(!) Dane o przewozach transportem zbiorowym

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

metalin
Posty: 117
Rejestracja: 18 cze 2013, 12:09

Post autor: metalin » 22 sie 2013, 7:16

Glonojad pisze:To nie ma dokładnie żadnego znaczenia - to tylko kwestia rozliczeń.
Czyli co - sumujemy wszystkie koszty i dzielimy je na pracę do wykonania i powstaje nam stawka (w uproszczeniu)? Jeśli tak, to nie ma to żadnego znaczenia, ale też po co te działy do rozliczeń? Jeśli bez znaczenia to nie wiem jak mają działać jakiekolwiek ekonomiczne mechanizmy zakładające dążenie do lepszej usługi i minimalizacji kosztów.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 sie 2013, 20:18

Jakość usługi wpisujesz w warunki umowy - wraz ze stosownymi karami.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 22 sie 2013, 21:44

Glon - a jak jest z tą własnością tras tramwajowych?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 sie 2013, 21:58

No comment :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36870
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 29 kwie 2016, 15:06

Wkrótce wyniki WBR 2015. Co na razie słychać? ;)

http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... 51924.html
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 29 kwie 2016, 15:33

Kraków ma niższą gęstość i mniej korzystny układ ulic (patrz np. sieć tramwajowa albo pomysły na metro), nic dziwnego że komunikacja zbiorowa tam ma mniejszy udział.
Oczywiście większość podróży ma związek z pracą i domem (ponad 40%). Nauka i szkoła odpowiadają za 10-12%. Podróże związane z rekreacją, zakupami stanowią 16-18% wszystkich przejazdó1). Ostatnia kategoria to podróże niezwiązane z domem (10%).
To się sumuje do 80%, a gdzie pozostałe 20?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36870
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 05 maja 2016, 10:32

Cała prezentacja na temat WBR 2015 z konferencji "Miasto i Transport":
http://www.transeko.pl/publik/konf2016/1_MIT2016.pdf
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ODPOWIEDZ