Ależ oczywiście, że mogę być w błędzie. Tylko, że problem został pewnie rozdmuchany przez ludzi, którzy w ogóle w tamtym miejscu nie byli i nie będą. A że ZTM się takim "jakoś to będzie" sam się podkłada, to inna bajka. Wielu z nas zna bardziej istotne bolączki warszawskiej komunikacji niż zbiorcza karteczka dla 11 na krańcu Siedlce. Choć opis trasy zjazdu na rozkładzie. Temat nie do ogarnięcia od 25 lat już pewnie.
Rozkłady tramwajowe – 2024
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
To jeszcze niech zostanie złączony rozkład dla 17 na Służewcu i już w ogóle będzie bajka
Żeby to była jakaś nowa trasa…Przecinak pisze:To jeszcze niech zostanie złączony rozkład dla 17 na Służewcu i już w ogóle będzie bajka
A jak to teraz wygląda? Wyświetlacz z byłego Sielce 06 jest wygaszony? Rozumiem też, że można sobie wjechać na dowolny tor.
ŁK
Wyświetlacze normalnie wyświetlają swoje kursy co 16/24 minuty i wjazd jest na konkretny tor...
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26914
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Bynajmniej, na wyższych szczeblach miejskich w ogóle się nie uważa rozwoju systemu tras tramwajowych za jakoś specjalnie ważny. A marketingowo rozdmuchuje się każdą frezowankę.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Frezowanki są ważne, żeby był dobry odbiór jakości życia. Jak w niedzielę jedziesz do kościoła, to lepiej się czujesz na równej nawierzchni. W korkach może mieć to mniejsze znaczenie. A drugie pół konstruktorskiej to chyba dopiero zrobią jak sprzedadzą zajezdnie Woronicza deweloperowi, czyli nigdy.Glonojad pisze:Bynajmniej, na wyższych szczeblach miejskich w ogóle się nie uważa rozwoju systemu tras tramwajowych za jakoś specjalnie ważny. A marketingowo rozdmuchuje się każdą frezowankę.
ŁK
Zaraz Puchalski zniknie z ZDM, to może i ranga tejże instytucji spadnie
(tak, tak, wiem, fetysz dróg jest mocny i tak czy siak)
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26914
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Whatever, to był przykład, że z faktu że marketingowo miasto z tramwajów korzysta nie świadczy jeszcze o ich rzeczywistym znaczeniu dla decydentów.Łukasz pisze: ↑17 maja 2024, 9:23Frezowanki są ważne, żeby był dobry odbiór jakości życia. Jak w niedzielę jedziesz do kościoła, to lepiej się czujesz na równej nawierzchni. W korkach może mieć to mniejsze znaczenie. A drugie pół konstruktorskiej to chyba dopiero zrobią jak sprzedadzą zajezdnie Woronicza deweloperowi, czyli nigdy.Glonojad pisze:
Bynajmniej, na wyższych szczeblach miejskich w ogóle się nie uważa rozwoju systemu tras tramwajowych za jakoś specjalnie ważny. A marketingowo rozdmuchuje się każdą frezowankę.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Nic podobnego.
Temat był o tyle trywialny, że nie powinno nastąpić podłożenie w żadnym momencie. Jak dochodzi do potknięć w drobnych sprawach to tym bardziej te większe są poza kontrolą.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
- Krzysztof_J
- Posty: 485
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
Po prostu dla miasta najważniejsze są inwestycje najbardziej spektakularne, takie jak wspomniane metro (zwłaszcza usilnie forsowane M3 na Gocław), ale także np. kładka przez Wisłę, o której tuż przed i tuż po otwarciu pisali do znudzenia, nawet po kilka razy dziennie, jakby to było coś typu uruchomienie tramwajów elektrycznych, czy pierwszego odcinka metra w 1995. A to, że są inne inwestycje, które byłyby na co dzień bardziej użyteczne dla mieszkańców, to już niestety schodzi na drugi plan.
- Daniel_FCB
- (kaczofob)
- Posty: 1601
- Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
- Lokalizacja: Natolin
O co chodzi, że na "9" pojawiły się ubooty? To zmiana stała, czy okresowa?
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
Przecież U-Booty na 9 są od dawnaDaniel_FCB pisze: ↑29 maja 2024, 23:32O co chodzi, że na "9" pojawiły się ubooty? To zmiana stała, czy okresowa?
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Planowo ich nigdy nie było. Ale R2 formalnie może sobie dowolnie żonglować 116N i 120Na i czasami to robi mądrzej a czasami głupiej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Na okres wakacji zawieszone 13 i 25 a 28 wydłużone na Kawęczyńską w wybranych godzinach. Jakaś nadzieja jest ze 25 z wakacji nie wróci