No beni, twój post zawiera bardzo ciekawe informacje, dzięki którym mogłem uzupełnić swoje dane na temat właśnie wozów technicznych. Naprawdę super, tego mi m.in. brakowało.
No cóż, a ja dodam sprzedane solówki, dziś rzut 40 wozów. Miłej lektury.
381 - Sprzedany 24.10.1987 roku do PKS Węgrów i przenumerowany na T70761.
382 - Sprzedany 24.10.1987 roku do PKS Węgrów i przenumerowany na T70762.
383 - Sprzedany 06.10.1987 roku do MPK Konin i przenumerowany na 149.
384 - Sprzedany 24.10.1987 roku do PKS Węgrów i przenumerowany na T70760.
385 - Sprzedany 06.10.1987 roku do MPK Konin i przenumerowany na 150.
387 - Sprzedany 06.10.1987 roku do MPK Konin i przenumerowany na 151.
390 - Sprzedany 06.10.1987 roku do MPK Konin i przenumerowany na 152.
395 - Sprzedany w 1987 roku do PKS Mińsk Maz. i przenumerowany na T70641.
400 - Sprzedany 31.07.1987 roku do PKS Warszawa i przenumerowany na T70636.
404 vel. 1675 - Sprzedany w 07.1988 roku do PKS Płock i przenumerowany na T80109.
406 - Sprzedany 25.05.1988 roku do IPJ Otwock-Świerk, potem do Rapidu W-wa,a potem gdzieś do Ciechanowa.
410 - Sprzedany 05.06.1995 roku Brygadzie Antyterrorystycznej.
436 - Sprzedany 08.10.1987 roku do PKS Węgrów i przenumerowany na T70783.
438 - Sprzedany 08.10.1987 roku do PKS Sokołów Podl. i przenumerowany na T70785.
439 - Sprzedany 29.04.1988 roku do PKS Sokołów Podl. i przenumerowany na T70761.
441 - Sprzedany 08.10.1987 roku do PKS Węgrów i przenumerowany na T70784.
448 - Sprzedany 28.04.1989 roku do ZGKiM Grodzisk Maz. Jeździł tam na nr. rej. WSJ 098C.
449 - Sprzedany 08.10.1987 roku do PKS Sokołów Podl. i przenumerowany na T70786.
456 - Sprzedany 28.04.1989 roku do ZGKiM Grodzisk Maz. Jeździł tam na nr. rej. WSJ 096C.
459 - Sprzedany 20.04.1988 roku do PKS Węgrów. Info o numerze brak.
612 - Sprzedany 01.09.1987 roku do PKS Siedlce i przenumerowany na T70720.
617 - Sprzedany 07.10.1987 roku do Kombinatu PGR Kusowo, gm. Dobrcz.
620 - Sprzedany 01.09.1987 roku do PKS Siedlce i przenumerowany na T70721.
628 - Sprzedany 01.09.1987 roku do PKS Siedlce i przenumerowany na T70722.
636 - Sprzedany 02.11.1987 roku do PKS Węgrów i przenumerowany na T70814.
639 - Sprzedany 01.09.1987 roku do PKS Siedlce i przenumerowany na T70723.
641 - Sprzedany 16.06.1988 roku do PKS Płock i przenumerowany na T80134m a następnie do ASAR Ursus.
643 - Sprzedany 09.09.1987 roku do PKS Brzozów i przenumerowany na R70662.
646 - Sprzedany 04.08.1988 roku do IPJ Otwock-Świerk, następnie do Rapidu, a potem do Arki.
650 - Sprzedany 02.11.1987 roku do PKS Węgrów i przenumerowany na T70815.
651 - Sprzedany 30.06.1988 roku do PKS Mińsk Maz. i przenumerowany na T80166.
655 - Sprzedany 09.09.1987 roku do PKS Brzozów i przenumerowany na R70663.
663 - Sprzedany 25.11.1991 roku do Hemar Import Export w Warszawie.
700 - Sprzedany 25.11.1988 roku do PKS Płock i przenumerowany na T80235.
703 - Sprzedany 16.06.1988 roku do PKS Sokołów Podl. i przenumerowany na T80111.
801 - Sprzedany 14.08.1987 roku do PKS Bydgoszcz i przenumerowany na B70608.
802 - Sprzedany 17.08.1987 roku do PKS Sokołów Podl. i przenumerowany na T70710.
804 - Sprzedany 14.08.1987 roku do PKS Bydgoszcz i przenumerowany na B70612.
806 - Sprzedany 14.08.1987 roku do PKS Bydgoszcz i przenumerowany na B70616.
808 - Sprzedany 14.08.1987 roku do PKS Bydgoszcz i przenumerowany na B70615.
No to tyle w tej chwili. Jest jedna rzecz, która mnie smuci, a mianowicie to, że ten temat ciągną tylko i wyłącznie dwie osoby - ja oraz beni. Gdzie podziali się Ci, którzy tak chcieli, żeby zaistniał na forum taki temat
Gdzie są osoby, które miały mieć do powiedzenia w tym temacie niby wiele
Naprawdę zapowiadało się fajnie, a zakończyło się na tym, że temat istnieje tylko i wyłącznie dzięki ww. osobom.