: 24 maja 2013, 21:55
No, fajne tylko raczej miałem na myśli czy ZTM oferował takie coś gminie, bądź Ty lub kto inny ZTMowi.
Zawsze może jechać odwrotnie z np. Żerania do Rembelszczyzny, al. Legionowa i dalej nie wiem, gdzie zakrańcować w Nadmie? albo podciągnąć aż do Radzymina?zeus pisze:Raczej, nie bo dla mieszkańców Nieporętu raczej mało atrakcyjne połączenie
Zawsze może ta linia rzadko jeździć co np. 60, 30 min.emyl pisze:Tak, czy inaczej, trzeba się zastanowić, czy Marki i Nieporęt mają taką potrzebę, by mieć połączenie... W Markach może nie, ale w Nieporęcie większość mieszkańców jest i tak zmotoryzowana.
Wow, naprawdę fajnie zrobione
Na razie już mamy L11 (dawniej L-9).Pawel_ pisze:W takim tempie niedługo uruchomimy linię podmiejską do Nowego Dworu Mazowieckiego, a w przyszłości, dalekiej przyszłości, do Płońska.
Ja bym szczerze mówiąc nie miał nic przeciwko dla linii do Płońska Ale raczej przepowiadaliście wcześniej jako iż Ł będzie jeździło do tego miastaPawel_ pisze: W takim tempie niedługo uruchomimy linię podmiejską do Nowego Dworu Mazowieckiego, a w przyszłości, dalekiej przyszłości, do Płońska.
Nawet do Legionowa, gdzie jest siedziba powiatu autobusy z Rembelszczyzny jeżdżą rzadziej. Połączenie do Strugi nie jest potrzebne.Jachim pisze:Zawsze może ta linia rzadko jeździć co np. 60, 30 min.
co tam do Płońska, najlepiej Szczęśliwice - Pcim, oPawel_ pisze:W takim tempie niedługo uruchomimy linię podmiejską do Nowego Dworu Mazowieckiego, a w przyszłości, dalekiej przyszłości, do Płońska.
Tam wystarczą pociągi.kulikowski pisze:co tam do Płońska, najlepiej Szczęśliwice - Pcim, oPawel_ pisze:W takim tempie niedługo uruchomimy linię podmiejską do Nowego Dworu Mazowieckiego, a w przyszłości, dalekiej przyszłości, do Płońska.
Konkretnie to przez Nasielsk. A autobusem nie dość że taniej do jeszcze prawie 2x szybciejPawel_ pisze:Warszawa Płońsk. Przez Kutno, Sierpc...