Strona 15 z 38
: 05 cze 2013, 13:30
autor: Autobus Czerwon
xyz pisze:Już tylko 2 sieci tramwajowe w Polsce nie posiadają i nie mają w najbliższych czasach zamiarów posiadania niskopodłogowego taboru tramwajowego...
GOP i Gorzów Wielkopolski?
: 05 cze 2013, 13:43
autor: px33
Przecież GOP ma już umowę na Pesy
: 05 cze 2013, 14:15
autor: Autobus Czerwon
No to w takim razie które 2 sieci tramwajowe?
: 05 cze 2013, 14:21
autor: Wolfchen
A w Grudziądzu mają niskopodłogowe tramy?
: 05 cze 2013, 15:02
autor: xyz
Gorzów Wielkopolski i Grudziądz nie posiadają niskopodłogowych wynalazków. Po Katowicach już od ponad 10 lat jeżdżą Karlilki, czyli następny wyrób (po ubotach) wtedy już Alstomu
: 21 cze 2013, 14:31
autor: Peter
SPA Klonowica pozbyło się swojego ostatniego Jelcza 120M numer 1410 ( zwany potocznie Grunwaldem ). Powodem wycofania była awaria silnika. Dziś kwadrat opuścił Szczecin. Tym samym zakończyła się obecność marki Jelcz w Szczecinie oraz wysokopodłogowych solówek w tamtejszej KM.
: 13 lip 2013, 0:07
autor: SławekM
Kraków. Mobilis wygrał przetarg na obsługe komunikacyjną od 01.08.2014 do 31.07.2024 linii 102, 120, 138, 142, 152, 159, 168, 178, 182, 352, 482 i 502
http://zikit.krakow.pl/sprawy-urzedowe/ ... wy-8ii2013
: 10 sie 2013, 22:55
autor: SławekM
Kraków. MPK ogłosiło przetarg na dostawę 36 tramwajów o długości 39-43 metrów.
http://www.mpk.krakow.pl/pl/przetargi-i ... owych.html
: 11 sie 2013, 10:48
autor: Wolfchen
Co im się stało, zabrakło używek już?
: 11 sie 2013, 12:33
autor: SławekM
Wolfchen pisze:Co im się stało, zabrakło używek już?
To chyba by musieli robić składy E1+C3+C3 by zastąpić 3x105Na
Patrząc na tempo dostaw to PESA wygra...
: 11 sie 2013, 13:04
autor: TranslatorPS
#76
Dostali dofinansowanie z UE, co ZTCW równa się z porzuceniem projektu 405N-Kr.
: 11 sie 2013, 17:38
autor: KwZ
Truj-składy...? Po co?
: 11 sie 2013, 17:44
autor: Wolfchen
Szczególnie przy takich częstotliwościach, jak w Krakowie...
: 11 sie 2013, 17:50
autor: kajo
Oszczędności.
: 11 sie 2013, 19:00
autor: KwZ
Ale trójskłady daje się rozłączyć, a zamówione tramwaje planuje się na 30 lat...