Moderator: JacekM
-
Jožin z bažin
- Posty: 1443
- Rejestracja: 31 mar 2008, 17:51
- Lokalizacja: z bažin
-
Kontakt:
Post
autor: Jožin z bažin » 25 mar 2007, 11:07
Fischlein pisze:Chyba raczej R-1...
E-1
http://kolej.krb.com.pl/e1/sem.htm2) Pociąg zatrzymany na szlaku przed semaforem odstępowym samoczynnym wskazującym sygnał S1 "Stój" powinien jechać dalej, gdy na semaforze ukaże się sygnał zezwalający na jazdę. Jeżeli po zatrzymaniu się pociągu przed semaforem samoczynnym odstępowym nie ukaże się sygnał zezwalający, maszynista powinien uruchomić pociąg, jeżeli z pojazdu trakcyjnego nie widać pociągu lub innej przeszkody do jazdy na przednim odstępie, lecz powinien jechać wówczas z ostrożnością tak, aby mógł w każdej chwili zatrzymać pociąg w razie nagłego zauważenia przeszkody, przy czym szybkość jazdy po odstępie nie powinna przekraczać 20 km/h.
Jazda pociągu z ostrożnością obowiązuje do czasu minięcia przez czoło pociągu semafora wskazującego sygnał zezwalający na jazdę
xxx
-
Rybiszcze
- (Fischlein)
- Posty: 146
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:22
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: Rybiszcze » 25 mar 2007, 12:15
Hieronim pisze:Fischlein pisze:Chyba raczej R-1...
E-1
http://kolej.krb.com.pl/e1/sem.htm2) Pociąg zatrzymany na szlaku przed semaforem odstępowym samoczynnym wskazującym sygnał S1 "Stój" powinien jechać dalej, gdy na semaforze ukaże się sygnał zezwalający na jazdę. Jeżeli po zatrzymaniu się pociągu przed semaforem samoczynnym odstępowym nie ukaże się sygnał zezwalający, maszynista powinien uruchomić pociąg, jeżeli z pojazdu trakcyjnego nie widać pociągu lub innej przeszkody do jazdy na przednim odstępie, lecz powinien jechać wówczas z ostrożnością tak, aby mógł w każdej chwili zatrzymać pociąg w razie nagłego zauważenia przeszkody, przy czym szybkość jazdy po odstępie nie powinna przekraczać 20 km/h.
Jazda pociągu z ostrożnością obowiązuje do czasu minięcia przez czoło pociągu semafora wskazującego sygnał zezwalający na jazdę
Będzie bez cytatów, bo mi się z książki nie chce przepisywać.
Na początek polecam lekturę paragrafu o wdzięcznym numerze 80, a dokładniej punktu 14.
(Bibliografia: Biuletyn Polskich Kolei Państwowych, Załącznik do A Nr 11 poz.31 z dnia 7 kwietnia 1998 r.; Załącznik do Zarządzenia Nr 30 Zarządu PKP z dnia 6 kwietnia 1998 r.
R-1 Instrukcja o prowadzeniu ruchu pociągów na PKP; Warszawa 1998 r.
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
)
Pytanie: O jakiej jeździe jest mowa?
[ Dodano: 2007-03-25, 12:28 ]
Do odpowiedzi prosiłabym bardzo załączyć numer odpowiedniego paragrafu (od którego zresztą należy zacząć).
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nie ma mnie...
-
Jožin z bažin
- Posty: 1443
- Rejestracja: 31 mar 2008, 17:51
- Lokalizacja: z bažin
-
Kontakt:
Post
autor: Jožin z bažin » 25 mar 2007, 15:43
Fischlein pisze:Na początek polecam lekturę paragrafu o wdzięcznym numerze 80, a dokładniej punktu 14.
Jak więc widać obydwoje mamy rację.
Fischlein pisze:Pytanie: O jakiej jeździe jest mowa?
Nie bardzo rozumiem pytanie. Chodzi o to, czy jest to jazda manewrowa, czy pociągowa? Jeśli o to, to jest to oczywiście jazda pociągowa. W dziedzinie kolei nie jestem specjalistą, do czego się przyznaję bez bicia, więc możesz mi wyjaśnić, o co dokładnie chodzi?
xxx
-
Rybiszcze
- (Fischlein)
- Posty: 146
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:22
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: Rybiszcze » 25 mar 2007, 16:44
Paragraf 80 pkt 14 nawiązuje do paragrafu 45 - odpowiedź w jego nagłówku. Myślę, że definicja opisanej tam jazdy NA WIDOCZNOŚĆ obszerniej tłumaczy (o ile E-1 w ogóle tłumaczy, a nie daje gotowy przepis na ciasto
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
) zaistniały hmmm... "problem". (R-1 z E-1 się wykluczają, nie twierdziłam tego, tylko wskazałam lepsze źródło).
Nie ma mnie...
-
jasiu
- Posty: 3282
- Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
- Lokalizacja: Transplovietia
Post
autor: jasiu » 29 mar 2007, 19:49
Wie ktoś może jak KURS oblicza przejazd z CMK na Włoszczową i z Tomaszowa na Łódź z ominięciem Koluszek?
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27447
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 29 mar 2007, 19:56
jasiu pisze:z Tomaszowa na Łódź z ominięciem Koluszek?
przez Koluszki
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
jasiu
- Posty: 3282
- Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
- Lokalizacja: Transplovietia
Post
autor: jasiu » 08 kwie 2007, 21:15
Właśnie odkryłem że TLK do Świnoujścia jeździ przez Poznań Starołękę zamiast przez P. Wsch. Ktoś wie dlaczego?
-
TOMEK
- Posty: 2494
- Rejestracja: 04 lut 2006, 18:12
- Lokalizacja: URSYNÓW
Post
autor: TOMEK » 08 kwie 2007, 22:51
Modernizacja Poznańskiego Węzła Kolejowego.
-
Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
-
Kontakt:
Post
autor: Kleszczu » 10 kwie 2007, 14:13
Od kiedy rozkład jazdy zmieniany jest w grudniu
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
Plesim
- Posty: 4181
- Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
- Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11
Post
autor: Plesim » 10 kwie 2007, 20:24
R-11 Kleszczowa pisze:Od kiedy rozkład jazdy zmieniany jest w grudniu
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Od 2002.
Poprzedni był 10.06.2001 do 14.12.2002.
-
Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
-
Kontakt:
Post
autor: Kleszczu » 10 kwie 2007, 20:28
Plesim pisze:R-11 Kleszczowa pisze:Od kiedy rozkład jazdy zmieniany jest w grudniu
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Od 2002.
Poprzedni był 10.06.2001 do 14.12.2002.
Dzięki wielkie za odpowiedź. W święta przeszukując stare szafki u mojej Babci znalazłem RRJP "Łódź" i bardzo się zdziwowałem, że ważny był od 31.05 do 22.05. Jeszcze raz- dzięki ![:-D :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27447
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 10 kwie 2007, 22:24
Plesim pisze:
Od 2002.
Poprzedni był 10.06.2001 do 14.12.2002.
a ja mam SRJP 06.01.2002 - 14.12.2002 ICMPTZ?
[ Dodano: 2007-04-10, 22:24 ]
jasiu pisze:Właśnie odkryłem że TLK do Świnoujścia jeździ przez Poznań Starołękę zamiast przez P. Wsch. Ktoś wie dlaczego?
TOMEK pisze:Modernizacja Poznańskiego Węzła Kolejowego.
Błąd. Tak został wytrasowany planowo. Czemu - nie wiem.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
Plesim
- Posty: 4181
- Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
- Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11
Post
autor: Plesim » 11 kwie 2007, 8:56
Fikander pisze:a ja mam SRJP 06.01.2002 - 14.12.2002 ICMPTZ?
![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
Pewnie był i taki gdyż zmian (czytaj likwidacji) był w tym czasie multum. Jednak oficjalnie był w terminie przeze mnie podanym. Zresztą oryginał widzę codziennie przed sobą.
![:-" :-"](./images/smilies/eusa_whistle.gif)
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14790
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 22 kwie 2007, 21:42
Plesim pisze:Fikander pisze:a ja mam SRJP 06.01.2002 - 14.12.2002 ICMPTZ?
![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
Pewnie był i taki gdyż zmian (czytaj likwidacji) był w tym czasie multum. Jednak oficjalnie był w terminie przeze mnie podanym.
Wydanie I: 10-06-2001 - 05-01-2002, a Wydanie II: 06-01-2002 - 14-12-2002. Całość: 10-06-2001 - 14-12-2002. (Wg. okładki RJP stacji Radom).
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
bohunu
- Posty: 5753
- Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
- Lokalizacja: dolina absurdu
Post
autor: bohunu » 22 kwie 2007, 23:05
Formalnie to był jeden RJ, a 6/1/2002 to była korekta związana m.in. z podziałem PKP a spółki.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!