Strona 15 z 87

Elektrobusy

: 06 gru 2019, 9:53
autor: fraktal
Chodzi podobno o to, że kierowcy nie mają przeszkolenia na korzystanie z ładowarki, a bez przeszkolenia nie mogą jej używać. Znając życie, wydaje mi się to dość prawdopodobna wersja.

Elektrobusy

: 06 gru 2019, 10:13
autor: ashir
Żaden nie ma?

Elektrobusy

: 06 gru 2019, 10:18
autor: Stary Pingwin
To trzeba uprawnienia SEP do 1 kV w zakresie eksploatacji?

Elektrobusy

: 06 gru 2019, 10:27
autor: ashir
I do każdej ładowarki potrzeba niby oddzielnego szkolenia?

Elektrobusy

: 06 gru 2019, 10:49
autor: fraktal
ashir pisze:
06 gru 2019, 10:27
I do każdej ładowarki potrzeba niby oddzielnego szkolenia?
W poniedziałek przecież jeden z Ursusów jeździł także popołudniu, więc raczej to nie problem ładowarki samej w sobie.

Elektrobusy

: 06 gru 2019, 11:18
autor: Jurand
fraktal pisze:
06 gru 2019, 9:53
Chodzi podobno o to, że kierowcy nie mają przeszkolenia na korzystanie z ładowarki, a bez przeszkolenia nie mogą jej używać. Znając życie, wydaje mi się to dość prawdopodobna wersja.
O proszę znowu kabarecik nam tu zaserwowano 🤣
Bo tragikomedia to raczej to nie jest 🤔

Elektrobusy

: 06 gru 2019, 12:22
autor: lublin42
fraktal pisze:
06 gru 2019, 10:49
ashir pisze:
06 gru 2019, 10:27
I do każdej ładowarki potrzeba niby oddzielnego szkolenia?
W poniedziałek przecież jeden z Ursusów jeździł także popołudniu, więc raczej to nie problem ładowarki samej w sobie.
No i to był jedyny Ursus który przejeździł na 178 całość Od początku tygodnia. A było to w poniedziałek, więc równie dobrze mogły wypłynąć problemy z samą ładowarką.

Elektrobusy

: 06 gru 2019, 16:39
autor: Szymon
lublin42 pisze:
06 gru 2019, 12:22
A było to w poniedziałek, więc równie dobrze mogły wypłynąć problemy z samą ładowarką.
Wczoraj jedna z ładowarek świeciła na zielono (pierwsza od skrzyżowania z Zakroczymską), a druga na czerwono. Nie wiem czy to status działania, czy po prostu jakiś inny mniej istotny parametr.

Elektrobusy

: 07 gru 2019, 14:01
autor: SławekM
Szymon pisze:
06 gru 2019, 16:39
lublin42 pisze:
06 gru 2019, 12:22
A było to w poniedziałek, więc równie dobrze mogły wypłynąć problemy z samą ładowarką.
Wczoraj jedna z ładowarek świeciła na zielono (pierwsza od skrzyżowania z Zakroczymską), a druga na czerwono. Nie wiem czy to status działania, czy po prostu jakiś inny mniej istotny parametr.
Ta druga przy stanowisku 503 jest dla Solarisów. Ursusy nie załadują się tam bo mają inny pantograf.
fraktal pisze:
06 gru 2019, 9:53
Chodzi podobno o to, że kierowcy nie mają przeszkolenia na korzystanie z ładowarki, a bez przeszkolenia nie mogą jej używać. Znając życie, wydaje mi się to dość prawdopodobna wersja.
Śmiać się czy płakać... W takim razie jak będzie dostawa 130 elektryków, to część brygad nie będzie obsługiwana bo zabraknie wozów spalinowych. Kierowca nie został przeszkolony w zakresie ładowania autobusu elektrycznego więc kursu nie będzie.

Elektrobusy

: 07 gru 2019, 17:45
autor: Jurand
Wtedy to już będzie "Ballada o lekkim zabarwieniu erotycznym"

Elektrobusy

: 07 gru 2019, 17:54
autor: SławekM
Jurand pisze:
07 gru 2019, 17:45
Wtedy to już będzie "Ballada o lekkim zabarwieniu erotycznym"
Tak z ciekawości spojrzałem na realbusa. Ilość Ursusów w ruchu: jeden. Reszta brygad na 178 obsługiwana Solbusami. MZA tak się chwaliło nowymi elektrobusami, nową ładowarką, zgodziło się po roku od jej postawienia obsługiwać linię dedykowanym taborem. A w większości jeżdżą autobusy z klasycznym napędem spalinowym. Nic tylko pogratulować. Tylko teraz pytanie, kto dał cztery litery. Chyba, że zajezdnia Woronicza to jakaś wyspa z oddzielnym światem i robi co chce.

Elektrobusy

: 07 gru 2019, 18:14
autor: Jurand
SławekM pisze:
07 gru 2019, 17:54
Jurand pisze:
07 gru 2019, 17:45
Wtedy to już będzie "Ballada o lekkim zabarwieniu erotycznym"
Tak z ciekawości spojrzałem na realbusa. Ilość Ursusów w ruchu: jeden. Reszta brygad na 178 obsługiwana Solbusami. MZA tak się chwaliło nowymi elektrobusami, nową ładowarką, zgodziło się po roku od jej postawienia obsługiwać linię dedykowanym taborem. A w większości jeżdżą autobusy z klasycznym napędem spalinowym. Nic tylko pogratulować. Tylko teraz pytanie, kto dał cztery litery. Chyba, że zajezdnia Woronicza to jakaś wyspa z oddzielnym światem i robi co chce.
Śmieszy inny rodzaj ładowarek do każdego typu taboru, no cóż ale to przecież MZA. Miasto bogate, a bogatemu wszystko wolno i nikt ich za wspomniane 4 litery przecież nie wezmie (-(

Elektrobusy

: 07 gru 2019, 18:31
autor: fraktal
SławekM pisze: Śmiać się czy płakać... W takim razie jak będzie dostawa 130 elektryków, to część brygad nie będzie obsługiwana bo zabraknie wozów spalinowych. Kierowca nie został przeszkolony w zakresie ładowania autobusu elektrycznego więc kursu nie będzie.
Myślę, że tak źle nie będzie. Po prostu jak te elektryki przyjdą, to przeszkolą kierowców nie tylko obsługi pojazdów, ale także obsługi ładowarek. Choć rzeczywistość może zaskoczyć. ;)

Elektrobusy

: 07 gru 2019, 19:52
autor: Jurand
fraktal pisze:
07 gru 2019, 18:31
SławekM pisze: Śmiać się czy płakać... W takim razie jak będzie dostawa 130 elektryków, to część brygad nie będzie obsługiwana bo zabraknie wozów spalinowych. Kierowca nie został przeszkolony w zakresie ładowania autobusu elektrycznego więc kursu nie będzie.
Myślę, że tak źle nie będzie. Po prostu jak te elektryki przyjdą, to przeszkolą kierowców nie tylko obsługi pojazdów, ale także obsługi ładowarek. Choć rzeczywistość może zaskoczyć. ;)
No popatrz, a ciekawe czemu teraz kierowców nie przeszkolono (-(

Elektrobusy

: 09 gru 2019, 13:03
autor: Glonojad
Bo jednak 20 wozów w skali 1500 to co innego, niż 130?