Strona 15 z 46

: 02 mar 2012, 13:07
autor: Georg
Zawrotka jest przecież przed pętlą. Jak rusza z Emilii Plater to faktycznie do Centralnego jest około minuty. Czas przejazdu powinien być identyczny.

: 02 mar 2012, 13:15
autor: pawcio
Tylko wyjazd z pętli lubi się korkować.

: 02 mar 2012, 15:44
autor: SG
Mam pytanie, N42 z Królewskiej do Pl Bankowego ma 2min, w nocy a np 171 o 7.00 rano (godziny szczytu) również ma 2min. Ale to i tak chyba dla kierowców z R-3 za mało żeby przyjechać o czasie bo dzisiejszej nocy 131/N42 na bankowy przyjechał na -3 (deskorolką...) w efekcie ZEA Redutowa -7.

Do tego dochodzi zajebisty postój na Górczewskiej (3min lub 4) i z powrotem heja na minusie.

: 02 mar 2012, 15:47
autor: Pawel_
Jeździłeś kiedyś 'nocnikiem'? :>

: 02 mar 2012, 15:49
autor: SG
Pawel_ pisze:Jeździłeś kiedyś 'nocnikiem'? :>
Tak, jako pasażer w przestrzeni business class. A co to ma do rzeczy?
Nie rozumiem tylko dlaczego R-5 "JELCZAMI" potrafi się wyrobić w rozkładzie nawet zdarza się że na Pl Bankowym jest +2 a Ostrobramska zajezdnia świeć przykładem, solarisami nie daje rady. Czyżby wersja "Co z tego że wóz gwizda jak szofer pi*da?

: 02 mar 2012, 15:53
autor: Pawel_
Bo "R-5" jest the best. A -3 to tak, jakby był o czasie. Przegrał walkę na starcie, to i złapał opóźnienie. I tyle... :P

: 02 mar 2012, 15:55
autor: SG
Pawel_ pisze:Bo "R-5" jest the best.
Tak trzymaj! =D> O-)
Pawel_ pisze:Przegrał walkę na starcie, to i złapał opóźnienie. I tyle... :P
Jeśli mówisz o mega zajebistych światłach na centralnym, to może i masz rację :) Nigdy nie wiadomo jak się ułożą.

: 02 mar 2012, 15:59
autor: Pawel_
Rozkłady na nocne linie są dobrze ułożone. Problem tkwi właśnie w światłach. :P

: 02 mar 2012, 19:29
autor: SG
Pawel_ pisze:Rozkłady na nocne linie są dobrze ułożone. Problem tkwi właśnie w światłach. :P
Nie da się zrobić, dłuższego cyklu o jakieś 30sek równo o 0.15 i 0.45 ? Żeby to wszystko spokojnie mogło wyjechać?

: 02 mar 2012, 19:31
autor: Paweł D.
SG pisze:Nie da się zrobić, dłuższego cyklu o jakieś 30sek równo o 0.15 i 0.45 ? Żeby to wszystko spokojnie mogło wyjechać?
A pokaż mi w Warszawie prokomunikacyjną sygnalizację.

: 02 mar 2012, 19:34
autor: SG
Paweł D. pisze:
SG pisze:Nie da się zrobić, dłuższego cyklu o jakieś 30sek równo o 0.15 i 0.45 ? Żeby to wszystko spokojnie mogło wyjechać?
A pokaż mi w Warszawie prokomunikacyjną sygnalizację.
Weź pod uwagę że to jest pętla z której wyjeżdża łącznie razem coś koło 20 autobusów. I wydłużenie cyklu naprawdę dużo by tutaj dało.

Wiesz pieszy jak pójdzie na czerwonym to jest dobrze. Ale jak autobus pojedzie na czerwonym pomiędzy pieszymi to trochę kiepsko. Się z tego wytłumaczyć.

: 02 mar 2012, 21:05
autor: Paweł D.
Ale mi to tłumaczysz? Wytłumacz to tym, co za sygnalizację odpowiadają. Jest o "niedasizmie" tego jest cały długi wątek, więc nie wałkujmy tego tutaj.

: 04 mar 2012, 19:51
autor: reserved
A to nie lepiej, żeby niektóre autobusy wyjeżdżały z Centralnego np. :17 i :47? Te dwie minuty nie robią nikomu różnicy a jakoś to się uporządkuje.

: 04 mar 2012, 22:03
autor: Adam G.
reserved pisze:A to nie lepiej, żeby niektóre autobusy wyjeżdżały z Centralnego np. :17 i :47? Te dwie minuty nie robią nikomu różnicy a jakoś to się uporządkuje.
Niepotrzebna komplikacja. De facto i tak niektóre wyjeżdżają na :14-:17 w zależności od dnia i godziny, potem to sobie nadrabiają na trasie lub postoju na krańcu.

Jeżeli cokolwiek usprawniać, to właśnie tak jak pisał SG - przeprogramować sygnalizację, by zielone o godzinach :15 i :45 trwało nawet do 60 sekund.

: 04 mar 2012, 22:10
autor: Szeregowy_Równoległy
Adam G. pisze:Jeżeli cokolwiek usprawniać, to właśnie tak jak pisał SG - przeprogramować sygnalizację, by zielone o godzinach :15 i :45 trwało nawet do 60 sekund.
Albo zorganizować NR w sile dwóch osób, które wstrzymają ruch na Emilii Plater na czas wyjazdu autobusów z pętli. Prostsze i w 100% legalne.