Strona 15 z 56

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 25 sty 2015, 12:06
autor: marko80
ashir pisze:A kiedy ma iść do remontu Obozowa? :D

Podobno 15 marzec - 30 listopada ale ostatnio na info ulice pojawił się nowy termin rozpoczęcia prac czyli 15 czerwca co ciekawe termin zakończenia prac jest ten sam czyli 30 listopada.

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 25 sty 2015, 12:11
autor: pawcio
Będzie etap że na Koło z Bemowa będzie można wjechać. A potem pętla idzie do przebudowy i niczego nie będzie.

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 25 sty 2015, 14:43
autor: Glonojad
marko80 pisze:
Georg pisze:A na jakim odcinku ma być remontowana Obozowa?
Trasa AK - pętla Koło wraz z pętlą.
Bynajmniej. Akurat odcinek od Trasy AK do pętli Koło to Dywizjonu 303, nie Obozowa.

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 25 sty 2015, 14:49
autor: pawcio
Może nie o tej samej odnodze Trasy AK rozmawiacie?

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 25 sty 2015, 14:52
autor: Glonojad
Prymasa Tysiąclecia jako "trasa AK" to dość oryginalna koncepcja od czasu budowy węzła. Ani relacje, ani numer drogi... ale nawet zakładając, że tak, to i tak informacja nie jest prawdziwa.

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 25 sty 2015, 15:53
autor: marko80
chodziło mi o prymasa tysiąlecia. w skrócie napisałem trasa AK

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 25 sty 2015, 22:17
autor: osa
I tak dobrze, że nie "Toruńska", bo i tak się zdarza. A na czas remontu Obozowej przydałaby się linia 13 na dwukierunkach przez Młynarską do pętli Młynów.

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 25 sty 2015, 22:21
autor: Glonojad
Raczej 23, bo krótsza. 13 może się kręcić na Wolskim.

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 25 sty 2015, 22:35
autor: osa
Może być i 23, ale czy będzie? Czy w ogóle przy którymkolwiek tegorocznym remoncie uda się po raz pierwszy wykorzystać dwukierunki? To byłaby nowa jakość.
A o 23 docelowo pomyślałem, że mogłoby jeździć: Dywizjonu 303 - Radiowa - Powst. Śl. - Górczewska, wtedy "10" prosto Powst. Śl. do pętli Nowe Bemowo.

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 26 sty 2015, 6:30
autor: pawcio
Dwukierunki mają pójść w ruch na czas remontu pl. Starynkiewicza w lipcu. Tylko najpierw muszą zostać dostarczone.

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 26 sty 2015, 9:05
autor: person
osa pisze: A na czas remontu Obozowej przydałaby się linia 13 na dwukierunkach przez Młynarską do pętli Młynów.
Dlaczego tylko do Młynowa, a nie Wawrzyszewskiej z rozjazdem nakładkowym?

BTW: czy nie powinien zostać zachowany dojazd do T-3? (tak, wiem, że podobno nie da się zawracać na terenie zakładu...)

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 26 sty 2015, 9:16
autor: Domas
Można za to zmieniać kierunek jazdy przed wjazdem do zakładu tramwajowego na Obozowej w przypadku tramwajów dwukierunkowych.

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 26 sty 2015, 10:37
autor: drapka
A czy przy okazji jezdnie Obozowej dostaną jakieś normalne wymiary, czy dalej będzie takie niebezpieczne ni w pięć ni w oko?

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 26 sty 2015, 14:03
autor: Gontar
Pamiętam tylko jak się mówiło o wersji z jednym pasem ruchu plus ścieżka rowerowa (pas wydzielony dla rowerzystów)

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 29 sty 2015, 15:18
autor: fraktal
Jakoś nie zauważyłem, czy ktoś pomyślał o zastępstwie 184 na Kasprowicza i Reymonta? Piękne przystanki wybudowano na nowym odcinku Reymonta i na razie używane są tylko w jedną stronę. W każdym razie, coś przynajmniej na odcinku Metro Młociny - Nowe-Bemowo kursować musi. 167 mogłoby, ale najpierw trzeba byłoby jego trasę zakończyć gdzieś na Ochocie - kiedyś chyba była mowa o tym, że ma być skrócone do pętli Szczęśliwice.

A co do działań ztm-u - kiedyś już podobny wariant przerabialiśmy, kiedy po otwarciu metra plac Wilsona na Żoliborzu i Bielanach kursowało zarówno nowe 114 (Huta-Żeromskiego-Bródno_Podgrodzie), jak i stare 515 (Huta-Rembertów AON), to trwało kilka miesięcy, aż w końcu zostawiono tylko 114, gdy się ludzie oswoili. Więc raczej nie przesądzałbym na razie o fiasku jakichkolwiek zmian.