Strona 15 z 28

Przystanki (lokalizacja)

: 24 maja 2020, 11:02
autor: fik
Odległość między Marszałkowską a św. Obrońcy Pedofilii jest wszędzie zbliżona, czemu mielibyśmy zapewnić odrębną obsługę placu Grzybowskiego, skoro nie wpychamy autobusów na Elektoralną?

Przystanki (lokalizacja)

: 24 maja 2020, 13:03
autor: Wiliam
Bo tam nie ma możliwości? No i przystanki tramowe na JP są w tej okolicy w sporej odległości od siebie.

Przystanki (lokalizacja)

: 24 maja 2020, 13:45
autor: Łukasz
Konied Makevski pisze:
Autobus Czerwon pisze: Nie powinna być bo?
Nie ma lewoskrętu ze Świętokrzyskiej w Emilii Plater w kierunku placu Grzybowskiego. Zresztą, w czym jest lepszy plac Grzybowski od Emilii Plater?
Podejrzewam, że chodzi o kryterium uliczne: JP2 - Królewska - Plac Grzybowski - Emilii Plater - Świętokrzyska - JP2, ewentualnie JP2 - Twarda - Plac - Królewska - JP2.
Takie kryteria dają też możliwość eleganckiej przesiadki na M2. :)
Tak, dokładnie tak. Bardziej chodziło o metro. Poza tym przy Grzybowskiej nie ma też przystanków tramwajowych.

Tam ogólnie wszędzie jest blisko, ale jednocześnie też dość daleko.

Emilii Plater dlatego nie, że pętla uliczna jest zwyczajnie brzydka.

Przystanki (lokalizacja)

: 24 maja 2020, 13:54
autor: person
Obecny "kraniec" przy 174 w żadnym razie nie może być uznany za dobry dojazd do M2. Każde przedłużenie byłoby lepsze, niż obecna dysfunkcja...

Przystanki (lokalizacja)

: 24 maja 2020, 13:58
autor: Autobus Czerwon
Łukasz pisze:
24 maja 2020, 13:45
Konied Makevski pisze:Podejrzewam, że chodzi o kryterium uliczne: JP2 - Królewska - Plac Grzybowski - Emilii Plater - Świętokrzyska - JP2, ewentualnie JP2 - Twarda - Plac - Królewska - JP2.
Takie kryteria dają też możliwość eleganckiej przesiadki na M2. :)
Tak, dokładnie tak. Bardziej chodziło o metro. Poza tym przy Grzybowskiej nie ma też przystanków tramwajowych.

Tam ogólnie wszędzie jest blisko, ale jednocześnie też dość daleko.

Emilii Plater dlatego nie, że pętla uliczna jest zwyczajnie brzydka.
Ale czym się różni autobus stojący na ulicy Emilii Plater, od autobusu stojącego na ulicy plac Grzybowski? :D Poza tym, zdaje się że odległość pomiędzy przystankiem pl.Grzybowski 02 rozważanym tutaj jako krańcowy dla 174, a zabudową mieszkalną, jest jednak dużo mniejsza niż w przypadku Emilii Plater, więc autobus odbywający postój może powodować dyskomfort mieszkańców kamienicy plac Grzybowski 10.

Przystanki (lokalizacja)

: 24 maja 2020, 14:10
autor: Łukasz
Jeden autobus pasuje wszędzie, dwudziesty piąty autobus nie pasuje.

Przystanki (lokalizacja)

: 24 maja 2020, 14:24
autor: Autobus Czerwon
Ale akurat na Emilii Plater 01 nie kończy żadna linia.

Przystanki (lokalizacja)

: 24 maja 2020, 15:43
autor: Łukasz
Autobus Czerwon pisze:Ale akurat na Emilii Plater 01 nie kończy żadna linia.
No i? Ale za to w pozostałych punktach całkiem dużo.

Przystanki (lokalizacja)

: 24 maja 2020, 16:12
autor: Autobus Czerwon
Całe dwie: 117 i 507. I to nie na ulicy, a w czymś w rodzaju wydzielonej pętli.

Przystanki (lokalizacja)

: 24 maja 2020, 18:58
autor: Bastian
person pisze:
24 maja 2020, 13:54
Obecny "kraniec" przy 174 w żadnym razie nie może być uznany za dobry dojazd do M2. Każde przedłużenie byłoby lepsze, niż obecna dysfunkcja...
Ale ktoś w ogóle jeździ tym 174 do M2? Lepszego połączenia (metro lub tramwaj) nie ma parę przystanków na al. Niepodległości (Madalińskiego, Polskie Radio), a dalej to dopiero za Ksawerowem, czyli z rejonów, gdzie każdy rozsądny człowiek wybierze raczej najpierw dojazd do M1.

Przystanki (lokalizacja)

: 24 maja 2020, 19:13
autor: Konied Makevski
Bastian pisze:
person pisze:
24 maja 2020, 13:54
Obecny "kraniec" przy 174 w żadnym razie nie może być uznany za dobry dojazd do M2. Każde przedłużenie byłoby lepsze, niż obecna dysfunkcja...
Ale ktoś w ogóle jeździ tym 174 do M2? Lepszego połączenia (metro lub tramwaj) nie ma parę przystanków na al. Niepodległości (Madalińskiego, Polskie Radio), a dalej to dopiero za Ksawerowem, czyli z rejonów, gdzie każdy rozsądny człowiek wybierze raczej najpierw dojazd do M1.
Teraz pewnie niewiele, skoro zanim zaistnieje możliwość przesiadki do M2 trzeba odczekać kilka (w szczycie kilkanaście minut), zanim 174 obróci dookoła ONZ. ;)

Imho skoro 174 i tak jeździ do ONZ to warto to wykorzystać i zapewnić dogodną przesiadkę do M2, właśnie za pomocą takiego kryterium ulicznego, jak pisałem wyżej. :)

Przystanki (lokalizacja)

: 25 maja 2020, 11:54
autor: person
Bastian pisze:
24 maja 2020, 18:58
Ale ktoś w ogóle jeździ tym 174 do M2?
Podejrzewam, że wyłącznie desperaci. Obecna trasa (możliwość wysiadki dopiero po objechaniu ronda) zabija taką przesiadkę.
Poza tym przypominam, że rondo ONZ to nie tylko przesiadka do M2.
Bastian pisze:
24 maja 2020, 18:58
Lepszego połączenia (metro lub tramwaj) nie ma parę przystanków na al. Niepodległości (Madalińskiego, Polskie Radio), a dalej to dopiero za Ksawerowem, czyli z rejonów, gdzie każdy rozsądny człowiek wybierze raczej najpierw dojazd do M1.
Idąc tym tropem, to i do DWC można dojechać lepiej i szybciej niż 174, a mimo to ktoś tym jeździ. Dlaczego?

Przystanki (lokalizacja)

: 25 maja 2020, 12:27
autor: mb112
Myślę że spokojnie można przenieść 174 na Emilii Plater 01 lub 03. Czasowo to może być porównywalnie z objeżdżaniem ronda, a przesiadki do M2 będą zdecydowanie wygodniejsze. Oczywiście potem zawrotka i z powrotem do Świętokrzyskiej i ronda, bez ładowania się w korek na dalszym odcinku Emilki (no ostatnio ich nie było, ale to wyjątkowa sytuacja).

Przystanki (lokalizacja)

: 25 maja 2020, 14:54
autor: SU89
Jak jeździłem 174, to większość wysiadała na DWC, a pojedyncze osoby jechały do ONZ, część tylko po to by przedostać się na drugą stronę Al.JP2. Ja za to przesiadałem się do autobusów w kierunku Woli.

Przystanki (lokalizacja)

: 25 maja 2020, 15:48
autor: Autobus Czerwon
Ile osób by nie jeździło do Ronda ONZ, moim zdaniem to strasznie głupie żeby nie zapewnić dogodnej przesiadki przy minimalnym wysiłku organizatora.