Moderator: Wiliam
-
Colony
- Posty: 2932
- Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
- Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
-
Kontakt:
Post
autor: Colony » 19 cze 2006, 19:38
Santos pisze:masakra
totalny bezsens...
Jakieś argumenty przeciwko, bo za jest parę.
1. Kiepskie wykorzystanie na odcinku Mokotowskim
2. Potrzeba drugiej stałki w Starym Ursusie
3. Plan brygadowy, szczególnie po puszczeniu go przez Most Gdański powinien zostac ten sam
4. Likwidujemy muchowoza
E-3
5. Brygady idą na nowe
114
6. Włochy uzyskują całotygodniowego pośpiecha do Centrum, jako alternatywę dla przepchanego
127
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 19 cze 2006, 20:19
Bastian pisze:
EDIT Nie, nie "dokładnie", bo z Bródna przez Most Gdański, Trakt i Aleje - zamiast E-3.
No! Bo już się bałem, żę jakieś muchowoziaste wskrzeszenie 508 kreujecie
A przy negatywnej opinii o Popularnej zostaję, bo za dużo razy próbowałem tamtędy przejechać - a dzisiaj ruch był zdecydowanie substandardowy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
dzidek
- Posty: 7758
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48
Post
autor: dzidek » 19 cze 2006, 21:21
to może gdyby 5xx na Regulską (przez Stary Ursus) to 517 Ursus Niedźwiadek ... Cierlicka, Kościuszki, Dzieci Warszawy, Ryżowa ... Targówek ??
-
Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
-
Kontakt:
Post
autor: Kleszczu » 20 cze 2006, 10:12
dzidek pisze:to może gdyby 5xx na Regulską (przez Stary Ursus) to 517 Ursus Niedźwiadek ... Cierlicka, Kościuszki, Dzieci Warszawy, Ryżowa ... Targówek ??
Już to gdzieś proponowałem na forum ze 2-3 tygodnie temu. Ale tak czy inaczej wracając linia musi zachaczyć o Plac Tysiąclecia. I wtedy podpisuję się obiema rękami pod tym pomysłem. No i potrzeban będzie jakaś alternatywa dla zespołu Malinowa. Ale to można załatwić robiąc przystanek 517 przy parku po skrecie z tunelu. Nawet bez zatoki bo specjalnie duzego natężenia ruchu tam nie ma, a jezdnia jest dośc szeroka.
Santos pisze:masakra
totalny bezsens...
Argumenty proszę...
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
dzidek
- Posty: 7758
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48
Post
autor: dzidek » 20 cze 2006, 16:39
R-11 Kleszczowa pisze:dzidek pisze:to może gdyby 5xx na Regulską (przez Stary Ursus) to 517 Ursus Niedźwiadek ... Cierlicka, Kościuszki, Dzieci Warszawy, Ryżowa ... Targówek ??
Już to gdzieś proponowałem na forum ze 2-3 tygodnie temu. Ale tak czy inaczej wracając linia musi zachaczyć o Plac Tysiąclecia. I wtedy podpisuję się obiema rękami pod tym pomysłem. No i potrzeban będzie jakaś alternatywa dla zespołu Malinowa. Ale to można załatwić robiąc przystanek 517 przy parku po skrecie z tunelu. Nawet bez zatoki bo specjalnie duzego natężenia ruchu tam nie ma, a jezdnia jest dośc szeroka.
ale jak to ?? chodzi o to by 517 w dwie strony jeździło Dzieci Warszawy, Kościuszki do Cierlickiej. Wtedy raczej nie ma szans by linia przjezdzala przez pl. tysiąclecia
-
Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
-
Kontakt:
Post
autor: Kleszczu » 20 cze 2006, 16:55
Nie. Chodzi mi aby w stronę Centrum jechało Kościuszki i Dzieci warszawy, a wracało przez Bohaterów Warszawy. Choć z drugiej strony to linia dwukierunkowa na odcinku Dzieci Warszawy od PIKA do Kościuszki byłaby w sumie przydatna Jest to więc jeszcze kwestia do rozstrzygniecia.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
dzidek
- Posty: 7758
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48
Post
autor: dzidek » 20 cze 2006, 17:21
uważam, że na Dzieci Warszawy linia 517 powinna być dwukierunkowa i omijać pl Tysiąclecia pod warunkiem, że inna 5xx zostanie skierowana w ursusie po trasie 178. Poza tym od Dzieci Warszawy jest niedaleko do pl. Tysiaclecia
-
dzidek
- Posty: 7758
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48
Post
autor: dzidek » 20 cze 2006, 18:06
co to da ?? chodzi przecież o skrócenie czasu przejazdu przez Stary Ursus a poza tym jak już napisałem od Dzieci Warszawy do placu nie jest daleko. Na obecnej trasie objazdowej powinien pozostać jakiś autobus (dwukierunkowo!). W momencie puszczenia całotygodniowego połączenia Starego Ursusa ( i Reguslkiej) z centrum linia 517 może jeździć na nowej trasie.
-
Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
-
Kontakt:
Post
autor: Kleszczu » 20 cze 2006, 18:13
No tak. Ostatecznie przychylam się do wersji Dzidka. Dodatkowo linia obustronna przez plac zabrałaby pasażerów 519/524 przy Adamieckiego, a tego należy uniknąc.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
dzidek
- Posty: 7758
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48
Post
autor: dzidek » 20 cze 2006, 18:31
w ten sposób linia 517 jeździłaby bez zmiany rozkładu natomiast nowa 5xx omijałaby pl. Narutowicza (jak obecne 405) . Obie linie skoordynowane na przystanku Centrum
Ursus mogłyby dać nam częstotliowść 5 min . W DS 517 bez zmian za to 5xx co 20 min dzięki temu mielibyśmy łączną częstotliowść 10-5-10-5 ...
To zupełnie Ursusowi wystarczyłoby.
-
Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
-
Kontakt:
Post
autor: Kleszczu » 20 cze 2006, 18:34
Dokładnie tak.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
Dennis
- Posty: 2346
- Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
- Lokalizacja: Bemowo niegdyś
Post
autor: Dennis » 21 cze 2006, 16:11
dennis pisze:co co krańcówki 187 i mojego 198, to czemu by nie zrobić właśnie tak, jak napsał ŁUKASZ_1? Nie miałem świadomości, że Zagłoby jest przejezdna, ale skoro jest, to po diabła pchać busy aż do Wojciechowskiego, takim koszmarnym zakrętasem
Po ostatniej wycieczce rowerowej do Ursusa stwierdziłem, że zaproponowana przez ŁUKASZA_1 trasa dla 187 jest jak najbardziej wykonalna - busy mogą jeździć Zagłoby, a już z pewnością w jednym kierunku. Uproszczejnie końcowego, ursuskiego odcinka trasy tej linii jest IMHO bardzo potrzebne.
-
Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
-
Kontakt:
Post
autor: Kleszczu » 21 cze 2006, 16:12
Zagłoby jest przejezdna, ale nie pchałbym tam dużych wozów. Ewentualnie 384....ale to dłuższa historia
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
dzidek
- Posty: 7758
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48
Post
autor: dzidek » 21 cze 2006, 17:51
187 w tej chwili ma bardzo dobrą końcówkę trasy w Ursusie i nie ma sensu tego zmieniać.