W sumie to co można zrobić z nadpodażą na Wincentego? 169 już pocięte do granic przyzwoitości, można co jedynie podciąć trochę 500, ale to raczej też nie więcej niż do co 15' w międzyszczycie.primoż pisze: ↑13 cze 2023, 23:05Najpierw to zlikwidujmy azjatyckie standardy w innych rejonach miasta, bo na razie to na Św. Wincentego jest nadpodaż i są wręcz arystokratyczne warunki, gdzie na ZP Cm. Bródnowski potrafią podjechać autobusy z zajętymi najwyżej kilkunastoma miejscami siedzącymi (również 500, sam takim tydzień temu jechałem w międzyszczycie ), aczkolwiek jest to też pochodną miliona tarczek i patokoordynacji, bo przecież każda relacja jest rzekomo niezbędna.
Zmiany od czerwca 2023
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
- Posty: 4145
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Trzeba zrobić porządek, a na to się nie zanosi. 169 połączyć z 212 i skrócić, wzmocnić 120. O takich oczywistościach jak 160 i 156 na śmietnik w takiej formie to chyba nie ma co wspominać, choć połączenie południowej części dzielnicy Targówek przez Most Grota byłoby oczywiście wskazane.
-
- Posty: 741
- Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
- Lokalizacja: Pionki/Warszawa
Wy tu gadu-gadu nt. zmian wakacyjnych a od dziś (14.06.) na 120 degradacja do 12m i 8c+0d. Jeszcze jest 53/120+314 na Otokara.
Muszą być dodatki, bo 120 nie zrobi kółka w 2 godziny...
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Po pierwsze: objazd.Mateusz950 pisze:Wy tu gadu-gadu nt. zmian wakacyjnych a od dziś (14.06.) na 120 degradacja do 12m i 8c+0d. Jeszcze jest 53/120+314 na Otokara.
Po drugie: są dodatki, zobacz że są szczyty, np. 6:20-7:20 z Olesina.
Po trzecie: przeguby są, ale na dwóch strategicznych kursach w stronę Wschodniego.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Zrobiłem już rozkład brygad linii 120, na razie tylko w DP https://kmwawa.github.io/kmwaw-rozklad- ... eniona.pdf
https://kmwawa.github.io/kmwaw/
najświeższe zmiany obsługowe znajdziesz na discordzie - https://discord.gg/JxEhh3uRxm
najświeższe zmiany obsługowe znajdziesz na discordzie - https://discord.gg/JxEhh3uRxm
Widzę, że przy układaniu rozkładów coraz bardziej upowszechnia się "moda", aby dodatki kursowały tylko w szczycie A. Natomiast szczytu B w ogóle nie ma.
Nie jest to dobra tendencja. Jednak po południu znacznie więcej ludzi jeździ niż w międzyszczycie, a częstotliwość jest ta sama.
Wracanie z pracy to obecnie na niektórych liniach hardcore: długie koczowanie na przystanku, a potem jazda jak przysłowiowe "śledzie w beczce".
Nie jest to dobra tendencja. Jednak po południu znacznie więcej ludzi jeździ niż w międzyszczycie, a częstotliwość jest ta sama.
Wracanie z pracy to obecnie na niektórych liniach hardcore: długie koczowanie na przystanku, a potem jazda jak przysłowiowe "śledzie w beczce".
Na 120 zwiększone potrzeby przewozowe w porannym szczycie wynikają z dojazdów do szkół średnich. Powroty uczniów jednak bardziej rozkładają się w czasie.
Akurat moje uwagi dotyczyły innych linii.
Na 120 masz normalny szczyt co 15 minut, którego zresztą jeszcze do oddania M2 na Bródno nie było...man1956 pisze: ↑14 cze 2023, 11:19Widzę, że przy układaniu rozkładów coraz bardziej upowszechnia się "moda", aby dodatki kursowały tylko w szczycie A. Natomiast szczytu B w ogóle nie ma.
Nie jest to dobra tendencja. Jednak po południu znacznie więcej ludzi jeździ niż w międzyszczycie, a częstotliwość jest ta sama.
Wracanie z pracy to obecnie na niektórych liniach hardcore: długie koczowanie na przystanku, a potem jazda jak przysłowiowe "śledzie w beczce".
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27432
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Chyba jestem w dolnych 3%, bo nie rozumiem jakim cudem 171 może jednocześnie nie istnieć i istnieć.fraktal pisze: ↑14 cze 2023, 1:32Milcząco zakładasz, że gdyby nie 171 i inne linie socjalne, ZTM nie musiałby ścinać tych lepszych linii, bo budżet by się (lepiej) spinał. Tymczasem przecież 171 i tak by istniało w jakiejś innej formie i nie ma żadnej pewności, że nie majstrowano by przy niektórych liniach, żeby zaoszczędzić wozokm.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Pewnie chodziło o to, że powinno istnieć na obecnej trasie 109.
-
- Posty: 2847
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Jak chcą oszczędzać brygady kosztem Z-4, to znacznie lepszym rozwiązaniem by było 501, 519 i 522 w obie strony przez Dolną. Koszt brygadowy pewnie zerowy (a przedłużenie 118 coś tam będzie kosztować), a za to dużo lepsza częstotliwość na odcinku zatramwajowym i przegubowy tabor.
Widać 118 ma za krótką trasę. Już parę razy była taka sztuczka, że dawali dobrą linię, a potem ją psuli poprzez wydłużenie.michael112 pisze: ↑14 cze 2023, 14:55Jak chcą oszczędzać brygady kosztem Z-4, to znacznie lepszym rozwiązaniem by było 501, 519 i 522 w obie strony przez Dolną. Koszt brygadowy pewnie zerowy (a przedłużenie 118 coś tam będzie kosztować), a za to dużo lepsza częstotliwość na odcinku zatramwajowym i przegubowy tabor.
-
- Posty: 2847
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
No i w ogóle zobaczcie, jaką 118 ma częstotliwość. Co 15 w DP (także w godzinach szczytu), co 20 w DS. Nie za słabo jak na linię zastępczą?