Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
Georg
- Posty: 6365
- Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
- Lokalizacja: WARSZAWA
Post
autor: Georg » 02 mar 2012, 13:07
Zawrotka jest przecież przed pętlą. Jak rusza z Emilii Plater to faktycznie do Centralnego jest około minuty. Czas przejazdu powinien być identyczny.
-
pawcio
- Posty: 25807
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 02 mar 2012, 13:15
Tylko wyjazd z pętli lubi się korkować.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
SG
- Posty: 1974
- Rejestracja: 25 lis 2010, 12:39
- Lokalizacja: ZEA Woronicza
Post
autor: SG » 02 mar 2012, 15:44
Mam pytanie, N42 z Królewskiej do Pl Bankowego ma 2min, w nocy a np 171 o 7.00 rano (godziny szczytu) również ma 2min. Ale to i tak chyba dla kierowców z R-3 za mało żeby przyjechać o czasie bo dzisiejszej nocy 131/N42 na bankowy przyjechał na -3 (deskorolką...) w efekcie ZEA Redutowa -7.
Do tego dochodzi zajebisty postój na Górczewskiej (3min lub 4) i z powrotem heja na minusie.
-
Pawel_
- Sierściuch
- Posty: 8295
- Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
- Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)
Post
autor: Pawel_ » 02 mar 2012, 15:47
Jeździłeś kiedyś 'nocnikiem'?
-
SG
- Posty: 1974
- Rejestracja: 25 lis 2010, 12:39
- Lokalizacja: ZEA Woronicza
Post
autor: SG » 02 mar 2012, 15:49
Pawel_ pisze:Jeździłeś kiedyś 'nocnikiem'?
Tak, jako pasażer w przestrzeni business class. A co to ma do rzeczy?
Nie rozumiem tylko dlaczego R-5 "JELCZAMI" potrafi się wyrobić w rozkładzie nawet zdarza się że na Pl Bankowym jest +2 a Ostrobramska zajezdnia świeć przykładem, solarisami nie daje rady. Czyżby wersja "Co z tego że wóz gwizda jak szofer pi*da?
-
Pawel_
- Sierściuch
- Posty: 8295
- Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
- Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)
Post
autor: Pawel_ » 02 mar 2012, 15:53
Bo "R-5" jest the best. A -3 to tak, jakby był o czasie. Przegrał walkę na starcie, to i złapał opóźnienie. I tyle...
-
SG
- Posty: 1974
- Rejestracja: 25 lis 2010, 12:39
- Lokalizacja: ZEA Woronicza
Post
autor: SG » 02 mar 2012, 15:55
Pawel_ pisze:Bo "R-5" jest the best.
Tak trzymaj!
Pawel_ pisze:Przegrał walkę na starcie, to i złapał opóźnienie. I tyle...
Jeśli mówisz o mega zajebistych światłach na centralnym, to może i masz rację
Nigdy nie wiadomo jak się ułożą.
-
Pawel_
- Sierściuch
- Posty: 8295
- Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
- Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)
Post
autor: Pawel_ » 02 mar 2012, 15:59
Rozkłady na nocne linie są dobrze ułożone. Problem tkwi właśnie w światłach.
-
SG
- Posty: 1974
- Rejestracja: 25 lis 2010, 12:39
- Lokalizacja: ZEA Woronicza
Post
autor: SG » 02 mar 2012, 19:29
Pawel_ pisze:Rozkłady na nocne linie są dobrze ułożone. Problem tkwi właśnie w światłach.
Nie da się zrobić, dłuższego cyklu o jakieś 30sek równo o 0.15 i 0.45 ? Żeby to wszystko spokojnie mogło wyjechać?
-
Paweł D.
- Posty: 5633
- Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Paweł D. » 02 mar 2012, 19:31
SG pisze:Nie da się zrobić, dłuższego cyklu o jakieś 30sek równo o 0.15 i 0.45 ? Żeby to wszystko spokojnie mogło wyjechać?
A pokaż mi w Warszawie prokomunikacyjną sygnalizację.
-
SG
- Posty: 1974
- Rejestracja: 25 lis 2010, 12:39
- Lokalizacja: ZEA Woronicza
Post
autor: SG » 02 mar 2012, 19:34
Paweł D. pisze:SG pisze:Nie da się zrobić, dłuższego cyklu o jakieś 30sek równo o 0.15 i 0.45 ? Żeby to wszystko spokojnie mogło wyjechać?
A pokaż mi w Warszawie prokomunikacyjną sygnalizację.
Weź pod uwagę że to jest pętla z której wyjeżdża łącznie razem coś koło 20 autobusów. I wydłużenie cyklu naprawdę dużo by tutaj dało.
Wiesz pieszy jak pójdzie na czerwonym to jest dobrze. Ale jak autobus pojedzie na czerwonym pomiędzy pieszymi to trochę kiepsko. Się z tego wytłumaczyć.
-
Paweł D.
- Posty: 5633
- Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Paweł D. » 02 mar 2012, 21:05
Ale mi to tłumaczysz? Wytłumacz to tym, co za sygnalizację odpowiadają. Jest o "niedasizmie" tego jest cały długi wątek, więc nie wałkujmy tego tutaj.
-
reserved
- Posty: 14771
- Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: reserved » 04 mar 2012, 19:51
A to nie lepiej, żeby niektóre autobusy wyjeżdżały z Centralnego np. :17 i :47? Te dwie minuty nie robią nikomu różnicy a jakoś to się uporządkuje.
-
Adam G.
- Posty: 5443
- Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
- Lokalizacja: Żoliborz
Post
autor: Adam G. » 04 mar 2012, 22:03
reserved pisze:A to nie lepiej, żeby niektóre autobusy wyjeżdżały z Centralnego np. :17 i :47? Te dwie minuty nie robią nikomu różnicy a jakoś to się uporządkuje.
Niepotrzebna komplikacja. De facto i tak niektóre wyjeżdżają na :14-:17 w zależności od dnia i godziny, potem to sobie nadrabiają na trasie lub postoju na krańcu.
Jeżeli cokolwiek usprawniać, to właśnie tak jak pisał SG - przeprogramować sygnalizację, by zielone o godzinach :15 i :45 trwało nawet do 60 sekund.
noidea
-
Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Post
autor: Szeregowy_Równoległy » 04 mar 2012, 22:10
Adam G. pisze:Jeżeli cokolwiek usprawniać, to właśnie tak jak pisał SG - przeprogramować sygnalizację, by zielone o godzinach :15 i :45 trwało nawet do 60 sekund.
Albo zorganizować NR w sile dwóch osób, które wstrzymają ruch na Emilii Plater na czas wyjazdu autobusów z pętli. Prostsze i w 100% legalne.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.
Nazywam się Major Bień