O nowym rozkĹadzie jazdy KM i SKM w 2011 r.
Moderator: JacekM
-
- Posty: 202
- Rejestracja: 09 sty 2009, 15:06
Problem w tym, że Urząd w Lublinie nie płaci za pociągi do Łukowa i Dęblina. W 2007r województwa lubelskie i mazowieckie wymieniały się na wzajem pociągokilometrami ale wtedy lubelskie PR obsługiwały linię Łuków-Pilawa, no i niedochodowy ruch pośpieszny na także na odcinku Siedlce-Warszawa (Mazowsze nie dokładało do tych połączeń) więc było co wymieniać. Tylko to się już skończyło.
Jeśli chodzi o nocowanie w Łukowie to z okien d. Szczecinianina widziałem kilka razy Łukowiankę i AKM stojące właśnie na stacji (na wysokości peronu 2). Pod koniec września obserwowałem Łukowiankę, która skończyła bieg przy peronie 1. Po góra 3 minutach ruszyła w kierunku Terespola po czym zatrzymała się na wysokości peronu 2 (spory kawałek do przejazdu na Międzyrzeckiej) i w tym miejscu, po przestawieniu lokomotywy, została na noc.
Jeśli chodzi o nocowanie w Łukowie to z okien d. Szczecinianina widziałem kilka razy Łukowiankę i AKM stojące właśnie na stacji (na wysokości peronu 2). Pod koniec września obserwowałem Łukowiankę, która skończyła bieg przy peronie 1. Po góra 3 minutach ruszyła w kierunku Terespola po czym zatrzymała się na wysokości peronu 2 (spory kawałek do przejazdu na Międzyrzeckiej) i w tym miejscu, po przestawieniu lokomotywy, została na noc.
Kwestia odpowiedniej umowy.8917 pisze:ZTCW takie rozwiązanie nie satysfakcjonowałoby Łukowa z uwagi m.in na innego przewoźnika. Wielu mieszkańców ma miesięczne KM i tylko pociągami tej spółki porusza się z Łukowa do Warszawy i po terenie aglomeracji warszawskiej.
![8-(](./images/smilies/eusa_shifty.gif)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Już można się pogubić, czy płaci, czy nie. Na niektórych stronach piszą, że nie płaci, a na innych, że dopłaca do tych pociągów całkiem spore pieniądze...podrozny113 pisze:Problem w tym, że Urząd w Lublinie nie płaci za pociągi do Łukowa i Dęblina.
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Zapewniam Cię, że podczas moich wieczornych pobytów w Łukowie, nigdy nie widziałem "Łukowianki" na odstawczych przy stacji. Zawsze odjeżdżała w kierunku Terespola nie zjeżdżając na boczne tory. Jeżeli chodzi o AKM: w październiku skład z Warszawy wjechał na tor 2 przy peronie 2, z którego nie ma jakiejkolwiek możliwości zjazdu na tory odstawcze - MUSIAŁ pojechać za przejazd na Międzyrzeckiej.podrozny113 pisze:Jeśli chodzi o nocowanie w Łukowie to z okien d. Szczecinianina widziałem kilka razy Łukowiankę i AKM stojące właśnie na stacji (na wysokości peronu 2).
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Pozdrawiam.
Łuków leży w woj. Lubelskim i niech Grabczuk se kupi Stadlery i jeździ nimi do Warszawy nikt mu nie broni. Taki np. Ciechanów czy Sochaczew leży w mazowieckim a Stadlery tam nie jeżdzą? W czym Ciechanów czy Sochaczew jest gorszy od Łukowa?
Kolejne rewelacje z obiegów ZM: uwaga uwaga 3 dniowy postój EZT po za macierzystą szopą <LOL> <HIHIHI> 3 dni bez PK, brawo ZM po raz kolejny!!
Kolejne rewelacje z obiegów ZM: uwaga uwaga 3 dniowy postój EZT po za macierzystą szopą <LOL> <HIHIHI> 3 dni bez PK, brawo ZM po raz kolejny!!
Postój- czy jeżdżenie?fidzio pisze:Kolejne rewelacje z obiegów ZM: uwaga uwaga 3 dniowy postój EZT po za macierzystą szopą <LOL> <HIHIHI> 3 dni bez PK, brawo ZM po raz kolejny!!
Zjazd do szopy jako PWPJ ( służbowy - dla nie zorientowanych w temacie) czy jeszcze jakiś pociag obsłużą te ezt?
Przecież widziałem wywiad z p. Biegą na TVN W-wa i mówił ze KM-y teraz marnotrawią tabor ( taki sens był wypowiedzi). ZM opracowało podobno rewelacyjne obiegi - max pół godz. na stacji zwrotnej.
A tu taki kwiatek. Jak mi przykro
![:D](./images/smilies/mg.gif)
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę ![:D](./images/smilies/mg.gif)
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
![:D](./images/smilies/mg.gif)
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
A nie napisali zjazd do szopy macierzystej jako pociag PWPJ?fidzio pisze:Dokładnie w piątek kończy bieg na stacji X i napisane jest w obiegu "postój do poniedziałku"
![:D](./images/smilies/mg.gif)
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę ![:D](./images/smilies/mg.gif)
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
![:D](./images/smilies/mg.gif)
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Z informacji ZIELONEGO MAZOWSZA wynika, że rozkład jazdy podany na www.bahn.de wejdzie do użytku od dnia 12 grudnia.... wcale się nie wysilili tylko skopiowali cegłe z 2008 roku dodając abstrakcyjne terminy kursowania - rano do pracy przyjedziesz ale po pracy juz do domku NIE. Dla Zielonego Mazowsza... czas pracy wynosi 8 godzin i pracuje się sztywno od 7 -ej i tylko od poniedziałku do piątku
Właśnie czytam telegram zamknięciowy na KM9 obowiązujący od 12.12.2010r - i jestem w poważnym szoku.
Wiedziałem że Zielone Mazowsze schrzaniło rozkład jak się patrzy - ale takich kwiatków nie spodziewałem się. 90% pociągów KM kursujących na tej linii to relacje Warszawa - Nasielsk i Nasielsk - Mława/Działdowo. Nie można było zrobić od razu z W-wy do Mławy/Działdowa? Najlepiej ganiać ludzi z pociągu do pociągu bo tak ubzdurało sobie ZM
Co za kretyn bez pojęcia takie idiotyzmy wymyśla? Jest ich więcej w ZM?
[ Dodano: |3 Gru 2010|, 2010 04:54 ]
[ Dodano: |3 Gru 2010|, 2010 05:19 ]
PLK pozmieniała skróty pociągów od nowego rozkładu. Zamiast obecnego ROPJ - jest ROJ itp.
Najciekawiej zmienili pociagi S-9 - zamiast RPPJ bedzie RAJ![:D](./images/smilies/mg.gif)
Wiedziałem że Zielone Mazowsze schrzaniło rozkład jak się patrzy - ale takich kwiatków nie spodziewałem się. 90% pociągów KM kursujących na tej linii to relacje Warszawa - Nasielsk i Nasielsk - Mława/Działdowo. Nie można było zrobić od razu z W-wy do Mławy/Działdowa? Najlepiej ganiać ludzi z pociągu do pociągu bo tak ubzdurało sobie ZM
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Co za kretyn bez pojęcia takie idiotyzmy wymyśla? Jest ich więcej w ZM?
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
[ Dodano: |3 Gru 2010|, 2010 04:54 ]
Teraz to by Ci się po jednym rozkładzie półka mogła złamać. Praktycznie co chwila zmiana obiegówPaweł D. pisze:Jasne, wiem o co chodzifidzio pisze:Napisane jest "Materiały poufne do użytku wewnętrznego" mimo wszystko lubie swoją pracę w KM-ach.Ale to jednak postęp z tą poufnością nastąpił. Te z poprzednich lat, które mam na półce, miały tylko adnotację "do użytku wewnętrznego".
[ Dodano: |3 Gru 2010|, 2010 05:19 ]
PLK pozmieniała skróty pociągów od nowego rozkładu. Zamiast obecnego ROPJ - jest ROJ itp.
Najciekawiej zmienili pociagi S-9 - zamiast RPPJ bedzie RAJ
![:D](./images/smilies/mg.gif)
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę ![:D](./images/smilies/mg.gif)
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
![:D](./images/smilies/mg.gif)
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26856
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Hm, a czy aby to nie m.in. Ty protestowałeś przeciwko długim relacjom przez Warszawę bo opóźnienia na jednej nitce przenikają na drugą?rufio198 pisze:Właśnie czytam telegram zamknięciowy na KM9 obowiązujący od 12.12.2010r - i jestem w poważnym szoku.
Wiedziałem że Zielone Mazowsze schrzaniło rozkład jak się patrzy - ale takich kwiatków nie spodziewałem się. 90% pociągów KM kursujących na tej linii to relacje Warszawa - Nasielsk i Nasielsk - Mława/Działdowo. Nie można było zrobić od razu z W-wy do Mławy/Działdowa? Najlepiej ganiać ludzi z pociągu do pociągu bo tak ubzdurało sobie ZM![]()
Co za kretyn bez pojęcia takie idiotyzmy wymyśla? Jest ich więcej w ZM?![]()
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
To rozwiązanie ma wady i zalety, ale muszę Cię pocieszyć, że w takim ubóstwianym madryckim metrze ktoś mundry powymyślał przesiadki w ramach jednej linii (!). O ile jeszcze na granicy miasta to się jakoś trzyma kupy (dodatkowa kontrola biletów przed wjazdem w II strefę a i szansa dla zapominalskich na zakup), o tyle w przypadku jednej stacji wcześniej, gdy i tak można podróż na strefie miejskiej kontynuować, nie broni się wcale
![:-$ :-$](./images/smilies/eusa_shhh.gif)
Osobiście uważam, że najlepsze byłoby rozwiązanie stosowane na S-Bahnie Monachijskim, czyli rozkładowe rozłączanie jednostek w Działdowie - jedna zostaje, druga jedzie dalej. Choć abstrahując od legendarnych już problemów ze sprzęgiem samoczynnym w kiblach, nie wiem, czy to jest organizacyjnie do przepchnięcia. Dziwi mnie, że przy wszystkich nowatorskich pomysłach ZM akurat na to w tym miejscu nie wpadli.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.