Strona 15 z 72

: 16 sty 2010, 17:38
autor: Ikarus 5780
A Życie Warszawy inteligentnie obok artykułu o dodatkowych przystankach umieściło zdjęcie z metra Politechnika, na którym nawet widać naklejki czerwoniaków.

: 16 sty 2010, 17:39
autor: reserved
Jarek pisze:Bo 517 pewnie ZTM za jakiś czas skasuje.
Tak jak 521? :D

[ Dodano: |16 Sty 2010|, 2010 17:40 ]
Ikarus 5780 pisze:A Życie Warszawy inteligentnie obok artykułu o dodatkowych przystankach umieściło zdjęcie z metra Politechnika, na którym nawet widać naklejki czerwoniaków.
Pewnie dlatego, że ten artykuł mówi o pośpiechach, dlatego pokazali naklejki pośpiechów. Często tak w artykułach jest.

: 16 sty 2010, 17:40
autor: Jarek
Łukasz pisze:Bo dlaczego nikt się nie zastanowił, że takie 517 ma przez to -15 (dziś) już na Ochocie?
517 nie będzie rozwijane.

[ Dodano: |16 Sty 2010|, 2010 17:41 ]
reserved pisze:Tak jak 521?
Tak jak 521. To jakiś czas potrwa, ale skoro poległo 520 - a nie było bardziej politycznej linii - to nie ma linii "świętej". Niska frekwencja + niezgodność z polityka transportową = kasacja. Od razu (jak 524) albo w bólach (jak 520 na Bielanach i Żoliborzu).

: 16 sty 2010, 17:41
autor: reserved
Jarek pisze:517 nie będzie rozwijane.
A będzie jakiś pośpiech w Alejach? Czy w ogóle usuwacie to znakomite połączenie nad RZS?

: 16 sty 2010, 18:02
autor: JacekM
Jarek pisze:Niska frekwencja + niezgodność z polityka transportową = kasacja. Od razu (jak 524) albo w bólach (jak 520 na Bielanach i Żoliborzu).
Co jak co, ale 520 na Żoliborzu i Bielanach much nie woziło (-X Już drugi raz Cię na takiej minimanipulacji (poprzednio o "bardzo częstym 186") przyłapuję :-$ ;-)

: 16 sty 2010, 18:09
autor: Glonojad
mrs pisze: No, ale z drugiej strony zmuszanie czerwonych do zatrzymywania się w ZP w rodzaju DH Smyk powinno być karane, bo tego akurat nie można nijak usprawiedliwić.
Rzeczywiście, przystanki w strefie centralnej miasta ciężko usprawiedliwć. ](*,)

[ Dodano: |16 Sty 2010|, 2010 18:10 ]
JacekM pisze:
Jarek pisze:Niska frekwencja + niezgodność z polityka transportową = kasacja. Od razu (jak 524) albo w bólach (jak 520 na Bielanach i Żoliborzu).
Co jak co, ale 520 na Żoliborzu i Bielanach much nie woziło
Nie wiem, jak na Żoliborzu i Bielanach, ale na Andersa owszem, woziło, co świadczy, że zastąpienie go czymkolwiek innym na Żoliborzu i Bielanach bez dojazdu do Andersa jest rozwiązaniem słusznym.

: 16 sty 2010, 18:28
autor: Jarek
reserved pisze:A będzie jakiś pośpiech w Alejach? Czy w ogóle usuwacie to znakomite połączenie nad RZS?
Ursuskie 517 to pewnie będzie przynajmniej do otwarcia stacji na Niedźwiadku, a może dłużej. Ale pewnie tylko do Naruciaka ew. pl. Zawiszy.
Glonojad pisze:Rzeczywiście, przystanki w strefie centralnej miasta ciężko usprawiedliwć.
DH SMYK to nie jest zbyt popularny przystanek.
JacekM pisze:Co jak co, ale 520 na Żoliborzu i Bielanach much nie woziło
Nie ściemniaj, wiesz o co chodzi. 520 pracowało odcinkowo i na tych odcinkach oferta została wzmocniona. Tylko nad metrem wycieto autobus. Teraz jeździ jakaś zetka, ale tez pójdzie do kasacji, bo nikt nie chce korzystać.
JacekM pisze:Już drugi raz Cię na takiej minimanipulacji (poprzednio o "bardzo częstym 186") przyłapuję
Raczej siebie przyłapałeś na nierozumieniu kontekstu dyskusji. O-)

: 16 sty 2010, 18:31
autor: SławekM
Jarek pisze:Teraz jeździ jakaś zetka, ale tez pójdzie do kasacji, bo nikt nie chce korzystać.
Kiedy mogę otwierać szampana z powodu kasacji Z-3?

: 16 sty 2010, 18:43
autor: Ikarus 5780
Jarek pisze:Teraz jeździ jakaś zetka, ale tez pójdzie do kasacji, bo nikt nie chce korzystać.
Nie dziwi mnie to. Do Muranowskiej jeżdżą tramy. Do Gdańskiego i Wilsona jeździ metro. Do pl. Inwalidów jeździ 205 i 116, a do Zajączka samo 116. Ta linia jest dla osób, które jeżdżą z Wilsona, Inwalidów i Zajączka i nie dojeżdżają do Ratusza, a wysiadają np. na Muranowskiej (i vice versa), a takich ludzi wiele nie ma. Ogólnie linia mało potrzebna i mało używana. Często w lecie jeździłem Z-3 z Wilsona do Muranowskiej, a potem do pracy i nie spotkałem się z sytuacją, że w autobusie więcej jak 10 osób. Linia pójdzie do kosza i ŻW i Stołeczna zrobią wielki szum jak linia była potrzebna, wypowiedzi kilku babć co ja teraz pocznę jadąc z Zajączka do Muranowskiej. Moim zdaniem nie ma co czekać, szkoda wachy.

: 16 sty 2010, 18:54
autor: Jarek
SławekM pisze:Kiedy mogę otwierać szampana z powodu kasacji Z-3?
Jak pojawi sie info na www.
Ikarus 5780 pisze:Linia pójdzie do kosza i ŻW i Stołeczna zrobią wielki szum jak linia była potrzebna, wypowiedzi kilku babć co ja teraz pocznę jadąc z Zajączka do Muranowskiej. Moim zdaniem nie ma co czekać, szkoda wachy.
To linia PR-owska. Coś musiało pojechać za tramwaje.
Było też dużo szumu o zetkę na Marymonckiej, nawet padały propozycje wydłużenia tam Z-3. Udało się jednak uniknąć populistycznych działań. Wystarczającą funkcję zastępcza pełnią już jeżdżące tam autobusy, w których rozkładach z wyprzedzeniem zachowano potrzebną rezerwę podaży. Jest to racjonalne, ale PR-owo nieefektywne, bo lepiej sprzedaje sie news o uruchomieniu nowej linii, nawet powstałej ze zdjęcia wozów np. ze 181.

: 16 sty 2010, 18:58
autor: Wolfchen
Jarek pisze:Ursuskie 517 to pewnie będzie przynajmniej do otwarcia stacji na Niedźwiadku, a może dłużej. Ale pewnie tylko do Naruciaka ew. pl. Zawiszy.
A co na trasie Centrum - DWZ? Samo 127 na solówkach?
Ponadto pl. Zawiszy jest bardzo niewygodny do przesiadek, jeśli mowa o 517 - za dużo przejść dla pieszych z sygnalizacją - bardzo wolno się idzie...

: 16 sty 2010, 19:00
autor: Glonojad
Jarek pisze:DH SMYK to nie jest zbyt popularny przystanek.
5 minut nie ma tramwaju i się ludzie na peronie nie mieszczą. O wiele bardziej popularny by być nie mógł. (-(
[ Dodano: |16 Sty 2010|, 2010 19:00 ]
Wolfchen pisze:
Jarek pisze:Ursuskie 517 to pewnie będzie przynajmniej do otwarcia stacji na Niedźwiadku, a może dłużej. Ale pewnie tylko do Naruciaka ew. pl. Zawiszy.
A co na trasie Centrum - DWZ? Samo 127 na solówkach?
Pociąg co 5 do 10 minut.

: 16 sty 2010, 19:07
autor: reserved
Glonojad pisze:5 minut nie ma tramwaju i się ludzie na peronie nie mieszczą.
To tramwaje też mają mrozowe przystanki? :neutral:
Pociąg co 5 do 10 minut.
I mam pociągiem jechać z Beresteckiej?

: 16 sty 2010, 19:11
autor: bartoni722
A na takim 414 mamy stać po 5 minut na każdym skrzyżowaniu aby cała jedna osoba wsiadła do autobusu?Takich mrozów jeszcze nie ma więc można poczekać na autobus.
Tam gdzie nie trzeba zjeżdżać z wiaduktów to oczywiście niech obowiązuje(np.Lasek na Kole) ale tam gdzie ma zjeżdżać z wiaduktów to niech nie obowiązuje(np.PKP Koło).

: 16 sty 2010, 19:17
autor: METALL2357
Idiotyczne zarządzenie ZTM-u. Celem lini przyśpieszonych jest szybsza i sprawniejsza obsługa pasazerów jadących/przemieszczających się po mieście :!: Od czego są MOCNE linie zwykłe :?: To jest istne rozpieszczanie i robienie zamętu dla "Pasażerów" :!: ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ]
ps. Wejdżmy głebiej tam gdzie nie ociera światło słoneczne dla dobra naszej " Elity" którą wozimy (-( :-" O-) =D> =D> =D> =D> =D> :grin: :grin: #-o =P~ :neutral: :sick: :sad: :boohoo: (-( O-) :dance: :-s :!: :?: