Dziwadła autobusowe - 2019-2022
Moderator: vernalisadonis
4429 M2/400 (za Ikarusa - 6930, do niedzieli mają być zastępstwa)
Bo po co wziąć Ikarusa z innego zakładu...
Typowe w MZA. 6330 stoi w kącie, warsztat w długi weekend za bardzo nie pracuje. Ale po co wziąć Ikarusa z Kleszczowej czy Woronicza, jak można puścić Merca i się nie przejmować
Żeby chociaż wysyłali Jelcze Mastero, ale po co. Jeszcze by ktoś musiał się wysilić i wgrać w sterowniki tę linię...
8529 1/166
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
-
- Posty: 3018
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
6905 M3/400
Kleszczowa wystawiła Ikara za niskacza
A na Stalowej za Ikara dzisiaj jest 4429.
Kleszczowa wystawiła Ikara za niskacza
A na Stalowej za Ikara dzisiaj jest 4429.
Kiedyś się nie przejmowali i puszczali ikarusy na brygadach niskopodłogowych, to teraz czas na rewanż. A tak poważnie, to przypuszczam, że trudno byłoby znaleźć dodatkowego kierowcę na innym zakładzie, gdy jest około 2-3 dyżurnych na rano... A to maraton przecież.
Nie trzeba było. Wystarczyło, że na M2/400 pojedzie Kleszczowa, a na M3/400 Stalowa. Ile razy inne zakłady MZA jeździły za drugie i nie było problemu...fraktal pisze: ↑05 maja 2019, 13:49Kiedyś się nie przejmowali i puszczali ikarusy na brygadach niskopodłogowych, to teraz czas na rewanż. A tak poważnie, to przypuszczam, że trudno byłoby znaleźć dodatkowego kierowcę na innym zakładzie, gdy jest około 2-3 dyżurnych na rano... A to maraton przecież.
Stalowa za Kleszczową chyba rzadko. Zawsze zastanawiało mnie czemu, ale Stalowa najmniej zastępstw wykonuje za inne zakłady. Najwięcej Ostrobramska. To chyba zależy od przysłowiowego "dogadania się".
Bo na Ostrobramskiej jest najwięcej kierowców.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Dzisiaj doszło do takiej sytuacji, że ludzie przychodzą na kurs Ikarusa na Powązki i okazuje się, że muszą czekać 50 min dłużej, bo Ikarus jeździ za niskopodłogowca, a niskopodłogowiec za Ikarusa. Ale i tak dobrze, że wyjechał ten Ikarus z Kleszczowej. Nawet ma kasowniki, więc podwójny plus.
Czyli jak sie onegdaj mawiało, burdello bum bumSU89 pisze: ↑05 maja 2019, 15:13Dzisiaj doszło do takiej sytuacji, że ludzie przychodzą na kurs Ikarusa na Powązki i okazuje się, że muszą czekać 50 min dłużej, bo Ikarus jeździ za niskopodłogowca, a niskopodłogowiec za Ikarusa. Ale i tak dobrze, że wyjechał ten Ikarus z Kleszczowej. Nawet ma kasowniki, więc podwójny plus.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Na tym w ogóle nie powinny jeździć niskopodłogowe autobusy, tylko zabytki KMKM i MZA i problem rozwiązany. Jeśli ktoś chce skorzystać z niskacza, to ma inne linie.SU89 pisze: ↑05 maja 2019, 15:13Dzisiaj doszło do takiej sytuacji, że ludzie przychodzą na kurs Ikarusa na Powązki i okazuje się, że muszą czekać 50 min dłużej, bo Ikarus jeździ za niskopodłogowca, a niskopodłogowiec za Ikarusa. Ale i tak dobrze, że wyjechał ten Ikarus z Kleszczowej. Nawet ma kasowniki, więc podwójny plus.
W tym przypadku do dogadania była tylko zamiana brygad między wozami(i kierowcami) na Powązkach. Na 2 kółka Ikarus by jeździł na kursach M2 a Merc na kursach M3 - i jak widać nie da się oczywiście albo nikomu na tym nie zależy. Na zjazd przecież bez problemu obydwa wozy można spowrotem zamienić miejscami z racji na to, że i tak na Powązkach są tak długie przerwy, że się spotykają.