza nie powstał kosztem pociągów z Otwocka i z Mińska? (skrócenie z 3 do 2 jednostek więc 2 jednostki z Tłuszcza)
Za takie reformy to serdecznie dziękujemy...
Teraz nastał kiepski okres w taborze, bo mimo pożyczek, część jednostek właśnie na naprawy wyjedzie (zgodnie z harmonogramami), do tego parę ostatnich defektów no i efekt jest widoczny gołym okiem.
Brawo za pociąg z Rembertowa od 23 marca, może mniej będzie sytuacji jak z dziś - zdefektowała chyba SKMka (2x14WE zostało w Miłosnej) w związku z czym pociąg miński (po tej głupiej przerwie) od Wesołej był w zasadzie niezabieralny, choć już wcześniej mało kto wchodził jak w Miłosnej wszyscy się z SKMki przesiedli....
Tak przynajmniej Rembertów będzie miał czym jechać w tej przerwie.